יום שלישי, 22.04.2025 שעה 08:19
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה ספרדית 24-25
7332-8832ברצלונה1
6931-6532ריאל מדריד2
6327-5332אתלטיקו מדריד3
5726-4932אתלטיק בילבאו4
5242-5531ויאריאל5
5140-4532בטיס6
4437-3132מיורקה7
4349-4732סלטה ויגו8
4236-3232ריאל סוסיאדד9
4139-3532ראיו וייקאנו10
4146-3932אוססונה11
3929-3132חטאפה12
3840-3431אספניול13
3848-3632ולנסיה14
3743-3532סביליה15
3451-3932ג'ירונה16
3252-3832לאס פלמאס17
3146-3432אלאבס18
2948-2932לגאנס19
1676-2332ויאדוליד20

בקטאלוניה תוקפים: נגמרו לבארסה הרעיונות

ליאו מסי כבש וקבע עוד נתון היסטורי אך גם זה לא מנע מהבלאוגרנה להיכנע 3:2 לוולנסיה. בתקשורת המקומית מתאבלים: "חצי שעה של כדורגל לא מספיקה"

|
מסי תופס את הראש במשחק מול ולנסיה (רויטרס)
מסי תופס את הראש במשחק מול ולנסיה (רויטרס)

ברצלונה בהלם, תקשורת הספורט בקטאלוניה בהלם. ברצלונה ספגה אמש  (שבת) הפסד ביתי אחרי שנתיים 3:2 לוולנסיה של חואן אנטוניו פיצי והותירה את הפסגה פנויה להשתלטות של ריאל ואתלטיקו מדריד.

"אין הגנה, אין התקפה", כך תקפו בעיתון הקטאלוני "ספורט" את הקבוצה של טאטה מרטינו שלמרות שלפרקים הפגינה כדורגל טוב העונה היא רחוקה מלהזכיר את המכונה של פפ.

"נגמרו הרעיונות, חצי שעה של משחק זה לא מספיק", הוסיפו בספרד לקטול את הבלאוגרנה.

ולנסיה עם 37% של אחזקה בכדור, ארבע בעיטות ושלושה שערים נותנת מבט עגום על ההגנה של הקטאלונים. לא בכדי מדברים בברצלונה על שידרוג הגנתי, דבר שלא יצא לפועל בחלון ההעברות האחרון, אך הציוות של מסצ'ראנו יחד עם ג'ראר פיקה לא ממש עבד.

פארחו מנסה לעצור את מסי. ולנסיה הצליחה (רויטרס)
פארחו מנסה לעצור את מסי. ולנסיה הצליחה (רויטרס)
 

אז אמנם ליאו מסי כבש את שערו ה-224 בליגה במדי המועדון ב-261 הופעות והגיע למקום החמישי בטבלת הכובשים של כל הזמנים במועדון, אך גם הנתון הזה, בו הוא חזר לכבוש, לא מנחם את הקטאלונים, בטח לא כשבפתח חודש קריטי עם צמד מפגשים נגד מנצ'סטר סיטי הלוהטת.

לכתבה זו התפרסמו 113 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 113 תגובות ב-56 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
56
ברצלונאי בדם02/02/2014 21:53
מה קרה יצאתם מהחורים יא אוהדי הצלחות אפסים מה קרה?!?! אנחנו אוהדים את הקבוצה גם ברגעים הכי קשים שלהם ואתם. אתם כבר אוהדים ריאל מדריד חמש שניים מאז שרונאלדו הגיע!!
השב   •  12
בלה בלה02/02/2014 23:05
השב   •  10
55
שם בדוי02/02/2014 20:15
שהם מפסידים, תרדו עליהם גם שהם מנצחים
השב   •  02
54
אוהד את כולם02/02/2014 20:12
מה כבר קרה ? אז ברסה הפסידה!!
השב   •  10
53
ברצלונאי02/02/2014 19:52
ניימאר הרבה יותר חשוב לבארסה העונה ואפשר לראות את החיסרון שלו בכל המשחקים מסי כבר לא מצליח לסחוב את בארסה לבד הוא צריך את העזרה של ניימאר
השב   •  01
52
Ytzhak02/02/2014 19:12
מי שמבין בכדורגל לא בהיסטריה.מורסה טובה נגד לבנטה וכאלה נגד באירן קבלו 7:0זה בישראל לא מזכרים לנגד מדריד מתוך ששה משחקים אחרונים ניצחו אחד וזה גם השופט לא שרק פנדל ברור ואפילו שמדריד פתח גרוע מדריד תיקח אליפות בהפרש גדול
השב   •  10
51
Ytzhak02/02/2014 19:05
אני מקווה שאתם יודעים מה זה המקום היחיד שעדייו מחזיקים מהם זו ישראל שההבנה שלהם היא דמיקולו.אני מקווה שאתם יודעים מה זה??.,€
השב   •  00
50
גבי02/02/2014 18:50
הבעייה היא לא ההפסד הזה בארסה השיגה 5 נקודת מ 12 אפשריות הבעייה היא שמשהו במשחק שלה לא כמו פעם המכונה לא עובדת ונראית פגיעה
השב   •  10
49
הפריזאי02/02/2014 18:25
בסך הכל הפסידו משחק אחד.. מה כבר קרה? עושים מהם קבוצה בלתי מנוצחת, שאם מפסידה פעם אחת, זהו. הולכים לפירוק, הקבוצה מתה. איך זה שיונייטד בתקופה לא טובה, ולא ראיתי פעם אחת שכבר הספידו אותה או אמרו מילים כאלו. בגלל הפסד ועוד לולנסיה שזו אחלה קבוצה..
השב   •  00
48
רועי02/02/2014 17:48
רק סוסיאדד
השב   •  00
47
בארסה בדם =]02/02/2014 17:36
למה לא להיות בוגרים? למה ישר לקלל ולהתגרות? אז מה? לכל קבוצה יש רגעים קשים ולא תמיד הולך.
אל תמהרו להספיד את ברצלונה, עדיין נשארנו קבוצה חזקה שנאבקת על כל תואר אפשרי.
מקווה שננצח את סוסיאדד בגביע ונבטיח מקום בגמר כבר השבוע.
ויסקה בארסה!
השב   •  21
בארסה02/02/2014 18:49
לאוהדי ריאל אתם חבורה של עכברים יוצאים רק שברשלונה מפסידה ושריאל מפסידה אתם מתכבים
השב   •  10
46
ארגטינאי בדם02/02/2014 17:05
לא ראיתם את דייגו משחק אז אין לכם זכות דיבור רק מי שמעל 35 יכול לדבר כל השאר לא להגיב בבקשה,השמחה שדייגו נתן לנו הארגנטינאים אי אפשר לתאר אותה במילים.לבד הביא גביע וגמר תוך 4 שנים ממש לבד
השב   •  23
דן02/02/2014 17:27
פשוט עם מגעיל ונפוח. נסו לדבר עם ארגנטינאי שעה בלי שהמילה ארגנטינה תופיע כל שתי דקות - בלתי אפשרי. ומראדונה? שחקן ענק, טיפוס מזוויע. ארגנטינאי.
השב   •  10
אוהד02/02/2014 17:56
כל ההבדל הוא שלדייגו גביע עולם.מסי יש דריבל ברמה של מראדונה ואולי יותר(מי שמכיר את השער שלו שדומה לשער נגד אנגליה מבחין איך אצל מסי הכדור ממש דבוק לרגל ואצל מראדונה זה יותר מהירות כשהוא מנצל חורים בהגנת אנגליה ועובר ביניהם.ההבדל הענק מסי עשה זאת בגביע בספרד מראדונה נגד אנגליה במונדיאל אבל עוד הבדל הוא שאת מסי לפחות ניסו לעצור בגליצ''ים ושחקני אנגליה פשוט היסתכלו על מראדונה כי לא חשבו שמישהו יעז לעשות זאת.מסי מכונת שערים.מראדונה כבש הכי הרבה אולי 18 שערים בקבוצה שלו וגם אם יותר הוא לא עבר את 30 השערים.אם מסי היה משחק בליגה אחרת אז לא היה כובש 91 שערים הוא היה כובש 50 שערים זה בדר מבחינתכם?למסי יוכלת מסירה ברמות הכי גבוהות והוא וינר(מותר לשחקן להיות בתקופה פחות טובה כי הוא כבר זכה בכל תואר קבוצתי וניצח משחקים גדולים).
השב   •  00
מסי לא הגדול מכולם02/02/2014 18:40
אלו 2 שחקנים שלבד היו יכולים לקבל את שחקן השנה למראדונה לא היה לו כאלה שחקנים סביבו מראדונה זה יחיד בהיסטוריה
השב   •  02
ארגטינאי בדם02/02/2014 20:24
הבלם האנגלי של שנות ה 80 נחשב לקצב שמרדונה עשה לו סחרחורת בגול המאה,היום ההגנות יותר רכות מאז כי אז לא היו מוציאים צהובים ואדומים בקלות כמו היום,איפה אתה חי?
השב   •  10
אוהד02/02/2014 20:31
שניהם לא היו ברמה של כוכבים לפני שמסי היתגלה וצ''אבי רק בגיל 29 בערך הפך לכוכב כלומר בגיל בו רוב השחקנים מתחילים בירידה שלהם והוא פתאום הצליח כי מסי מושך סביבו שחקנים ויש לו ולאיניסטה שטחים להתמסר ביותר חופשיות.בנבחרת עזר להם ירידה של נבחרות גדולות ברמה אם זו ברזיל וצרפת והגנה ממש לא הקישור או ההתקפה.ובטורנירים ההגנה עושה את ההבדל יותר מההתקפה.
השב   •  00
ארגטינאי בדם02/02/2014 21:20
ועוד משהו אתה עדיין לא מבין מה המשמעות של מונדיאל לשחקן ,לא ליגת אלופות לא יורו לא כדור הזהב ולא קופה מונדיאל זה הדובדבן שבקצפת
השב   •  00
45
מ02/02/2014 17:02
הרי הוא הגיעו בידיעה שיש לשפר 2 אלמנטים: 1) ההגנה 2) לחץ על שחקני היריב והנעת כדור כמו בימי פפ

הוא כשל בשניהם, מאמן שעולה עם מסצ''ראנו במקום ברטרה ועם אינייסטה על הספסל כאילו הוא ב 20 הפרש בראש הטבלה לא יכול לאמן את ברצלונה
השב   •  00
44
רמי02/02/2014 16:27
אני מתגאה בכך שאני אוהד ברצלונה מאז שהייתי ילד , בערך לפני כעשר שנים. וגם מבטיח שאוהדי רעל מחריד יחזרו לחוריהם בקרוב מאוד .
הפסד אחד לבארסה בבית אחרי יותר משנתיים וכבר אוהדי הרעל מספידים את הקבוצה שרגילה להשפיל אותם . קצת בושה שהיא לא נמצאת אצל האוהדים האלה
השב   •  42
ברצלונאי02/02/2014 16:37
גם בברנבאו הם יפסידו לנו :)
השב   •  30
השופט02/02/2014 16:58
לריאל 2-1 בבית 3-1
לבאיירן 3-0 אז איך שנתיים? עונה שעברה לא נצחתם קלסיקו אחד'' נראה לי שזה הזמן שתשלים עם זה ברסה לא כמו שהייתה פעם יותר נכון השופטים עם פחות עוזרים
השב   •  11
Isco02/02/2014 17:14
ילד עד לפני שקרלו הגיע לא ניצחתם אותנו שנתיים וחצי.
השב   •  01
שי02/02/2014 18:42
אם מסי עוזב כולכם תעזבו איתו ואותו דברבריאל עם רונאלדו אלו אוהדי הצלחות לא יותר
השב   •  01
רמי02/02/2014 20:25
יומיים אני קורא את תגובות הרעלים ממחריד ואני ממש נגעל 10 שנים בארסה גורמת להנאה למליוני צופים , פתאום יצאתם מהחורים , רעל משחקת כמו שאר הקבוצות הספרדיות המגעילות המושחתות אשר מוכרות לרעל את המשחקים הנה דוגמאות :
עם אלצה פנדל מעולמו של השופט המושחת , אגב מאותו משחק הוא לא שפט אף משחק .
עם ליבאנטה 2-1 לליבאנטה עד הדקה ה92 ופתאום רעל משווה והשופט מוסיף עוד ארבע דקות וזאת כדי לתת לליבאנטה למכור את המשחק .

בארסה עוד תחזור ותפרק אותכם את זה אני אבקש בעצמי מהשחקנים אגב אני דובר ספרדית ומקושר בפייסבוק עם רוב השחקנים .

תחי קטלוניה
תחי בארסה
בארסה בארסה בארסה
השב   •  30
ריאל02/02/2014 21:26
תפסיק לשחק אותה קאטלוני, אתה סתם עוד טוקבקיסט אוהד הצלחות. ואם כבר אצה מדבר על שופטים, לא נשכח את הביזיון מול צ׳לסי.
השב   •  00
ברצלונאי02/02/2014 21:57
איפה ריאל חטפו 6? בברנבאו אז אל תקשקש בשכל וגם תדאג אולי לליגה המשעממת שלך
השב   •  00
43
הצהוב02/02/2014 16:24
עם הקרבה, נחישות ודיוק, שברה ולנסיה המאוד שברירית השנה, את ברצלונה. AMUNT VALENCIA!
השב   •  20
42
אבי02/02/2014 16:19
אמא מה ההיסטריה? אז בארסה הפסידו כמה שאני אוהד ריאל אלה עדיין ברצלונה עם השחקן הטוב אולי בכל הזמנים ועם השחקן הטוב הבא ועם סגל באמת מפחיד אז צריך לתת כבוד נכון השנה הם נראים יותר פגיעים פשוט אין שמה הגנה אין מה לעשות קורה וכמה שכביכול הם חלשים ופגיעים הם חזק בתמונת האליפות ולמרות שאני מקווה שהם לא יקחו אני ממש לא מזלזל בהם אז בבקשה אנשים קצת פרופורציות
השב   •  20
41
יוסח02/02/2014 16:10
ברצלונה בכושר לא טוב וזה יכול לקראות זה קורא לכל אחד בעולם. עד מעט ניימאר יחזור וברצלונה תשתפר.
השב   •  00
חח02/02/2014 16:41
שסיטי מפחדת שנאיימר יהיה כשיר מולה חח
השב   •  10
40
חמישי בטבלת הכובשים בליגה אי פעם02/02/2014 15:25
הוא אתמול שבר את שיא המועדון !! וגם המקום החמישי זמני עד סוף השנה הנוכחית הוא כבר יהיה במקום הראשון בכל הזמנים.
השב   •  10
39
אמיר02/02/2014 15:25
בקיץ הקרוב צריך למכור את פיקה ולביא בלם טוב . ולהעיף את פידרו וסאנציס מהקבוצה .
השב   •  01
חח02/02/2014 16:43
הוא הכי טוב בקבוצה אחרי השופט..
השב   •  40
38
בן02/02/2014 15:13
שחכתם שברצלונה היא כולה קבוצה שעשויה משחקנים שהם בני אדם, לא מכונות ולא כלום, אז קורה שמפסידים, כל קבוצה בכדורגל הפסידה משחקים לא צריך להתלהב יותר מדי.
השב   •  10
37
איתי02/02/2014 14:43
הבעיה בברצלונה הם לא השחקנים אלא "טאטה" מרטינו המאמן. יש לו מלא טקטיקות טובות וגם רעות והוא צריך להישאר עם הטקטיקות של פפ וטיטו וגם עם הטיקי-טקה
השב   •  10
36
יואב מזיג02/02/2014 14:30
אל תעשו יותר מדי רעש ברסה תיקח דאבל בטוח
השב   •  00
35
ברצלונאי02/02/2014 14:24
מילימטר גם אמור לחזור בשבוע הבא אם אני לא טועה ובארסה תחזור לנצח גם את הסיטי
השב   •  20
ברצלונאי02/02/2014 15:18
המתקן האוטומטי הזה.
השב   •  10
34
ריאליטי02/02/2014 14:17
בקטגוריות שמסי מוביל על רונאלדו הפורטוגזי נמצא בין שלושת הטובים בעולם.. מה שאי אפשר להגיד על מסי בקטגוריות שרונאלדו מוביל עליו
השב   •  11
33
יוסרי02/02/2014 13:57
ניתור : יתרון לרונאלדו
נגיחה : יתרון לרונאלדו
בעיטות :יתרון לרונאלדו
מהירות :יתרון לרונאלדו
כושר פיזי וגופני :רונאלדו
זריזות : יתרון למסי
טכניקה :יתרון למסי
דריביל :יתרון למסי
אחד על אחד : יתרון למסי
ראיית משחק : יתרון למסי
מסירה : יתרון למסי
משחק קבוצתי : יתרון למסי
יכולת אישית : יתרון למסי
היכולת לשחרר מסירה מדוייקת לחבר תוך כדי תנועה עם כדור : יתרון למסי
היכולת לשחק בכל נקודה במגרש :יתרון למסי
הברקות ומהלכים יפים :יתרון למסי
היכולת למסור בניגוד לתנועה וכך למשוך אליו שחקנים ולשחחר פס לחבר לשער :יתרון למסי
ערמומיות במשחק : יתרון למסי
בישולים : יתרון למסי
לתת הצגות {להופיע } במשחקים סופר חשובים : יתרון למסי
סקורר : שוויון
כמות הגולים בקריירה : יתרון קל לרונאלדו
גיל : רונאלדו מבוגר ממסי 886 ימים .
רונאלדו שיחק כדורגל יותר ממסי 133 משחקים .
עוד הפעם אני מסביר השניים צמודים כמעט בכמות הגולים בקריירה כאשר למעשה רונאלדו הספיק לשחק כדורגל יותר ממסי בערך שתי עונות וחצי .במילים אחרות כאשר מסי יגיע לגיל 29 יהיה למסי בערך 500 גולים כי היום מסי עומד על 394 בכל המסגרות ורונאלדו יותר בכמה גולים בודדים שזה אומר שגם למרות שרונאלדו הספיק לשחק כדורגל 886 ימים יותר ממסי הם בשוויון .
השב   •  58
יוסרי02/02/2014 14:27
למסי יש יתרון בכמות התארים האישיים והקבוצתיים !! למסי יש יתרון בכמות הגולים בליגת אלופות !! ומסי מספר 1 עם די סטפאנו בכמות הגולים בקלאסיקו .
השב   •  20
מדרידיסטה02/02/2014 14:32
רואים שאתה מעריץ של מסי אתה לא חושב שהגזמת קצת עם הקטגוריות? תכף תרשום גם מי מוציא חוץ הכי טוב. לא מעניין אותי מה יגידו אני בדעה שרונאלדו הוא השחקן הטוב ביותר בעולם
השב   •  21
יוסרי02/02/2014 14:58
אין לראות חלילה בדברים שכתבתי נסיון לפגוע בכריסטיאנו שהוא שחקו יוצא מהכלל .ענק .ווינר .סופר מקצוען .תותח .פנומן .בקשר למסי הוא גדול השחקנים בכל הזמנים וזה לא רק אני אומר לפני שבועיים קראתי כתבה שבופון הודיע שהוא הצביע לרונאלדו ובקשר למסי אמר עליו שהוא מספר 1 בהיסטורייה ואפשר לבדוק זאת בעיתון טוטוספורט הנפוץ באיטליה .
השב   •  21
שלומי02/02/2014 16:02
מסי הטוב בהיסטוריה רונלדו איפה שהוא במקום ה50
השב   •  11
מסי=קקי02/02/2014 16:40
מסי עם נבחרת ארגנטינה ושחקנים הטובים ביותר בקבוצות שלהם בלי תואר וספרד של ברצלונה עם שתי יורו ומונדיאל רונאלדו לבד גמר יורו וחצי גמר הפסד פנדלים לאלופה ספרד מסקנה מסי ביכולת ירודה של צ׳אבי ואיניסטה
השב   •  00
אוהד02/02/2014 17:59
מסי נמוך ולרונלדו יתרון בגובה ולכן יש לו יתרון בנגיחה אבל זה לא שמסי לא כבש שערים בנגיחה.
מסי יכולת לעבור שחקנים כאילו הם היו קונוסים ואת זה רונלדו לא מסוגל גם אם יתאמן על זה עוד 1000 שנים.
השב   •  00
32
אלחנדרו02/02/2014 13:29
אוהדי הצלחות של ריאל ובאיירן? נראה לי התבלבלת.. כולם בברצלונה..! עובדה איך הקאמפ נואו היה שקט אתמול כמו קבר.. גם דני אלבס אמר שהוא הרגיש במשחק חוץ.. אתה יודע למה? כי כשאין הצלחה האוהדי הצלחות שותקים, וכמעט כל הקאמפ נואו כזה.
מסי שחקן ענק, אבל יותר חשובה לו הקריירה שלו והוא מעדיף להשקיע במונדיאל מאשר בברצלונה, לעומת שחקנים כמו רונאלדו שנותן את כל כולו בכל מקום.
ומה אתה מדבר על עידן פרנקו כאילו אתה איזה ספרדי וגדלת בממלכה.. תחזור ללול.. לברסה נגמר הסוס , ריאל יותר מעוטרת מכם אין לך על מה להתלהב, יום טוב
השב   •  74
אלחנדרו02/02/2014 13:45
השב   •  11
31
יאללה באיירן02/02/2014 13:28
יאללה אוהדי הצלחות תעברו לקבוצה מצליחה חדשה אתם יכולים לבחור יש לכם שתי אופציות באיירן או סיטי .
השב   •  01
30
נועה02/02/2014 13:04
כולם חשבו שברצלונה זה פפ גוורדיולה וכשעזב כולם קראו לסופו של עידן.
פפ אכן היה האדם שהמציא את שיטת הטיקי טאקה שכל כך מתאימה לברצלונה ולשחקניה ועל כך תמיד יירשם בדפי ההיסטוריה.
אבל, מהרגע שהשיטה הומצאה והותאמה לקבוצה, כל שנותר הוא ליישם אותה כל עונה מחדש והפעולה הזו יכולה להתבצע ע"י כל מאמן שדוגל בגישה.
הבעיה של ברצלונה היא אחרת. בבארסה חושבים שהשיטה תנצח להם את המשחקים בעצמה ולא טורחים להבין שהסגל שהיה לפפ גוורדיולה לפני ארבע- חמש שנים כבר לא מספק את הסחורה.
הבורג המרכזי במכונה המשומנת ההיא היה צאבי הנהדר. היום הוא עדיין שחקן מצוין, אך בגיל 31 כבר לא יכול לעשות את הדברים שעשה בעבר.
מעוז ההגנה היה פויול האריה שלא נתן לאף כדור ואף שחקן לעבור אותו. היום פויול בקושי משחק.
פיקה כבר מזמן לא בכושר שבו היה בעונת הטרבל ואנייסטה יושב בחוץ את אותה כמות משחקים שהוא משחק.
השיטה של ברצלונה מצויינת והיא עדיין עובדת, רק שצריך להפוך אותה לחדה יותר באמצעות החלפת שחקנים בעמדות מפתח.
ברצלונה חייבת בלם כבר כמה עונות ואם היא רוצה להצליח להגיע לרמות הגבוהות ביותר בכל המפעלים היא חייבת למצוא בלם איכותי בדחיפות.
ברצלונה חייבת מגן ימני. עם כל הכבוד למהירות של דני אלבס, מעבר לכך אין לו כלום. חלש מאוד בהגנה, ובהתקפה 90% מהמסירות שלו חסרות דיוק.
ברצלונה חייבת מחליף ראוי לצאבי. לצערה של בארסה צאבי כבר לא יכול לעמוד בעומס המשחקים שיש לקבוצה. צריך למצוא שחקן בתפקיד שלו שיגיע כל עוד צאבי משחק על מנת שיוכל ללמוד מהאגדה הזו כיצד לבצע את התפקיד כראוי.
בנוסף, בארסה זקוקה לשחקן קישור נוסף אשר יוכל להוות מחליף לאנייסטה ופאברגס לאורך העונה הארוכה.
רק כך תוכל ברצלונה לחזור ולהיות הקבוצה המפחידה ביותר בכדורגל העולמי.
השיטה עדיין עובדת, היא רק צריכה קצת ריענון.
השב   •  54
מאבחן02/02/2014 13:45
הפסקתי לקרוא אחרי המשפט הראשון. פפ גרדיולה המציא את הטאקה. מה אתה מבלבל את המוח ?? קרואיף הביא את השיטה לברצלונה ולימד את הילדים,נוער.. פפ הגיע לקבוצה שהילדים שגדלו על שיטה זו בגיעו לבוגרת.. לזכותושל פפ הוא יודע לבחור את בקבוצות שלו..הוא יודע לזהות כישרון.. ומתי לברוח..
השב   •  11
29
מסי02/02/2014 13:03
4 אליפויות ב5 שנים
5-0 ומאז רק בונקרים של הקבוצה העשירה בעולם.
7 שנים רצופות בחצי גמר האלופות תצוגות כדוורגל מושלמות .
ריאל זו הקבוצה המושחטת בעולם פרנקו הביא לה חצי מהתארים שלה מעניין ההגרלות הקלות שהם תמיד מקבלים באלופות וטעויות שיפוט תמיד יש יותר לטובתה.
ומסי הוא פשוט השחקן הטוב בהיסטוריה במרחק עצום מהשאר.
ובגלל שאנשים מבלבלים לו את השכל על טורניר של שבוע ב4 שנים הבטחון וההנאה שלו מהמשחק שלו קצת נפגעו והוא משחק רק כדי לא להיפצע ועדיין עושה מהלכים ששום שחקן בעולם לא יכול.
לא מכיר שום שחקן בשום תקופה ששמרו עליו 4 5 וגם 8 שחקנים מסביבו.
מה שכן ברצלונה נראית פשוט גרוע וזה רק מסיבה אחת כאילו היא מרחמת או מסתפקת בניצחונות מינימליים ובמשחקים הגדולים באים בכל הכוח וכמובן כל הפציעות המעצבנות האלה.
אם היא תמשיך לשחק עד שתוביל 4-0 כמו בתקופה של פפ ולא תפסיק לשחק אחרי 1-0 ו 2-0 היא תגמור את המשחק מהר והבטחון יחזור.
טאטא חייב להתאפס והפציעות הפציעות.
השב   •  58
מסי02/02/2014 13:41
3 שנים לא מביאים בלם ומשאירים א מסצ''ראנו לסתום חורים.
זה הכשל הכי גדול של המאמנים וההנהלה.
בנוסף גם כל משחק משחקים בלמים שונים ואין שום תיאום בין מסצ''ראנו ופיקה שפשוט גרוע מאז שפויול לא לידו.
מה שהיה צריך לקרות זה למכור את סונג או מסצ''ראנו במידה וחסר כסף ולהביא בלם טבעי.
השב   •  10
פוטה בארסה02/02/2014 13:41
אין לך חיים ואין לך מושג, עוד ילד בן 12 שחושב שהוא יודע משהו, ריאל זה המועדון מספר 1 בעולם, בארסה ספינה שוקעת.
השב   •  42
מיכאל02/02/2014 13:55
או שעד אז כבר תאהד קבוצה אחרת
השב   •  31
מישהו02/02/2014 14:05
אחרי ה6-2 ו5-0 הגיע ה3-1 2-1 ב4 ימים
השב   •  21
אבי02/02/2014 16:58
אז תראה כמה סרטונים של רונאלדו הברזילאי אני מבטיח לך שמסי שלך ראה כי הוא מיישם הרבה מהם באמת שחקן גדול אבל תן כבוד גם לשאר וגם ריאל וגם בארסה מועדונים גדולים עם היסטוריה כמו שלכם בתחילת שנות האלפיים היה תקופת יובש מאוד גדולה עד שרונאלדיניו בא גם התקופה של מסי תיגמר בכדורגל הכל זה תקופות להזכירך
השב   •  01
השופט02/02/2014 17:08
אתה קורא לאוהדי ריאל אוהדי הצלחות ביקום המקביל זה לא היה קורה רק שתדע לך שפרנקו תמך גם בברסה והיא הייתה עדיפה עליו בשנים הראשונות עד שעם יתתחילו ליתמרד נגדו רצו מדינה כמו הפלסטינים
השב   •  01
28
CR02/02/2014 13:02
אם ברסה מנצחת כושר ההרתעה שלה חוזר, לא יהיה מי שיוכל לדבר מדי (כי סיטי כרגע אולי עם עוד שתי קב'' בכושר הטוב באירופה)

מאמין שזה משהו שממש יתן לברסה מומנטום. אם לא מאמין שעונה הבא יהיו הרבה מאוד שינויים (עם/בלי אליפות)

לגבי ההגנה. מול סיטי לא תהיה את השכונה הזו, מול ולנסיה בבית יש אומץ לעלות 7-8 שחקנים להתקפה (משחק כמו אתמול הם מקבלים חמישיה)
השב   •  61
עמיר02/02/2014 15:06
וואלה פעם ראשונה שאוהד ריאל אומר משהו נכון ואני מסכים סיטי קיבלה מכה מאוד קשה עם הפציעה של אגורו וזה נותן יתרון לברסה ואם טאטה מרטינו חכם שלא יפתח עם פיקה המסננת שיתן לברטרה לשחק עדייף
השב   •  00
27
גג02/02/2014 12:40
השב   •  00
26
המציאותי02/02/2014 12:07
כמה דקות אחרי תחילת המחצית השנייה, לברצלונה הייתה הזדמנות לצאת למתפרצת כאשר חלק גדול משחקני ולנסיה נמצאים בחצי המגרש של בארסה, ופדרו היה עם הכדור בתנועה לשער של ולנסיה, הייתי בשוק כשראיתי שאף אחד משחקני בארסה לא מצטרף אליו, כולם הלכו במעין אדישות כזאת עד שפדרו נאלץ לעצור את הריצה שלו ולחזור אחורה. דקה או שתיים אח"כ, ולנסיה הבקיעו את השני שלהם.
השב   •  30
25
ר02/02/2014 11:53
בעונה הבאה ליגה אירופית :)
השב   •  11
24
ריאל02/02/2014 11:53
במחזור הבא היא יוצאת למשחק חוץ נגד סביליה. היא תשחק בלי אלבס אלבה ומסצ׳ראנו המוצהבים.
השב   •  25
23
ריקרדו02/02/2014 11:48
פחצלונה בכלל לא הפסידו אתמול. זו התשקורת של מדריד אשמה, הם פירסמו כאילו פחצלונה הפסידו בעוד הם בכלל ניצחו. הרי שפחצלונה אף פעם לא מפסידים הם הכי טובים והוגנים ואף פעם לא מתבכיינים לשופט או מקבלים פנדלים שלא מגיעים להם.
השב   •  95
אוהד בארסה שרוף02/02/2014 14:57
ילד בן 8 שלא מבין כלום בכדורגל. כל שנייה ״פחצלונה״ כמו ילד קטן לך תלמד מזה בכלל כדור ותחזור לחור שיצאת ממנו.
השב   •  11
22
אחד שיודע02/02/2014 11:45
שהתקפה מתחילה מההגנה ושפיקה הוא נגר תוכלו לצאת מזה
השב   •  30
21
ברוך02/02/2014 11:44
מי שתיקח אליפות זו ריאל למרות שאני אוהד ברסה השנה היא חלשה למרות כל הניצחונות שהיו להם ריאל ניראת מפחידה ברצלונה חלשה למרות שניצחה הרבה משחקים מסי חלש והגנה חלשה והלואי ורני יאכל את הכובע.
השב   •  30
20
4:3:302/02/2014 11:37
בארסה משחקת על אדי הדלק האחרונים מהמכונה של פפ.אם רוצים שם לחזור ליכולת של 2010, נדרשת בנייה חדשה לא על שחקני בית. פפ הביא את אטו הנרי יאיא טורה, אלבס ופיקה. שחקני הבית השתלבו בהדרגתיות ויצרו את השלד המושלם. כיום רוב הסגל מגיע ממחלקת הנוער ויש לתכנן את בארסה 2015
השב   •  21
דודא02/02/2014 11:56
גוארדיולה ממש לא הביא את אטו. הוא נרכש ממאיורקה אי שם ב2004 ע"י פרנק ראיקד,הנרי דני אלבס ויא יא טורה נרכשו בקיץ 2007 גם הם על ידי ראייקד.תבין קצת בכדורגל לפני שאתה מגיב ..למרות שלא חסרים כאן כאלה שלא מבדילים בין נבדל לאופסייד ומקשקשים הרבה.
השב   •  50
19
אוהד02/02/2014 11:29
ספורטאים יש תקופות שיא ותקופות פחות טובות.אין שחקן שתמיד היה טוב לאורך כל הקאריירה וניצח בכל משחק וזכה כל עונה באליפויות וגביעי אלופות.
זידאן היה טוב תמיד?באיזה גיל הוא בכלל הפך לטוב בעולם?איפה הוא היה כשריאל הודחו כמה עונות בשמינית גמר ליגת אלופות?איפה הוא היה כשיוון הדיחו את צרפת ביורו?
רונלדו הברזילאי לא זכה באליפות עם בארסה שזה מועדון גדול.לא עבר את שמינית גמר ליגת אלופות עם זידאן.ראול אחרי הזכיה האחרונה שלו בגביע אלופות לא כבש כמעט כמה עונות ורק בתקופת קאפלו הוא חזר לעצמו.כדורגל וספורט זה תקופות אז למסי יש תקופה פחות טובה אז בגלל זה הוא לא יהיה השחקן הטוב בעולם?אוי שכחתי 2 שערים בגמר במונדיאל בו זידאן לא עשה כלום עד אותו גמר קובעים מי השחקן הטוב בעולם.
השב   •  48
cgc02/02/2014 11:36
שאתה מדבר כאילו שזיזו דבר על מסי זיזו זה אגדה מהלכת גם כשקבוצתו מפסידה הוא התעלה ולגבי 2 השערים בגמר 98 אתה יודע מה לפחות הוא כבש בגמר מונדיאל וכמה למסי אני מקווה שהבנתה
השב   •  44
Isco02/02/2014 11:57
למה כל התגובות שלך על מסי? אתה אוהד את ברצלונה או את מסי?
השב   •  12
הוא הראשון שאתם מבקרים.02/02/2014 12:19
מי אם לא מסי הראשון שיקבל ביקורת מאוהדי ריאל ורונלדו?אז אני חושב בצורה מסויימת ובא לי להביע את דעתי.
השב   •  30
אוהד02/02/2014 12:24
זידאן היה גרוע עד הגמר ורק בגמר כבש והפך בגלל זה לשחקן גדול.
מסי לא הגיע לגמר וזה כי חבריו לעומת זידאן לא הצליחו לעשות מה שהוא לא יכל.כל ההבדל שזוכרים רק את הגמר אבל שוכחים את הדרך כי כאשר שחקן זוכה בתואר שוכחים מה היה בדרך כי ללא חבריו של זידאן הוא לא היה מגיע לאותו גמר שאגב היה גם יותר נגד 10 שחקנים כי רונלדו להזכירכם היה במשבר מהלחץ להביא גביע עולם בגיל כה צעיר ועוד במעמד של גמר מונדיאל.
השב   •  11
18
אוהד02/02/2014 11:24
המהלך האחרון הוכיח שכאשר הוא רוצה הוא יכול לעשות משהו אבל לדעתי הוא שומר על עצמו מחשש לפציעה במיוחד כששומעים על פציעות כמו של פלקאו.לא סתם פתאום הוא משחק יותר מאחור ומחפש לימסור ופחות להכנס לרחבה וליכבוש.אם מסי ישחק כמו שהוא יכול ורוצה בארסה יחזרו לשחק כמו שיודעים.
השב   •  42
מאניטו02/02/2014 11:33
העונה עם השיפור הגדול בכושר של סאנצ''ס ופדרו והתוספת הקטלנית של ניימאר, מסי יכול לעזור לקישור כדי לפצח בונקרים.
השב   •  21
17
הלוהט02/02/2014 11:03
אדויל או אקמול לפני שיתפוצץ הראש שלו
השב   •  90
אני02/02/2014 11:10
השב   •  30
16
זורו02/02/2014 11:01
קודם כל, כולם פה מפרשים על משחק וחצי. תסתכלו עם המאזן של בארסה העונה וגם על כמות השערים שספגה ותבינו שקצת מוקדם להספיד אותה. שנית, לבאר זה יש כמה בעיות בסיסיות שהאחרונה שבהן היא מסי: הגנה נמוכה (כל מצב נייח חצי גול), צ׳אבי ואינייסטה לא פוגעים כבר שנה וחצי ואף אחד לא מדבר על זה, וקישור חלש פיזית שתלוי רק בבוסקץ. הם צריכים להתחזק בנקודות האלו, טאטה מאמן מצוין והם עדיין בין 4-5 הטובות באירופה.
השב   •  42
טל02/02/2014 17:18
אני גם אוהד ביתר פשוט הסמל לא מישתנה
השב   •  00
15
אורטל02/02/2014 10:49
טעות! הקטאלונים לא מתלוננים הם בוכים כמו שהם רק יודעים בכיינים :)
השב   •  80
14
מאניטו02/02/2014 10:49
בארסה העונה ספגה הרבה פחות מעונה שעברה וזה ייאמר לזכות טאטה שאני לא חסיד שלו.
מותר להפסיד ולשחק לא טוב לפעמים, כל קבוצה עוברת משבר במהלך העונה וגם זה טבעי.
ניימאר פצוע, מסי לא שיחק כמעט העונה ולמרות הכל אנחנו עדיין חזק בתמונה בכל המפעלים.
ההגנה אכן מדאיגה אבל שוב, בכללי יותר יציבה מעונה שעברה וזה מה שיש כל עוד לא פותחים את הארנק (רוסל הפוץ).
לספוג 3 שערים מקבוצה שבעטה 4 פעמים לשער זה גם עניין של חוסר מזל אבל זה לא תירוץ.
יש כמעט עוד חצי סיבוב בליגה ואגוארו לא ישחק במשחק הראשון במנצ''סטר אז די כבר לבכות.
השב   •  71
מיכאל02/02/2014 12:28
מסכים עם כל מילה שכתבת, כל ה 5 שנים אחרונות עומדות על מסי, מסי ועוד פעם מסי וכל השאר עזרו לו כשצאבי ואינייסטה הם העוזרים הראשיים והיתר מסתובבים בצורה זו או אחרת אחריו. מסי היה פצוע, אין שחקן שחוזר ב 100% אחרי הפציעה ובסוף המשחק הוא עשה את המהלך של המיליון דולר פשוט הכדור לא נכנס. בהצלחה בעתיד אבל השנה הזו גמורה
השב   •  03
טל02/02/2014 17:17
למרות שזה לא ניראה מבטיח
אצל בארסה העונה לעולם לא גמורה!
ולמאניטו
מסכים על כל מילה ומילה
אבל עכשיו שאני חושב על זה אני מעדיף שלא יפתח את הארנק מאשר שיפתח את הארנק ויגיד משהו אחר ויפגע בכל אוהדי הקבוצה
כי אם זה קרה ואני באמת לא יודע
אני חושב שהוא נוכל מעין כמוהו ואסור לא לעשות דברים כאלה בטח שלא בקבוצה ששייכת לאוהדים והוא לא המחליט הראשי כמו במועדונים אחרים
השב   •  00
13
סלבה ברזילאי02/02/2014 10:48
השב   •  70
12
בבי02/02/2014 10:48
השב   •  21
11
סלבה ברזילאי02/02/2014 10:47
השב   •  102
10
סלבה ברזילאי02/02/2014 10:44
הוא לא מתפקד שברסה חלשה
השב   •  92
9
סלבה ברזילאי02/02/2014 10:43
השב   •  81
8
עמיר02/02/2014 10:43
מתי כבר יבינו בברצלונה שפיקה זה הבלוף הכי גדול בכדורכל זה לא בלם זה בלרינה על המיגרש עוברים אותו בקלילות הוא איטי עושה המון טעויות היו לו שתי עונות טובות בהתחלה כי פויול היה לצידו וכל הזמן כיוון אותו וחיפה עליו הוא בעצמו אמר שגם ב 4-0 לברסה פויול היה צועק עליו תיהיה מרוכז פיקה לא בלם שיכול להחזיק הגנה של קבוצה שכל הזמן תוקפת וחסופה למתפרצות אתמול הוא עשה טעויות של ילדה מה יהיה נגד סיטי וריאל אם הגנה כזאת אין לנו סיכוי אני היתי מעדיף לראות את ברטרה משחק עם מסצרנו הוא הרבה יותר מהיר חזק חכם והכי חשוב אין לעבור אותו הוא בלם מצויין הרבה יותר טוב מפיקה
השב   •  131
מאמן02/02/2014 11:53
השב   •  11
7
סלבה ברזילאי02/02/2014 10:42
השב   •  52
6
ברסאי02/02/2014 10:07
שמסי לא מתאמץ מספיק בתקופה האחרונה.אולי הוא חושש מפציעה חוזרת או דווקה הוא שומר את עצמו למונדיאל. אבל דבר אחד ברור זה לא מסי שלפני הפציעה.
השב   •  111
5
אייל02/02/2014 09:26
לצערי מראה חוסר אכפתיות מאז הפציעה וזה מאכזב כל כך
השב   •  101
4
גיל02/02/2014 09:22
השב   •  1818
אבי02/02/2014 09:54
יש מלך אחד ושמו . מלך מלכי המלכים השם יתברך שמו לעד. לא מסי ולא רונלדו שונאי ישראל
השב   •  122
גיל02/02/2014 10:18
השב   •  12
עמיר02/02/2014 10:44
השב   •  34
שלומי02/02/2014 13:42
אוהדי בית''ר אתם קוראים לעצמכם אעלק
השב   •  31
אוהד02/02/2014 18:00
השב   •  10
3
גיל02/02/2014 09:20
""שדוחק"" שגם אם זה נכון תמיד הוא כובש מזל למסי שקיבל את הלא פנדל
השב   •  122
2
מישהו02/02/2014 09:17
השב   •  225
אוהד02/02/2014 18:02
מסי כרגע בירידה אבל בשיאו הוא לא היה כובש כל כך הרבה רק בפנדלים.וגם עוד הבדל רונלדו כובש במשחקים לא חשובים ולא מביא תואר חשוב בעוד מסי הביא תארים ולא סתם כבש במשחקים נגד קבוצות פח בספרד.
השב   •  21
1
ונגר02/02/2014 09:09
מסמל את השחקן הזה יותר מכל.
השב   •  3924
עידן02/02/2014 09:24
של נעליך כשאתה מדבר עליו!
השב   •  1013
בן אדם ריאלי02/02/2014 10:00
למרות שברצלונה כקבוצה מקבלת המון "כבוד" מהשופטים, גם אם תוריד למסי 10 פנדלים בשנה עדיין תקבל סטטיסטיקה מפחידה
ולכל הילדים הקטנים פה - תלמדו, ככה צריך לדבר אוהד של קבוצה יריבה.. קצת כבוד לענף ולספורטאים בו לא יזיק לאף אחד
השב   •  291
שחר02/02/2014 11:17
וכמה יש לילד ונגר ?! אתה בלי סמל אם אתה אוהד ריאל אז מסי הכניס לריאל 18 גולים והוא מוליך טבלת הכובשים בקלאסיקו עם די סטפאנו .מסי לוקח כדור באמצע המגרש עובר אחד שניים ועוד אחד ועוד אחד חודר לרחבה ומגלגל לרשת של ריאל במשחק חצי גמר ליגת אלופות .
השב   •  46
אוהד02/02/2014 11:27
הוא כבש נגד מנצ''סטר ב-2 גמרים.איפה הוא עשה משהו לא הוגן בשערים ההם?
כבש בסללום נגד ריאל מדריד ועוד שער.איפה הבעיה עם זה?
כבש 4 שערים נגד ארסנל כשהוא בסיום עושה צחוק מההגנה שלהם.איפה הוא עשה משהו לא הוגן?
תהנהו מהתקופה הפחות טובה שלו כי לשחקנים יש תקופות שיא ולפעמים ירידה אבל כשהוא יחזור כולכם תחזרו לחורים שלכם.
השב   •  64
מסי02/02/2014 12:39
מסי השחקן הטוב בהיסטוריה .
מה שהוא עושה שום שחקן בעולם לא עשה
גם לא מראדונה
הראו את השער הכי גדול של מארדונה וליד המבצעים של מסי זה פשוט כלום .
גם אתמול מסי הראה ניצוצות שאף אחד לא מסוגל קשה ש5 מולך והמונדיאל לפניך וכל העולם חופר לך על המונדיאל הזה.
השב   •  63
טל02/02/2014 17:11
כל הכבוד
יש לך את מה שלהרבה אנשים אין
וזה כבוד
קצת כבוד לענף ולשחקנים לא יזיקו ולכל כאילו אוהדי בארסה שרושמים רעל מחריד שמרעל מחריד
לא יודע ולא אכפת לי
אני קורא לכם להפסיק תפסיקו להרוס את המישחק שכולנו אוהבים
די עם כל הפחצלונה וכל החארטה הזה
רונלדו ומסי שחקנים מדהימים
ומי יותר טוב מבין שניהם נוכל לשפוט רק בסוף הקריירה
אז מספיק להרוס את המישחק של כולם ותאמינו לי שגם אני לא אוהב לראות שלפעמים הקבוצה מנצחת מפנדלים.
אבל כל הזמן?באמת הגזמה
השב   •  10
אסור לפספס
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
נגןהבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
הבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
נגןבמה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
במה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */