יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:56

מדליית זהב לאלון ששון בטורניר הפתיחה בבולגריה

ג'ודו: הישראלי (90 ק"ג) גבר בגמר על מתחרה מסרביה וסיכם סוף שבוע נהדר לנבחרת, שתחזור ארצה עם ארבע מדליות. סמדג'ה: "העבודה נושאת פירות"

|
אלון ששון. הישג נפלא לג'ודוקא  (חגי ניזרי)
אלון ששון. הישג נפלא לג'ודוקא (חגי ניזרי)

אלון ששון זכה היום (ראשון) במדליית זהב בטורניר פתיחת העונה בבולגריה וסיים סוף שבוע מצוין לנבחרת, שחוזרת לארץ עם שתי מדליות זהב ושתי מדליות כסף.

נבחרת ישראל בג׳ודו חוזרת מחר לארץ עם 4 מדליות ו-4 קרבות גמר בטורניר הפותח. לאחר שתי מדליות כסף ומדלית זהב אחת אתמול, השלים אלון ששון (משקל 90 ק״ג) את ההופעה של הנבחרת הישראלית עם קרבות מצוינים ומדליית זהב. ששון פתח את הטורניר עם ניצחון על ג׳ודוקא רוסי, המשיך בניצחון על יריבים משוויץ ואנגליה, ובגמר ניצח מתחרה מסרביה.

הנבחרת תחזור ליומיים לישראל, ביום רביעי תמריא לגרנד סלאם פאריס ומשם תמשיך לעוד מספר ימי אימון מרוכזים בבירה הצרפתית. מאמן הנבחרת, אורן סמדג׳ה: ״יכולת מצוינת לטורניר ראשון של העונה ואני מאוד מרוצה. מאז אליפות העולם האימונים שלנו התמקדו בכוח פיזי, והעבודה מתחילה לשאת פירות״.

יו״ר איגוד הג׳ודו, משה פונטי: ״פתיחת עונה מצוינת לנבחרת. אלון ששון משלים סוף שבוע מצוין וכל המחמאות מגיעות לספורטאים ולצוות המאמנים בראשותו של אורן. רואים שלג׳ודו הישראלי יש דרך״.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */