יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:41

היום: הנבחרת תחל את המסע לעבר הבית העליון

הכחולות-לבנות יפגשו היום ב-11:00 בהונגריה את האוקראינות במשחק הראשון בבית האירופי-אפריקני של גביע הפדרציה. שחר פאר: "מחכים כבר למשחק"

|
פאר:
פאר: "כל אחת צריכה להתרכז בנק' שלה" (יניב גונן)

לאחר שלוש שנים רצופות של משחקים באווירה ביתית באילת, ללא הצלחה לעלות לפליאוף על הבית העליון, נבחרת טניס הנשים של ישראל תחל היום (רביעי) בניסיון נוסף לשחזר את ההצלחה הגדולה של שנת 2006, כשתתמודד מול נבחרת אוקראינה במשחק הראשון של הבית האירופי-אפריקני המוקדם של גביע הפדרציה, אשר נערך בהונגריה. 

הנבחרת סיימה הערב את ההכנות לקראת המשחק. הבנות ערכו שני אימונים והן מוכנות לקראת המפגש מחר בשעה 11:00. שחר פאר, שתעלה כמחבט מספר אחת, תפגוש את אלינה סביטולינה, הטניסאית האוקראינית שמדורגת בטופ 50 בעולם.

פאר אמרה לקראת המשחק: "התאמנו טוב כמה ימים. המצב רוח טוב, כיף להיות שוב אחת עם השניה. אנחנו חברות טובות וביחד עם כל הצוות כבר כמה שנים ברציפות. מחכים כבר למחר. המגרשים כאן בסדר גמור. ממש לא מהירים כמו בדרך כלל באולם".

הטניסאית הישראלית הבכירה הרחיבה על יריבתה: "סביטולינה שחקנית מצוינת, שיחקתי נגדה פעמים והפסדתי, הפעם האחרונה היתה בגמר בבאקו בשנה שעברה. אני חושבת שכל אחת צריכה להתרכז בנקודה שלה וגם הזוגות יהיה משחק חשוב ביותר".

הבנות במתחם האימונים באילת (ONE)
הבנות במתחם האימונים בהנוגריה (עפרה פרידמן, איגוד הטניס)
 

יוליה גלושקו, שתפתח את המפגש מול השחקנית האוקראינית נדיה קיצ'נוק, אמרה: "האוירה ממש טובה בנבחרת, מתחילים להרגיש את הלחץ אבל הוא חיובי. באימונים האחרונים שיחקתי ממש טוב, המגרש כאן שונה אבל התרגלתי אליו. לגבי היריבה היא שחקנית טובה שעשתה התקדמות גדולה בתקופה האחרונה ואני מאמינה שיהיה משחק שקול".

קפטן הנבחרת, עמוס מנסדורף, סיכם: "אנחנו לא יודעים הרבה על היריבה של יוליה. היא שחקנית טובה חזקה מאוד ואתלטית. אנחנו נראה מחר במשחק מהר מאוד. המשטח בסדר, מהירות בינונית פלוס, דומה למה שהיה ביד אליהו בדיוויס. לסביטולינה היה שבוע טוב. היא העפילה לרבע גמר בפריס שבוע שעבר. מדובר בשחקנית טובה, לוחמת, חזקה בגב יד לעומת הכף יד. היא ניצחה את שחר פעמיים. נקווה שזה יתהפך הפעם". 

עמוס מנסדורף (ONE)
מנסדורף: "נקווה שהפעם פאר תנצח את סביטולינה" (עפרה פרידמן, איגוד הטניס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */