יום ראשון, 06.10.2024 שעה 02:02

"טעם טבע אלטמן" תספק לספורטאים תוספי תזונה

החברה נבחרה לספקית הוויטמינים ותוספי התזונה הרשמית של משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בריו 2016. עלות ההשקעה: כמיליון שקלים

|
תוספי מזון לספורטאים
תוספי מזון לספורטאים

חברת "טעם טבע אלטמן" תשתף פעולה עם הוועד האולימפי בישראל ותלווה את הספורטאים בדרכם למשחקים האולימפיים בריו 2016. החברה תספק לספורטאים האולימפיים את משק תוספי התזונה שלהם יזדקקו במשך השנים הקרובות.

שיתוף הפעולה יניב גם סדרת תוספים חדשה וייעודית שתשווק בישראל תחת המותג "אלטמן", אשר מיועדת לאנשים העוסקים בספורט. הפיתוח נעשה בשיתוף עם הצוות הרפואי של הוועד האולימפי בישראל כשההשקעה במהלך נאמדת בכמיליון שקלים.

התוספים שבהם ישתמשו ספורטאי הסגל האולימפי בהמלצת הצוות הרפואי ובאישורו, הם מגוון מוצרי אומגה 3 של "אלספה", תוסף לשיפור איכות מצב המפרקים – "מגה גלופלקס" משחת "טראומיל", מגנזיום, ויטמין D ויטמיני B 12 ועוד.

לקראת התחרות תציג החברה אייקון מיוחד שיוצמד כחותמת על כל המוצרים בהם משתמשים הספורטאים האולימפיים. 

אלכס שטילוב. יקבל תוספי מזון איכותיים (GettyImages)
אלכס שטילוב. יקבל תוספי מזון איכותיים (GettyImages)
 

דוד גבאי, סמנכ"ל שיווק טעם טבע אלטמן, אמר: "שיתוף הפעולה עם הספורטאים האולימפיים שייצגו את ישראל, מתבקש לאור היכולת של חברת טעם טבע אלטמן לתמוך בספורטאים בזמן אימונים ובזמן התחרויות. מדובר בקטגוריה חדשה ומתפתחת הצומחת בקצב מואץ ברחבי העולם. אנו שמחים להשיק אותה גם בישראל. יחד נעזור לספורטאים המובילים של ישראל להתכונן בצורה הטובה ביותר לתחרויות ולהגיע להישגים".

היקף שוק תוספי התזונה בישראל מוערך בכ-750 מיליון שקלים בשנה. מסקר שערכה טעם טבע אלטמן עם חברת המחקר סאפיו, עולה כי בשנים האחרונות ניכרת עלייה בצריכת תוספי תזונה בשיעור של כעשרה אחוזים. 

47 אחוזים מתושבי ישראל רוכשים תוספי תזונה באופן קבוע, הרגל שאינו נחלתו הבלעדית של ציבור הספורטאים.

מכון כושר. 47% מהתושבים צורכים תוספי מזון (ליאור טימור)
מכון כושר. 47% מהתושבים צורכים תוספי מזון (ליאור טימור)
 

ד"ר לובה גליצקייה, הרופאה האולימפית של ישראל, אמרה: "הספורט התחרותי מציב דרישות גופניות גבוהות מאד. ספורטאי העלית של ישראל צריכים להיתמך בתוספי תזונה להשלמת המחזוריות ולשיפור הביצועים. לכן, אנו ברפואת ספורט, משתמשים בתוספים שונים. אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם טעם טבע אלטמן העומדת לפתח קו מוצרים חדש המיועד לשימוש בקרב ספורטאי ההישג של ישראל".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */