יום ראשון, 06.10.2024 שעה 02:11

ואורינקה: עדיין לא יודע אם אני חולם או לא

אלוף אוסטרליה הטרי, לא מעכל את גודל ההישג לאחר שגבר על נדאל בגמר: "מי חלם שאניף גביע גראנד סלאם?". השור הספרדי: "חבל לי לסיים את זה כך"

|
ואורינקה מאושר אחרי הזכייה (רויטרס)
ואורינקה מאושר אחרי הזכייה (רויטרס)

סטניסלס ואורינקה חולל היום (ראשון) את הסנסציה הראשונה לשנת 2014 לאחר  שגבר 6:3, 6:2, 2:6 ו-6:3 על המדורג ראשון בעולם, רפאל נדאל וזכה באליפות אוסטרליה הפתוחה.

פיט סאמפארס, בעל 14 תארי גראנד סלאם, שני רק לרוג'ר פדרר, הגיע לראות איך נדאל משתווה אליו, ולהעניק את הגביעים לאלוף וסגנו. רפאל נדאל לא הצליח להתאפק וניגב את דמעותיו כשעלה לקבל את צלחת הפיינליסט, הקהל שקר לו בוז כשירד לטיפול רפואי, קיבל אותו בתשואות רמות: "אני קודם כל מברך את סטן, שהוא חבר טוב, מיטב הברכות על זכייתך. אני מודה למארגנים ולצוות שלי שבזכותם אני עומד כאן. היו כאן שבועיים מרגשים מאוד, חבל לי לסיים את זה כך. בשנה שעברה החמצתי את הטורניר. היום ניסיתי מאוד ואני מודה לכולם על התמיכה", אמר הספרדי בהתרגשות.

סטן ואורינקה, שהוא הראשון לנצח מזה 20 שנה את המדורג ראשון ושני בעולם בגראנד סלאם בדרך לתואר, והראשון שניצח באותו גראנד סלאם גם את נובאק וגם את רפא בדרך לתואר, אמר לאחר הזכייה: "קודם כל רפא, אתה חבר טוב ואלוף נפלא, מקווה שהגב שלך יבריא. אתה אדם נהדר ומתייחס לכולם. אני שמח לחזור לכאן כל שנה. בשנה שעברה בכיתי אחרי הפסד בשמינית לנובאק, עשיתי שנה ארוכה. אני עדיין לא יודע אם אני חולם או לא, אני אבדוק מחר בבוקר".

נדאל (רויטרס)
נדאל (רויטרס)
 

נדאל סובל מכאבים (רויטרס)
נדאל סובל מכאבים (רויטרס)
 

"תודה למארגנים על ההרגשה שהם נותנים לשחקנים. אני מודה למאמני מגנוס נורמן, מי חלם שאגיע לחצי גמר סלאם בשנה שעברה? מי חלם שאניף גביע גראנד סלאם? אני מודה לאשתי היפה ולביתי, אני חוזר הביתה בעוד יומיים. אני מודה לקהל על התמיכה בכל השבועיים האלה. להתראות בעוד שנה", סיכם האלוף הטרי.

נדאל, ואורינקה וסמפראס (רויטרס)
נדאל, ואורינקה וסמפראס (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */