יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:31

הנוקמים: מסי וטייו כיכבו ב-1:4 על לבאנטה

גביע המלך: הצמד הלוהט ענה על התיקו בליגה. אל זאהר פתח, חואנפרן השווה (עצמי) והספרדי חגג עם 3 שערים (60, 81 ו-86), כולם מבישולים של מס' 10

|
שחקני ברצלונה חוגגים (רויטרס)
שחקני ברצלונה חוגגים (רויטרס)

בתחילה זה נראה כמו שחזור של משחק הליגה מיום ראשון האחרון, אבל בתום 90 הדקות יצאה הערב (רביעי) ברצלונה עם ניצחון גדול, 1:4 על לבאנטה, זאת במסגרת המשחק הראשון ברבע גמר גביע המלך.

אחרי ה-1:1 בליגה, שכמעט עלה לה בראשות הטבלה, ברצלונה חיפשה לנקום בלבאנטה, באותו האצטדיון בו מעדה. פתיחת המשחק נראתה כמו שחזור אכזרי כשנביל אל זאהר כבש את שער היתרון למארחים בדקה ה-31, תוצאה שנשמרה עד לסיום המחצית.

ברצלונה ניסתה וניסתה, אבל המשיכה להיות פגיעה בחלק האחורי ואפשרה ללבאנטה להגיע למצבים קורצים ליד שערו של חוסה מנואל פינטו. העזרה לברצלונה הגיעה מכיוון לא צפוי כשחואנפרן כבש שער עצמי אומלל בדקה ה-53 ואיזן את התוצאה.

החל מהדקה ה-60 הגיעה החגיגה של הצמד הלוהט של ברצלונה, ליאו מסי וכריסטיאן טייו. הארגנטיאני בישל שלוש פעמים לספרדי, שנשאר בכל פעם לבדו מול השוער המארח חימנס ולא כשל.

טייו הצעיר הוא השחקן הראשון העונה שכובש שלושער במשחק גביע העונה. עבור ליאו מסי, שחגג את משחקו ה-400 בברצלונה הערב, רשם לראשונה שלושה בישולים במשחק אחד ויכול לצאת מעודד מהעובדה שלמרות שלא כבש בעוד משחק, הוא ללא ספק חתום על מחצית שנייה נהדרת שהבטיחה כמעט לחלוטין את הכרטיס לחצי הגמר.

מחצית ראשונה
דקה 2: כשהרוח מהמשחק הקודם עדיין במפרשים לבאנטה לא בזבזה זמן. ג'ורדי צ'ומטרה ניצל יציאה לא טובה של הגנת ברצלונה לנבדל ונשאר לא מכוסה ליד הרחבה. הקשר, שהיה עדיין רחוק מפינטו, ניסה למסור אך נעצר אצל סונג.

דקה 5: גם ברצלונה הגיעה למשחק. פדרו חתך מאגף ימין לאמצע וברגל שמאל שחרר בעיטה עוצמתית שנעצרה בקורה.

דקה 23: סוף סוף רגע של קסם מליאו מסי. הארגנטינאי העביר כדור עומק ענק לאדריאנו שנשאר לבדו מול חימנס, ניסה להעביר רוחב אך פספס את המטרה.

דקה 31: לבאנטה עולה ל-0:1. שוב הקטאלונים נתפסים עם המכנסיים למטה. אל זאהר ניצל כדור חופשי של המארחים ובעט בעוצמה למרכז השער. פינטו הדף פעם אחת, אבל אל זאהר הגיע ראשון לריבאונד והפעם מצא רק את הרשת.

שחקני לבאנטה חוגגים (רויטרס)
שחקני לבאנטה חוגגים (רויטרס)
 

מחצית שנייה
דקה 48: צ'אבי מצא בכדור עומק נפלא את אלבס באגף ימין. הברזילאי ניסה למצוא את מסי בכדור רוחב אבל נעצר אצל קרבלאס.

דקה 53: ברצלונה חוזרת למשחק, 1:1. מסי מצא בכדור עומק נפלא את טייו, שבעט למרכז השער ונעצר אצל חימנס שהשמיט את הכדור. לוקאס וינטרה ניסה להרחיק אבל בעט את הכדור לגופו של חואנפרן, ומשם הכדור הלך לרשת.

דקה 60: כריסטיאן טייו משלים מהפך, 1:2 לברצלונה. שחזור מדויק של שער השוויון, אך הפעם המהלך נעצר אצל הספרדי הצעיר, שהצליח להכניע את חימנס ולהשלים את המלאכה.

דקה 62: דני אלבס סוף סוף הצליח להעביר כדור רוחב למרכז הרחבה. מסי התמהמה, בעט בשמאל, אבל נבלם ברגע האחרון.

ליאו מסי מול קיילור נאבאס (רויטרס)
ליאו מסי. משחקו ה-400 במדי הקטאלונים (רויטרס)
 

דקה 71: מסי קיבל כדור עומק נהדר מאלבס, התגבר על חואנפרן ובעט. לוקאס וינטרה הצליח הפעם להסיט את הכדור מהאיזור המסוכן.

דקה 81: ברצלונה כבר ב-1:3. שחזור של השער השני. שוב ליאו מסי מוצא את טייו, ששוב בועט לגופו של חימנס, וגם הפעם זה בפנים. צמד נהדר לקיצוני הצעיר, עוד בישול למסי.

דקה 86: שלושער לטייו, 1:4 לברצלונה. איזה ערב עובר על הכישרון של בארסה. מסי מבשל בפעם השלישית, שוב טייו לבדו מול חימנס, ו-1:4 ענק שמבטיח מעשית את הכרטיס לחצי הגמר.

לבאנטה: חאבי חימנס, לוקאס וינטרה, ניקוס קרבלאס, נאגורה, דוד בראל (אנחל לואיס, 72), אל זאהר (אלויס נונג, 77), חואנפרן, עיסאם אל אדווה, ג'ורדי צ'ומטרה (פדרו ריוס, 62), סרחיו פינטו, ו-ויקטור קאמאראסה.

ברצלונה: חוסה מנואל פינטו, דני אלבס, מארק בארטרה, קרלס פויול (חאבייר מסצ'ראנו, 57), אדריאנו, אלכס סונג, צ'אבי הרננדס, סרג'י רוברטו, פדרו רודריגס (אלכסיס סאנצ'ס, 77), ליאו מסי וכריסטיאן טייו.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */