יום שישי, 05.07.2024 שעה 16:17

30:32 ענק למכבי ת"א על הפועל ראשל"צ

המוליכה גברה על האלופה במשחק העונה ופתחה פער של 5 נק', אבי רש: "רצינו להמשיך את הרצף". מכבי ראשל"צ ניצחה את ק. מוצקין, נס-ציונה את ק. אונו

|
קרב אווירי בראשל
קרב אווירי בראשל"צ (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

המחזור ה-13 בליגת ווינר נערך היום (שישי) ובו השיגה המוליכה מכבי ת"א את הניצחון ה-13 שלה, במשחק העונה מול האלופה הפועל ראשל"צ 30:32 (15:16). 

בזכות הניצחון פתחו הצהובים פער משמעותי של 5 נקודות על פני הפועל ראשל"צ. והיא מתקרבת להבטחת יתרון הביתיות בפליאוף.

כבשו להפועל ראשל"צ: אבישי סמולר 10 שערים, עוז חממי 5, טל הרשקוביץ 4, יותם טל, גיא כהן, שי הרשקוביץ, עידן מימון 2 כ"א, דן מירקוס, ערן צרפתי וטיאומיר דודר 1 כ"א. שוער: בויאן ליובסיץ 12 עצירות מ-45 (27%), אפיק לוי 1 מ-1. 

כבשו למכבי ת"א: בויאן בוטוליה 11 שערים (מ-17 ניסיונות), נובאק בוסקוביץ 7, סשה בזברחני 4, תום מטלון, טל בלכר, גיל פומרנץ 2 כ"א, דן נתן, רנן לנדסמן, תומר שמעוני ו-ורנר סטרידום 1 כ"א. שוערים: אלדר שיקלושי 10 עצירות מ-38 ניסיונות (26%). אלון כהן 0 מ-1. שפטו יורם פרץ ואורן איטין.

מאמן מכבי ת"א, אבי רש, אמר בסיום המשחק: “זה סוג המשחקים שכיף לראות ספורט בשבילם. קרב הוגן, גברי ואגרסיבי, מומנטומים מצד אחד לשני. רצינו להמשיך ברצף הניצחונות שיש לנו. היה לנו חשוב לפתוח את הפער של הנקודות. כל הכבוד לבחורים, שגם ברגעים שאיבדנו מומנטום והפועל עלו ל-4 הפרש הם ידעו לחזור”.

שחקנה של מכבי ת"א, סשה בזברחני, הגיב גם הוא על הניצחון: “להיכנס לנעליים של עומר דבדה זה להיכנס לנעליים הכי גדולות בכדוריד הישראלי. נסיתי, ואני שמח שעזרתי לקבוצה. את הכסף סופרים במאי, יש תחנת ביניים בגביע. 5 נקודות זה נחמד ונותן אוויר לנשימה, אבל שום דבר לא נגמר".

מאמן הפועל ראשל"צ, סער פרנקל: “אכזבה, הפסדנו בפעולה-שתיים בסופו של דבר. היה משחק מאוד צמוד, שיוויוני, עם מומנטומים לשתי הקבוצות. 5 נקודות יתרון זה אומר שהם לא איבדו נקודות, שהם מובילים את הטבלה. מכבי ת"א קבוצה טובה מאוד, אבל לא נפלנו מהם, וכולם יודעים שיש פליאוף בכדוריד ונצטרך להביא את השיפורים וההתאמות שלנו. זה לא כל מה שהפועל ראשל"צ יכולה לתת. נעשה את מה שצריך להגיע מוכנים גם בהמשך".

בויאן בוטוליה ועידן מימון (ONE)
בויאן בוטוליה ועידן מימון (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

עוד במסגרת המחזור ה-13: מכבי ראשל"צ ניצחה בקרב הצמרת את מכבי קרית מוצקין 20:30 (10:10), בזכותו מצמקת מחזיקת הגביע את הפער מהפועל ראשל"צ במקום השני לכדי שתי נקודות בלבד. מי שמנצלת את ההפסד של קרית מוצקין היא א.כ נס-ציונה שהשיגה ניצחון גדול בחוץ על הפועל קרית אונו 24:30 (9:15), כרועי ביטון כובש 7 שערים. קרית אונו מדורגת מתחת לקו האדום עם 6 נקודות.

בני הרצליה ניצחה ברחובות 21:28. רחובות הייתה טובה יותר בחצי הראשון שבו הוליכה בסיומו 12:13, אבל הרצליה התעלתה בשלבי ההכרעה והיא מדורגת עם 15 נקודות במקום ה-5 בצוותא עם קרית מוצקין. רחובות סופגת את ההפסד ה-12 שלה, והיא סוגרת את הטבלה עם שתי נקודות.

חולון (10 נק') ניצחה בקרב העולות החדשות באשדוד, 25:27, ניצחון משמעותי שמקרב אותה למרכז הטבלה ולהשגת המטרה הראשית - הישארות. חולון כבר הובילה במחצית השנייה בהפרש של 6 שערים, 9:15. אשדוד ממשיכה להיות להסתבך בטבלה עם 7 נקודות בלבד והיא מתחת לקו האדום.

ברמת השרון הופסק המשחק במחצית הראשונה בגלל בעיית תאורה במצב של 7:7, ובסיום המקומיים ראו את האור עם ניצחון 23:30 על אס"א ת"א. החניכים של גלעד מאור כבר עם 11 נקודות, אלו של רן קנון ימשיכו  עם מאבקי ההישרדות שלהם עם 8. 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */