מערכת ONE
|
יצרנית בר המשקאות הביתי, "סודה סטרים" בחרה בשחקנית ההוליוודית, סקרלט ג'והנסון להיות הפרזנטורית של המותג בישראל ובעולם. ג'והנסון תוביל את הקמפיינים של סודהסטרים למשך השנים הקרובות, וסרטון הפרסומת הראשון בכיכובה יהיה זה שיופק במיוחד עבור אירוע הספורט הגדול בעולם, הסופרבול.
גמר ליגת ה-NFL, אשר יתקיים ב-2 בפברואר, 2014 מרתק באופן מסורתי יותר מ-111 מיליון צופים למסך.
אירוע הסופרבול ידוע בזכות הפרסומות המושקעות והיקרות במיוחד שהוא מספק. "סודה סטרים" היתה גם לחברה הישראלית הראשונה שמפרסמת בסופרבול, כאשר עשתה זאת לפני שנתיים, במשחק הגמר של 2012.
"אנחנו מתרגשים לקבל את סקרלט ג'והנסון המוכשרת למשפחת סודה סטרים", אמר דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטרים. "סקרלט היא מעריצה נלהבת של מוצרינו ומשתמשת בהם כבר שנים. היא דוגמה ומופת לגוף בריא ואחריות סביבתית, מה שהופך אותה לבחירה המושלמת כפרזנטורית שלנו. היא מגלמת את ערכי המותג של סודהסטרים ולכבוד הוא לנו שהיא הצטרפה לשורותינו".
|
סקרלט ג´והנסון לסודה סטרים (ONE) |
|
|