יום שישי, 05.07.2024 שעה 11:20
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

אזברגה: נוכל לנצח את בית"ר, עמרני: טיול לצפון

מנכ"ל לוד לא מרוצה מהגרלת הגביע: "הם פייבוריטים, מה שבא ברוך הבא". יו"ר הפ' פ"ת לקראת מעלות: "לא נזלזל". מור שקד: "מסכנין תבוא הסינדרלה"

|
לוד מדיחה את בית
לוד מדיחה את בית"ר לפני שנתיים. גם הפעם? (שי לוי)

אחרי שהגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל תמה ובישרה על המשחקים בשלב הבא, 16 הקבוצות שנותרו בטורניר היוקרתי הגיבו על המפגשים שזימנה  להן ההגרלה.

כזכור, המשחק הפיקנטי של הסיבוב ייערך בין בני לוד  לבית"ר ירושלים. שחקן העבר של בית"ר ומי שהגריל את הכדורים, חנן אזולאי, התייחס להגרלה: "לא משנה מול מי אתה משחק, אלא איך אתה משחק. סביב הגביע ישנה חוויה מיוחדת וכיף גדול, בית"ר קבוצת גביע טיפוסית ואני מקווה שהקהל יגיע לתמוך בה. כל שחקן יהיה דרוך ובית"ר תגיע מוכנה ללוד".

מנכ"ל בני לוד, איסמעיל אזברגה, התייחס גם הוא למשחק שקבוצתו תארח: "זו הגרלה חזקה מאוד, האמת היא שלא רציתי במיוחד את בית"ר, אבל מה שבא ברוך הבא. אנחנו קבוצת צמרת לכל דבר בליגה הלאומית ונהיה מוכנים היטב למשחק הזה. אנחנו לא מסתכלים על הבעיות של בית"ר, שהיא עדיין הפייבוריטית מבינינו, אלא על עצמנו. במשחק אחד בבית, נוכל לנצח אותם. לא מאמין שתהיה לנו בעיה לארח בלוד מבחינת המשטרה", הוסיף אזברגה. 

מבית"ר נמסר בתגובה: "בית״ר זה מועדון המזוהה עם גביע המדינה והשאיפה שלנו היא להגיע הכי רחוק שאפשר, אנו מכבדים כל יריבה ומודעים ששום משחק אינו פשוט בדרך למעמד הנכסף".

הפועל כפר סבא הצנועה תארח את הפועל ב"ש הדוהרת, כאשר שחקן העבר של האדומים מהנגב, סתיו אלימלך, התייחס למפגש: "כפ"ס קבוצה סימפטית ואדירה שעושה עונה נפלאה ושחקניה לא פראיירים. הם באים לנצח ואני חושב שיהיה משחק מעניין גם כי אלישע לוי הוא איש כפ"ס, כך שיש פה פיקנטריה".

חנן אזולאי וסתיו אלימלך (חגי ניזרי)
חנן אזולאי וסתיו אלימלך מגרילים את המשחק הפיקנטי (חגי ניזרי)
 

בני סכנין תארח את הפועל ראשל"צ מתחתית הליגה הלאומית. חלוץ הקבוצה של המגזר, מוחמד גדיר, התייחס לאורחת: "אנחנו צריכים לעבור אותם. מדובר אמנם בקבוצה טובה, אבל אנחנו פייבורטים בכל מקרה, מה עוד שהמשחק יתקיים בדוחא", הסביר החלוץ.

קשרה של ראשון לציון, מור שקד, אמר על ההגרלה: "קיבלנו את ההגרלה הכי קשה, בבית של סכנין נגד קבוצה מעולה. כרגע הראש שלנו בליגה אבל כמו שכולם יודעים ראשון לציון קבוצת גביע חזקה. סיבוב ח' סיפק מלא הפתעות כשכל הגדלות עפו. נקווה שמהמגרש בסכנין תגיע הסידרלה".

מור שקד (רויטרס)
מור שקד: "ראשון קבוצת גביע חזקה" (ליאור פודר)
 

הפועל חיפה תארח את עירוני ק"ש למשחק קשה במיוחד עבור האדומים מהכרמל, שהדיחו את הפועל ת"א בסיבוב ח'. מאמן הקבוצה, שלומי דורה, התייחס להגרלה: "משוכה קשה נוספת מבחינתנו, אך בשביל לעבור שלב צריך לעבור גם משחקים כאלו. ק"ש אף פעם לא הייתה קלה עבורנו, להפך. לפחות המשחק בבית וזה כבר חצי נחמה".

מן העבר השני, השוער גיא חיימוב גם הוא לא ממש נשמע מרוצה: "זו לא הגרלה  קלה. במיוחד בגלל שהמשחק בקריית אליעזר, זאת אחרי שהפועל חיפה עברה בצורה יפה את הפועל ת"א. יהיה משחק קשה, בגלל שיש לנו משחק נוסף נגדם בשבת שלפני. קשה לנצח פעמיים את אותה קבוצה בזמן קצר, מקווה שנגיע בצורה הכי טובה וננצח".

שחקני חיפה חוגגים (שי לוי)
שחקני הפ' חיפה חוגגים עליה ע"ח הפ' ת"א. יפגשו את ק"ש (שי לוי)
 

קפטן הפועל כפ"ס, רובי רגב, לא מקל ראש ביריבה החזקה: "הפועל ב"ש נמצאת בתקופה מצוינת וזו תהיה חוויה עבורנו. מאמין שיהיה משחק טוב, אין ספק שעל הנייר יחסי הכוחות ברורים אבל נבוא ליהנות ולשחק באמונה. זכינו שלוש פעמים בגביע וזה יהיה בונוס מבחינתנו, כי המטרה העיקרית שלנו היא לחזור ללאומית, כך שנקבל הכל בברכה".

הסינדרלה הגדולה של הגביע, מכבי מעלות תרשיחא, תארח את הפועל פ"ת, כאשר במעלות מאוד מרוצים מההגרלה. כובש השלושער במשחק האחרון, אילן טל, התייחס למשחק: "קודם כל הכי חשוב שמדובר במשחק בית. כבר עברנו קבוצה בליגה הלאומית ואני מאמין שהכל פתוח במשחק הזה".

מאמן מכבי מעלות, ג'רי בן חמו, יודע שאין לו מה להפסיד: "מקבל בברכה את הפועל פ"ת, הם ירגישו את החמימות של האנשים אצלנו ונארח אותם בצורה הכי טובה שאפשר. מבחינה מקצועית, אין לנו מה להפסיד ונעשה את המקסימום. הם שייכים לרמה אחרת, אבל אני מאמין שיהיה משחק טוב והקהל ייהנה".

שחקני מעלות חוגגים (עמית מצפה)
שחקני מעלות חוגגים. יארחו את הפ' פ"ת בשמינית הגמר (עמית מצפה)
 

יו"ר הפועל פ"ת, אבי עמרני, נשמע אופטימי יותר: "זה יהיה טיול לשחקנים בצפון ונקווה גם לתוצאה טובה. יש לנו שחקנים, צוות ומאמן פנטסטי. אנחנו לא מזלזלים באף קבוצה ואנו מוכיחים זאת על כר הדשא. מקווה שנמשיך קדימה, אנחנו עובדים קשה, נלך על הגביע עד הסוף במלוא הרצינות וכך גם בליגה", אמר.

הפועל רמה"ש תארח את מ.ס. אשדוד, כאשר גם מאמן הקבוצה מעיר הנמל, ניר קלינגר, יודע כי לא מדובר במשוכה פשוטה: “בשביל לקחת גביע צריך לעבוד קשה, אנחנו לא נהנים מהגרלות קלות וזה כבר הוכח. בגביע אין הגרלות קלות או קשות".

מנגד, חיים שאבו שואף גם הוא להמשיך קדימה במפעל: "מצפה לנו משחק קשה מאוד, אבל אני לא מכיר משחקים קלים בגביע המדינה. נקווה כמובן לעבור שלב. אנחנו בהחלט רוצים להמתיק את העונה שלנו דרך הגביע והמטרה שלנו היא להגיע לחצי הגמר, אבל אני לא מכיר דרך קלה לעשות זאת ובעזרת השם נעבור את אשדוד".

אוהדי אשדוד (יניב גונן)
שחקני אשדוד והאוהדים. הדיחו את מכבי, יפגשו את רמה"ש (יניב גונן)
 

סייעו בהכנת הכתבה: דורון בן דור, רז אמיר, יגאל ברמן, גיא בן זיו ושלום אלבז.

אסור לפספס
נגן 10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */