יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:44

המנהלת מחפשת מנכ"ל: תפנה לחברת השמה

נציגי הקבוצות נפגשו במשרדיו של יעקב שחר, כשעל הפרק גם מציאת יו"ר. שמם של בריקמן, אלדר וצביקה רוזן עלו, גורם: "אף אחד מהם לא יהיה יו"ר"

|
ג´קי בן זקן בכניסה לפגישת המנהלת (חגי ניזרי)
ג´קי בן זקן בכניסה לפגישת המנהלת (חגי ניזרי)

בישיבת מנהלת ליגת העל שהתקיימה היום (שלישי) במשרדיו של יעקב שחר בת"א, החליטו הנוכחים לשכור את השירותים של חברת השמה כדי למצוא למנהלת מנכ"ל מתאים.

כמו כן, בישיבה הוחלט לעשות סבב שיחות עם מועמדים לתפקיד היו"ר, כדי לקבל רשימת מועמדים סופית ואז להביא להחלטה של אנשי המנהלת.

מנכ"ל ההתאחדות, רותם קמר, הופיע בפני המנהלת ונתן סקירה על הסכם הטוטו, כניסת ההסתדרות לכדורגל וההסכם עם סופרגול. קמר אמר לנוכחים כי ישנם דברים שהמנהלת חייבת לקחת את השליטה בהם. קמר הוסיף שהמנהלת צריכה להתחיל להזיז עניינים במהרה.

אחד הנוכחים אמר ל-ONE: "הייתה ישיבה אפקטיבית, טובה מאוד, עניינית, לא סתם לבזבוז זמן. אני חייב לציין שגם העוגיות היו טובות".

בישיבה אמרו אנשי ועדת האיתור לבחירת היו"ר, יעקב שחר, ג'ק אנגלידיס ואשר אלון כי הם נמצאים במגעים עם מספר מעומדים פוטנציאליים, אנשים בכירים מאוד, שביקשו שהשם שלהם לא יצא בשלב זה. השמות שכן עלו בחדר היו של גדעון בריקמן יו"ר מועצת ההימורים לשעבר ויו"ר מנהלת ליגת הנשים בכדורסל בעבר, טלי ירון אלדר נציבת מס הכנסה לשעבר, יורם דר, מנכ"ל הריבוע הכחול בעבר, וזו של צביקה רוזן.

יואב כץ: "הקמת המנהלת מתקדמת"

אחד המשתתפים שנמצא בעניינים אמר הערב ל-ONE כי: "אני יכול להבטיח, אף אחד מהשמות שעלו שהם אנשים מכובדים, בעלי רקע, לא יהיה יו"ר המנהלת. ברגע שאחד השמות שמועמדים יגיד כן, לא יהיה צריך לדון בכך, כי כולם ישר יאשרו אותו פה אחד.

יואב כץ: &qout;זה צעד בכיוון הנכון&qout;  (חגי ניזרי)
יואב כץ: "זה צעד בכיוון הנכון" (חגי ניזרי)
 

עוד נכחו בישיבה: ג'קי בן זקן, עמוס לוזון, איזי שרצקי, עו"ד עמית פינס (נציג הפועל ת"א), ג'ק אנגלידיס ועו"ד מורן מאירי (המייצג יחד עם נציג הבעלים את מכבי ת"א), דוניה שיינהולץ, מוחמד אבו יונס, משה דמאיו, אשר אלון, אלונה ברקת ויואב כץ. לבית"ר ירושלים לא היה נציג, זאת משום שהבעלים, אלי טביב, שוהה בימים אלו בארה"ב.

יואב כץ אמר בצאתו מהפגישה: "הקמת המנהלת מתקדמת, הייתה החלפת אינפורמציה. אני חושב שאנשים עובדים בשיתוף פעולה וזה הולך לכיוון חיובי. בכל הדיונים שהיו דיברנו על האג'נדה. זה התקדם בצורה יפה, היה מאוד מעניין וזה צעד בכיוון הנכון".
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */