יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:58

בכורה לנאתכו בפאוק, שספגה 2:1 מפלטניאס

הקשר נכנס בדקה ה-59, אך לא מנע הפסד. 90 דק' למגרלשווילי ולאבו זייד ב-0:0 של לרנקה, האחרון גם נכנס לשער ל-5 דק'. 12 דק' לחמד בהפסד מאיורקה

|
נאתכו (האתר הרשמי של פאוק) (ONE)
נאתכו (האתר הרשמי של פאוק) (ONE)

יום עמוס היה היום (ראשון) לליגיונרים הישראלים ברחבי אירופה ובמרכז, ביברס נאתכו חגג בכורה במדי פאוק סלוניקי, בהפסד של הקבוצה 2:1 לפלטניאס. נאתכו נכנס בדקה ה-59 במקום מאדורו, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו.

סטפנוס את'נאסיאדיס העלה את פאוק ליתרון בדקה ה-10, אך אלכסנדר קטאיי (36) ודוד טורס (67) הפכו את התוצאה וקבעו בכורה לא מוצלחת לקשר נבחרת ישראל.

הסיפור המעניין ביותר של היום הגיע מקפריסין. חיים מגרלשווילי וחסן אבו זייד שיחקו 90 דק' ב-0:0 של א.א.ק. לרנקה מול אומוניה ניקוסיה, אך המשחק הסתיים עם סיפור מעניין מאוד.

בדקה ה-85 הגיע הרגע הביזארי של המשחק כשאבו זייד נאלץ להיכנס לשער ל-5 דק' האחרונות לאחר פציעה של שוער לרנקה, אלשנדרה נגרי הברזילאי. אבו זייד שמר על שער נקי ולרנקה ב-10 שחקנים בדקות הסיום, השיגה נקודה חשובה.

חמד. לא מנע הפסד (רויטרס)
חמד. לא מנע הפסד (רויטרס)
 

בספרד, תומר חמד שיחק 12 דק' בהפסד מאיורקה 3:1 בביתה לספורטינג גיחון. נאצ'ו קאסס העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-44 ו-10 דק' מאוחר יותר הכפיל קנאלה את התוצאה.

חמד כאמור, נכנס בדקה ה-78 וראה את גאיחו מצמק בדקה ה-89, אך גם את קרלוס קארמונה קובע את תוצאת המשחק בדקה ה-91. הליגיונר השני בקבוצה, דודו אוואט, לא שותף.

דודו ביטון נכנס בדקה ה-74 בהפסד קבוצתו, אלקורקון, 2:1 לרקראטיבו הואלבה. חסוס ואסקס כבש ראשון בדקה ה-44 לזכות הואלבה, קבררו השווה בפנדל בדקה ה-89, אך פרננדו וגה כבש את שער הניצחון בדקה ה-90.

באזרבאייג'אן, עידן ויצמן שיחק 90 דק' בהפסדה של קבוצתו, סימורק 3:0 לנפטצ'י באקו.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */