מערכת ONE
|
ג'ילט, מותג הטיפוח הגברי המוביל בעולם, הכריז היום (ראשון) על ליונל מסי כפנים הגלובליים החדשים של המותג בקמפיין הכדורגל הבינלאומי של המותג.
מסי יוביל עם ג'ילט את הקמפיין "עשוי מפלדה" - הממחיש את הנחישות והחוסן המנטלי הנדרשים מהשחקנים ומהאוהדים בכדי להוביל את נבחרותיהם לניצחון כשהם מתהדרים בצבעי הנבחרת הלאומיים.
במקביל למסי, בג'ילט משתפים פעולה עם שורה של נבחרות ושחקנים מכל העולם המפגינים שוב ושוב כי הם "עשויים מפלדה ושואבים כוח מצבעי הנבחרת", לרבות ג'ו הארט (בריטניה), תומאס מולר (גרמניה), אוסקר ולוקאס (ברזיל), צ'יצ'ריטו (מקסיקו), פלקאו (קולומביה), קגוואה (יפן), סונג יאונג קי (דרום קוריאה) ו"שחקן המאה" פלה (ברזיל) וכן הנבחרות הלאומיות המובילות בעולם לרבות ספרד, ארגנטינה, ברזיל, איטליה ומקסיקו.
לציון ההשקה של המהדורה המיוחדת של סכיני המדינות וקמפיין "עשוי מפלדה", בג'ילט משיקים את הסרטון הויראלי "Trading Places" (מחליפים מקומות) בו מכבב מסי לצידו של כוכב הטניס ואולי השחקן הטוב בכל הזמנים, רוג'ר פדרר.
"לשמחתי, היה לי הרבה מזל ונחלתי הצלחות רבות על המגרש", אמר ליונל מסי על שיתוף הפעולה עם ג'ילט והוסיף: "אבל אני יודע שהביצועים הכי טובים מגיעים רק כאשר אתה מחויב למשימה ב-100 אחוזים ומפגין נחישות, רוח הקרב ונותן את הכל. לכל גבר יש ליבת פלדה. זוהי המחויבות והמסירות הבלתי-מתפשרת לצבעים של הקבוצה או המדינה שלך, יהיה אשר יהיה. ג'ילט הוא מותג השותף לנחישות שלי ולהחלטה שלי להיות הכי טוב. אני יודע שיחד עם ג'ילט, נראה לגברים בכל מקום בעולם שהביצועים הכי טובים מגיעים כאשר אתה מחזק את ליבת הפלדה שבפנים ומפגין את הצבעים שלך מבחוץ".
נשיא ג'ילט העולמי, ג'ון מאנג, בירך על המהלך: "זהו עידן חדש לג'ילט ולכדורגל. אנו נרגשים לשתף פעולה עם ליונל מסי ושורת השחקנים והנבחרות הטובים בעולם. הספורטאים האלה מדגימים ביצועים יוצאי דופן ושואפים לדיוק על המגרש. הם מייצגים את פסגת הספורט והלהט שלהם להצטיין מעניק השראה לכולנו".