יום שני, 07.04.2025 שעה 15:04
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6629-6629מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5038-5229בית"ר ירושלים4
4436-4029הפועל חיפה5
3743-3929מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3737-3929הפועל ירושלים1
3743-2929עירוני ק"ש2
3538-3129מכבי בני ריינה3
3046-2829מכבי פ"ת4
2841-2329עירוני טבריה5
2751-3929מ.ס אשדוד6
2642-2228בני סכנין7
2146-2428הפועל חדרה8

אוהדי מכבי ת"א פתחו במחאה על מחירי הכרטיסים

הקהל הצהוב פתח בקמפיין לאחר שגילה כי מחיר כרטיס למשחק הגביע נגד אשדוד יעמוד על מעל 100 ש"ח. בן זקן: "המחאה צריכה להיות נגד ההנהלה שלהם"

|
מחאת אוהדי מכבי ת
מחאת אוהדי מכבי ת"א בפייסבוק

אוהדי מכבי ת"א פתחו היום (שלישי) בקמפיין מחאתי לאחר שגילו כי מחירי הכרטיסים למשחק הגביע נגד מ.ס. אשדוד לאחר העמלות יעמדו על 110 שקלים למבוגר, ו-56 שקלים לנוער/חייל.

האוהדים הצהובים טוענים כי בכל משחק חוץ העונה בליגת העל הנהלות הקבוצות היריבות העלו במפתיע את מחירי הכרטיסים ודרשו סכומים מופקעים על מנת שאוהדי מכבי ת"א יוכלו לראות את הקבוצה שלהם משחקת.

יש לציין כי במרבית משחקיה של הקבוצה הגיעו מעל ל-2,000 אוהדים לכל מגרש, והדוגמא הכי טובה היא בטדי לשם הגיעו מעל ל-7,000 אוהדי מכבי ת"א. הקמפיין שזוכה כרגע לפרסום נרחב בפייסבוק נקרא "אוהדי כדורגל- לא מיליונרים".

האוהדים הצהובים מבקשים לזכות ליחס שווה ושלא יעלו את מחירי הכרטיסים כל פעם שמכבי ת"א מגיעה למגרש חוץ. ל-ONE נודע שבזמן שאשדוד תמכור לאוהדים הצהובים כרטיסים ב100 שקלים ו-50 שקלים בהתאמה ללא עמלות, לאוהדי אשדוד בשונה מהם כרטיס יעלה 80 שקלים למבוגר ו40 שקלים לנוער/חייל.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו במכבי ת"א חוזרת לנצח

האוהדים טוענים כי אין זה הגיוני לשלם סכומים כאלה, בטח כשנגד באזל כרטיס עולה 100 ש"ח. מתוכננת גם מחאה כאשר אוהדים רבים לא יגיעו למשחק, ואילו חלק יגיעו, יעמדו מחוץ לאצטדיון ולא יכנסו כאות מחאה.

הבעלים של מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, אמר בתגובה: "הכלל אצלנו הוא מאוד ברור והמחיר שלוקחים במשחקי החוץ מאוהדי אשדוד זה בדיוק המחיר שאנחנו לוקחים מאוהדי הקבוצה היריבה. המחאה צריכה להיות כלפי הנהלת מכבי ת"א שגובה מחירים מופקעים מהאוהדים במשחקי הבית שלה".

בהנהלת אשדוד אמרו כי במידה ומכבי תל אביב תגבה כרטיס בעלות של 20 ₪ כך יהיה גם במשחקים שבהם מכבי תל אביב תגיע לעיר הנמל. כזכור, בעקבות סערת המחירים בעונה שעברה בין אשדוד להפועל תל אביב, סוכם כי הכרטיסים במפגשים בין שתי הקבוצות יימכרו במחיר אחיד של 50 ₪.  

ג´קי בן זקן (מור שאולי)
ג´קי בן זקן. " שהאוהדי מכבי ת"א ימחאו נגד ההנהלה שלהם" (מור שאולי)
 

על פי תקנון ההתאחדות, עלות מחיר הכרטיס לקבוצת הבית צריך להיות זהה לעלות מחיר הכרטיס עבור קבוצת החוץ.           

לכתבה זו התפרסמו 227 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 227 תגובות ב-137 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
137
דוד25/01/2014 16:21
ילדים נכנסים חינם למשחק כמובן מתחת לגיל 13
השב   •  00
136
Xארגוב22/01/2014 14:47
אתם לוקחים למשחק כולל עמלה 120 שקל על מי אתם עובדים?
זה לא פעם ראשונה שאתם מתלוננים על בעיות המחיר, אבל קודם תורידו אצלכם מחירים אחרי זה תתלוננו בפני כולם.
השב   •  10
135
המנורה שמאירה22/01/2014 14:10
השב   •  20
134
עידן22/01/2014 13:53
שרושמים פה שמיץ יקנה לכם וכל השטויות האלה. אתם לא מבינים שזאת לא המלחמה של מכבי זאת המלחמה של כל הליגה כי היום זה אנחנו ועוד חודש אלו יהיו אתם. המשחקים בארץ לא שווים את המחירים המופקעים שלוקחים לנו. אז במקום להיות טיפשים תתמכו כי כולנו נפגעים בסופו של דבר
השב   •  10
צהוב צוחק כל הדרך ל32 הגדולות22/01/2014 14:24
אתם תמשיכו לבכות ולשלם 100 שקל לשער 5 נגד מכבי
ואנחנו נעשה ונצליח
זרע לבטלה אוהדי הפועל
השב   •  00
133
רון22/01/2014 13:17
אולי צריך פעם אחת להסביר לכם לאט וברור מכבי לא יכולה לתת לכם עוד כרטיסים לא לא רוצה לא יכולה והסיבה היא שכמות האוהדים שעשתה מנויים השנה מלאה את האצטדיון ונשארו כמות מינימלית לאוהדי הקבוצות האורחות לא כמו אצלכם שהקהל בקושי עושה מנויים לכן לכם יש אפשרות לתת יותר מקומות עכשיו בקשר לכרטיסים של אשדוד צריך לעשות מחיר אחיד לכל הליגה אין מנוס ההתאחדות או המנהלת חייבים למצוא פתרון למצב הזה
השב   •  10
אלוף22/01/2014 13:57
השב   •  10
גמל צפוני22/01/2014 14:43
השב   •  00
132
שי22/01/2014 12:39
בכל מקרה אנחנו הולכים לעוף כמו כל שנה (-:
השב   •  10
131
יום טוב22/01/2014 12:25
קהל חוצפן כמה אתם משלמים למשחקי הבית שלכם? האם תעזו למחות נגד השייח הקנדי שלכם
השב   •  01
130
טיטו מהחפ"ק22/01/2014 11:41
בהתחשב במשחקי הגביע שלכם בשנים האחרונות (הפועל ירושלים, עכו, אשקלון, הפועל פ"ת ובעונה שעברה בית"ר מהתחתית) לא תהיינה עוד הזדמנויות לגבות מכם כסף, אז מנצלים כל עוד אפשר.
השב   •  02
129
חיפה ירוקה22/01/2014 11:01
יש לכם חוצפה מקקי תא כל המדינה רוצה שתעופו מהגביע ולא תיקחו אליפות,למה לכם מותר לדפוק אחרים במחירים מטורפים? ואתם היחידים בארץ שעושים ככה אז שבו בשקט!!
השב   •  03
ג''אנגו22/01/2014 14:43
השב   •  00
128
רונן22/01/2014 10:48
קבוצה בלי נשמה מגעילה
השב   •  01
באבא22/01/2014 11:03
השב   •  00
צהוב צוחק כל הדרך ל32 הגדולות22/01/2014 14:24
נשמה של תנשמת היה לכם אז רוקנתם את הפועל ואתם חיפה אז תתן כבוד לאלופת המדינה יא רשע
השב   •  00
יחיאל25/01/2014 16:26
השב   •  00
127
מכביסט22/01/2014 10:39
השב   •  00
126
יוד22/01/2014 10:31
אז מה אתם מתלוננים קודם שיורידו את המחיר אצלינו אני לא הלכתי בשבת כי לקנות שני כרטיסים ב200 ש זה הרבה כדי לראות את מכבי מולמאשדוד
השב   •  02
125
צהוב22/01/2014 10:19
אמנם המחירים של מכבי גבוהים, אבל איך המו שאתה יודע עבור מחיר יש לקבל תמורה.. והתמורה בחווית משחק באצטדיון הי״א ואצטדיון בלומפילד בכלל לא דומה
השב   •  20
124
פרימו פרשן גאון22/01/2014 10:17
אני אוהד נתניה שרוף ולא סובל את מכבי תא שהיא הקבוצה השנואה בארץ כיום הכי הרבה! מחזירים למכבי תא באותו מטבע שהם עושים לכולם!!
השב   •  02
123
אלי אוחנה נשמה22/01/2014 10:15
לא סובל לא מכבי מאוחר הפועל תא!! אתם דופקים את כולם במחירים מטורפים אז למה מה קרה שימכרו לכם כרטיס בזול הא??
השב   •  02
122
חיפה האימפריה האמיתית22/01/2014 10:13
טוב מאוד הם דופקים את כולם במחירים יקרים אז שיבואו להנהלה שלהם בטענות,יש איצטדיונים יפים בארץ כמו טדי של ביתר והמושבה של מכבי פת ושמה הם מוכרים מחיר אחיד של 50 שקל ורק מכבי זבל תא מוכרים ב110 שקל אז תסתמו כבר את הפה ילדי שמנת מגעילים!
השב   •  01
121
אסף22/01/2014 10:01
אני אוהד מכבי בדם ומעריך את אוהדי ביתר שתי בקבוצות בחיים לא יהיו יריבים ואנחנו נתאחד תמיד יאללה מכבי ויאללה ביתר
השב   •  10
120
אשדודי מאוכזב22/01/2014 09:51
השב   •  00
119
נחמה22/01/2014 09:48
היא בעיקר שמכרו רק כרטיסי מבוגר ב-100 שקל לאישה, לילד בן 12 ולחייל שהציג תעודה בקופות , סטודנט שהציג תעודה לא עניין אותו הקופאי רק למכור כרטיסי מבוגר ב-100
השב   •  20
118
מטפלת פיליפינית מרכז שוסטר22/01/2014 09:48
השב   •  00
117
אלי22/01/2014 09:44
זאת לא השנה ראשונה שג''קי בו זקן אומר אני מוכן למכור ב50 ₪ כרטיס למשחק בתנאי שהקבוצה היריבה של אשדוד תיקח גם 50 ₪ להאוהדים של אשדוד אבל אגודת מכבי ת"א חושבת שהיא חכמה לוקחת לכרטיס מעל 100 ₪ ג''קי אם היית לוקח 150 ₪ לכרטיס גם המגרש היה מלא
השב   •  00
116
kofyarok22/01/2014 09:44
תבקשו מאבא ילדי שמנת
השב   •  01
115
אבי22/01/2014 09:41
מכל התגובות שרשמתם על מחיר הכרטיסים והדמעות שלכך פגעו לי במסך ממש כאב לי אבל לקחת 100 שח למישחקים שלכם מחייל זה לא רק בושה אתם קבוצה של כסף כסף וכסף שמשלמים לשחקנים מיליונים אז כדי להיכנס לא למיגרש רק לאשדוד תשלמו יזבלים ועם אתם כבר באשדוד אז אני מציע לגקי לקחת לכם 200 שח כי החייל שילם 100 שח אתם בושה שרק בוכים כל הזמן ובנוסף אני מבקש מהשופטים לישפוט בכבוד
השב   •  10
114
נותן באוהדות מכבי מאחורה22/01/2014 09:27
מה קרה התחלתם להבין שהקבוצה פח אשפה שלכם לא שווה יותר שקל תשעים ? יאלה כל עם ישראל עם אשדוד!
השב   •  00
113
אשדודי אוהד באר שבע22/01/2014 09:20
את השטר של ה 100$ עים הפרצוף של ג׳קי בן זקן חיחי גדול איך אומר הבורר מזה 100$ קולה שטר ירוק עים פרצוף של גוי חיחי בלי שום קשר אוהב אותכם אשדוד
השב   •  00
112
חליל22/01/2014 09:04
בבקשה תעשו בדק בית אצלכם בכמה מכרו קרטיס בשנה האחרונה אנחנו מוכנים להילחם לצידכם בלבד שהמחירים יהיו זהים לכל ראש פרט חיילים וילדים ונשים יפות ככה יהיה קהל רב
השב   •  00
111
עופר22/01/2014 08:47
ומי שישמע איזה איכות כבר יש לכם.כולה הקבוצה הכי פחות בינונית בליגה ואתם צריכים להגיד תודה שחיפה והפועל ת"א נהיו עגלות
השב   •  10
110
מוטי22/01/2014 08:31
4 כרטיסים !אז משחק אחד אהיה בלי צעיף, רק בשביל שגקי יאכל אותה
השב   •  30
109
אשדודי אוהד באר שבע22/01/2014 08:23
למה אתה לא מדבר על אוהדיי באר שבע שבאים בכמויות גדולות לכול משחק חוץ בין 2500-3500 ומשחקים גדולים באים 3000-4000 בע״ה נגיע לחצי גמר גביע יבואו לפחות בין 1000-15000 ועים גמר 20000-25000
השב   •  00
מכבי פנאטיקס22/01/2014 10:12
היה לסבתא גלגלים שב בשקט ימניאק
השב   •  00
ארז22/01/2014 14:48
אל תשלה את עצמך. השנה בגלל שהקבוצה שלך רצה יפה בצמרת אתם מביאים קהל בכמויות גדולות. אבל מה היה לפני?? לא הגיעו יותר מ-1500 איש למשחקי חוץ ואני לא מגזים. המחאה של אוהדי מכבי ת"א מוצדקת לפי דעתי! עד כמה שידוע לי המחירים בבלומפילד זהים למארחת והקבוצה האורחת לכן לא ראוי שלמשחק נגד אשדוד באשדוד המחיר יהיה שונה לשתי הקבוצות
השב   •  00
108
איש22/01/2014 08:04
אני הייתי שנה שעברה בספרד במשחק של אתלטיקו מדריד נגד ראיו ולקאנו והמחיר היה ממש גבוה הוא עלה 40 יורו שזה יוצא 40*5=200 זה מאתיים שקל אז.
השב   •  00
107
redarmy22/01/2014 08:03
תנו לג''קי לשבת מול יציעים ריקים וככה ילמד לקח להבא כשיצטרך לשאת בהוצאות המשחק ללא הכנסה(100 אוהדי אשדוד לא יממנו את המוכר בקופה)
השב   •  30
106
המכבי22/01/2014 07:47
זו התשובה!
השב   •  10
105
השפוי22/01/2014 07:26
קבוצה מארחת מחויבת להעביר כמות כרטיסים שרשום על-פי חוק.ולמה ניראה לך שאנחנו ניתן לכם עוד כרטיסים כאשר אנחנו ממלאים כל משחק את האצטדיון,ומה אתה משווה בין מכבי לבני-יהודה הם נתנו לכם כי חצי איצטדיון היה ריק ורצו לעשות קצת כסף אז תגיד תודה ושב בשקט.
השב   •  10
104
לירון22/01/2014 07:03
פשוט מאוד תקנו ליציע של אשדוד, ככל שתקנו יותר ליציע שלהם ככה נעניש את אשדוד. ליציע שלנו לא לקנות בשום אופן. מי שמע על דבר כזה מחירים לא אחידים.
השב   •  30
103
יאיר22/01/2014 06:20
הגיע הזמן שההתאחדות תקבע מחיר אחיד לכל המשחקים של כל הקבוצות ולא תשאיר את ההחלטה לכל קבוצה.
השב   •  20
102
יואב לב צהוב!22/01/2014 06:15
אדון בן זקן יבין בפעם הבאה שעדיף ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ.
ובתרגום פשוט ח בע
השב   •  20
101
איציק22/01/2014 05:50
בארץ למעט מכבי בית״ר פחיפה והגועל כל הקטנות לא מביאות יותר מ-3000 עד-2500 למשחקי בית אז הם בונים על הקהל של הגדולות אחרת הם לא היו שורדים כי ביננו הכדורגל אצל הקטנות הוא לא כלכלי בלי הגדולות אז על מה אנחנו מקטרים 20 ש״ח תוספת . על זה לעשות מחאה כשנהיה אירופה ונביא 30000 לכל משחק אז זה כבר סיפור אחר בנתיים נסתפק במגרש העלוב של אשדוד שכל כולו מכיל 5000 מקומות ישיבה!
השב   •  12
אשדודי אוהד באר שבע22/01/2014 07:54
ומה באר שבע לא מביא קהל אה ? כול משחק חוץ מגיעים בין 2500-3500 ומשחקים גדולים באים גם4000 ואים נדבר על התקופות הלא טובות אז גם היו מגיעים 2000-2500
השב   •  10
100
אלי22/01/2014 05:41
התאחדות מחיר הכרטיס נקבע ע״י הקבוצות בשביל מה יש הגוף שנקרא התאחדות רק תיראו איך האוהדים נדפקים צריך להיות מחיר אחיד לכל ליגה העל 40 ש״ח מבוגר 20 ש״ח חייל נוער
השב   •  00
99
rafa22/01/2014 05:35
מחפשים עכשיו להפיל את זה על בן זקן על המחירים הגבוהים במשחקי הבית אף אחד לא מדבר וזה שאין כרטיסים למכירה למשחק כמו דרבי וזה שאני לוחם בצה"ל שבא לראות משחק צריך לשלם במחיר מבוגר בשביל לשבת בשער שמונה למעלה אולי שימכרו פחות מנויים ולא ינסו לשבור שיאים ואוהדים שלא מסוגלים לקנות יוכלו לקנות כרטיס למשחק
השב   •  01
98
ב.א22/01/2014 04:29
אתה חי בסרט? תגיד לי, אתה משחקים כמו ברצלונה? לא נראה לך שהגזמת? פשוט בושה וחרפה, לעשות קופה מאוהדי כדורגל שבאים לראות כדורגל, לא קונצרט של פבארוטי.אוהדי מכבי, לא להגיע למשחק! אוהדי כל הקבוצות, לא להגיע למשחקים כשמחירי הכרטיסים גבוהים!! לא על הגב שלנו!
השב   •  20
97
מישהו22/01/2014 02:10
השב   •  11
96
יורם22/01/2014 01:56
אני חייל שילמתי 100 שקל כרטיס בבלומפלד ובכסף הזה אני יכול להיכנס שלוש פעמים במשחקי בית של אשדוד אבל שאתה מגיע למשחק משחק חוץ אז מה אתה לא תיכנס.מה אם אנשים שהם באמת אוהדים ואין להם כסף.נכון מחיר מוגזם אבל עיין תחת עיין מגיע לכם.הלוואי לנצח אותם ו תעופו מגביע.נקמה מתוקה
השב   •  30
95
אשדודי22/01/2014 01:24
לא גדולה ולא קטנה אף קבוצה בארץ לא תצא מאשדוד עם נצחון
השב   •  00
94
צהוב צוחק22/01/2014 01:00
זה מצחיק שאשדוד משווים את החירייה שלהם לבלומפילד.
השב   •  20
93
סירושטיין המלך22/01/2014 00:58
שג׳קי עשה השנה. לא הגיוני ששילמנו 100 שקלים בבלומפילד! כשזה פתאום נגד מכבי זה לא בסדר ויש מהומה, אבל כשזה הפוך לאף אחד לא מזיז! לא הגיוני לשלם סכומים גבוהים כאלה בארץ !
השב   •  50
אוהד22/01/2014 07:26
מחיר הכרטיס אמור להיקבע מכמה נתונים,כמו בבתי מלון. איצטיון ברמה אירופאית אמור לקבל מחיר אחר כי גם חווית הצפייה והכיסא שיושבים עליו ומסכי הטלוויזיה הגדולים משפרים את החוויה.
השב   •  21
92
מנשה עמיאל22/01/2014 00:51
השב   •  10
91
צהוב תמיד22/01/2014 00:41
כמה מאשדוד באים לבלומפיד אולי 100 איש לפעמים יותר.ואנחנו מגיעים לכל משחק חוץ ממוצע של 4500 איש אנחנו זה הפרנסה שלכם יחצופים
השב   •  10
90
עמית22/01/2014 00:06
זה בסדר מצד הנהלת מכבי לקחת מקהל האורחת את המחיר שהיא לוקחת מהקהל שלה .
זה לא בסדר לעשות איפה ואיפה ולקחת מהקבוצה שלך פחות ומהקבוצה האורחת (שאתה מחוייב לספק להם כרטיסים) יותר.
בקיצור אוהדי מכבי וגם ההנהלה שלהם צודקים וג''קי בן זקן צריך לשנות את המחירים..
כל הכבוד לאוהדים שמנסים לשנות
השב   •  60
89
יוסי22/01/2014 00:02
למה מכבי רוצה להעביר לב״ש רק 2000 כרטיסים, בני יהודה העבירו לנו 2500 ופתחו לנו את שער 8( למרות שזה היה בזכות ההתעקשות של אלונה) אבל עדיין איפשרו ל3500 אוהדי ב״ש להיכנס למה מכבי בפחי אשפה לא? די נמאס מהכדורגל המסריח הזה בארץ
השב   •  05
ברק22/01/2014 01:15
השב   •  10
צהוב22/01/2014 01:23
ואין יותר מקום טיפש
השב   •  10
אילן22/01/2014 01:26
כל שאר הכרטיסים כבר נמכרו לבעלי המנויים. אוהד מכבי שלא קנה מנוי אין לו סיכוי לקנות כרטיס. פשוט צריך איצטדיון הרבה יותר גדול בתל-אביב
השב   •  10
עמית22/01/2014 02:21
כי לבני יהודה אין הרבה אוהדים ובמקום קרחות ביציע ברור שיעדיפו להפריש לכם שתקנו והם יעשו קצת כסף. לנו כל האצטדיון מנויים ואין לנו אפשרות לתת לכם יותר משער 4-5. הבנת או להסביר לאט יותר?
השב   •  10
ר.ט22/01/2014 04:24
יש למכבי 11000 מנויים ומה שאפשר להכניס זה בערך 13000 אז זה אומר שנישאר רק 2000 מקומות האיצטדיון
השב   •  10
עמיר22/01/2014 04:46
מכבי זה לא בני יהודה, אצלנו כל משחק זה sold out! שתגדל תבין
השב   •  10
אימפריה22/01/2014 05:56
אוהדי מכבי מילאו את בלומפילד במנויים כן כן שער 2 שער 7 שער 8 שער 11 מנויים! שער4 שער 5 שייך לקבוצה האורחת וזה מה שהוא מכיל בחינת מקום
השב   •  10
שחר22/01/2014 06:09
הקבוצה בעלת מס׳ המנוים הגדול בארץ ולכן כל האצטדיון מנוים מלבד שער 4,5 ולכן זה מה שיש אז בלי בכינות מיותרת .
השב   •  10
אבי22/01/2014 06:54
מכבי ת"א בשונה מבני יהודה מכרה מינויים לכל השערים באצטדיון למעט שערים 4-5 לכן אוהדי הקבוצה היריבה יכולים לשבת רק שם
השב   •  10
משה22/01/2014 07:03
כי מכבי יכולה למלא בקלות את האיצטדיון.ובני יהודה לא.וחוץ משערים 4 5האיצטדיון יהיה מפוצץ באוהדי מכבי.
השב   •  10
אתה כניראה לא עוקב..22/01/2014 07:16
אין כרטיסים למשחקים של מכבי רק לשתי שערים בלבד שזה האורחים שער 4-5 כל שאר השערים כבר מכורים מתחילת העונה לכן גם אם ירצו בהנהלת מכבי תירצה לפנק את באר שבע זה כבר לא ביד שלהם .. תודה על ההבנה ..אגב במשחקים שבקבוצה היריבה אין מספיק קהל אז גם השערים האלה מיתמלאים בצהוב..
השב   •  10
קוף יפה22/01/2014 07:25
אתם ממש כמו זבובים.
השב   •  01
רון22/01/2014 08:33
אתה גורם לנו להיראות טמבלים. או שתתייעץ עם מישהו לפני שאתה רושם תגובות מסכנות עאלה.
השב   •  00
88
אדום מעצבים21/01/2014 23:47
אני הייתי בקאמפ נואו ובסנטיאגו ברנביאו במשחקי ליגת האלופות של ברצלונה וריאל מדריד במקומות הכי טובים באיצטדיון ושילמתי רק 80 יורו שזה סכום השווה ל400 שקל. אז למה שאני כאוהד כדורגל בכל מגרש בארץ אתקל במחירים ההזויים האלה של 80,90,100 או 110 שקל בשביל האיצטדיונים פח והכדורגל הצולע הזה פה?
השב   •  21
87
מכביסט21/01/2014 23:46
מגיעים בקושי 300 אוהדים למשחק מבזבזים למכבי שלושת רבעי יציע,מייצרים הכנסה עלובה להנהלה.לעומת זה אתה רק מחכה למשחק נגדנו (ונגד הפועל ביתר וחיפה)לכל משחק מגיעים 3000 אוהדים אתה מייצר הכנסה יפה להנהלה אז על איזה שיוויון אתה מדבר?
השב   •  70
86
כאות מחאה21/01/2014 23:42
וברמקול ישמיעו שירים של הקהל של מכבי.ובפנים יכנסו 10 אוהדים שישימו שלטים צהובים על כל היציע לאווירה
השב   •  100
המכבי22/01/2014 07:52
השב   •  10
מכביסט וותיק22/01/2014 10:46
משהו עם הרעיון הזה. תכלס זה אחלה מחאה וגם הכי פחות פוגע בעידוד
השב   •  10
85
מכביסט21/01/2014 23:38
קהל של מכבי ב"יא" אשדוד -למעלה מ3000. אם כרטיס עולה 100 שח ,להנהלת אשדוד הכנסה של למעלה מ 300000שח.
קהל של אשדוד בבלומפילד- 300 ביציע שמאכלס 1250 אוהדים .הכנסה להנהלת מכבי 30000 .הפסד.אני במקום הנהלת מכבי מקצה להם רבע יציע ואת השאר מוכר לאוהדי מכבי.ביום שתמלאו יציע אחד יהיה מה לדבר על שיוויון.
השב   •  70
84
אייל21/01/2014 23:16
השב   •  06
83
רני21/01/2014 23:13
תאי שירותים ניידים ברזלים שמסתירים את השער ומגרש בכלל לא נעים ונוח לצפייה בכללי
השב   •  60
82
רונן21/01/2014 23:08
אסור להם לקחת 80 שקל מהאוהדים שלהם ומאה שקל מאיתנו. ברגע שנתלונן עליהם זה יסתדר. חצופים
השב   •  90
81
חייב להגיד משהו.21/01/2014 23:05
עכשיו היה כסף לבן זקן לרכש בינואר והיה כסף להביא את פאלצוק. כי מהבית הוא לא מביא גרוש וחצי בן זקן האיש והכבוד וכמו רוב תושבי אשדוד שרגישים לכבודם ומתקמצנים על כספם הוא ממשיך במסורתם להוציא כמה שיותר כסף מאוהדים תמימים שבאו לראות את קבוצתם.
השב   •  40
80
אלכסיס21/01/2014 22:58
שהנהלת מכבי תסגור עם ג׳קי על מחיר אחיד לשתי הקבוצות ב 50₪ גם ככה מכבי לא תרוויח יותר מידי על אוהדי אשדוד כי הם מגיעים עם 200 בלחץ. זה יעשה טוב לאוהדי מכבי. צריך לעשות את זה מול כל הקבוצות שאין להם קהל גדול הרווח שלנו וההפסד של הקבוצות הקטנות ללא קהל. מי בעד?
השב   •  50
79
קיקו21/01/2014 22:46
אבל מה אתם משווים את זה לאיצטדיון הפח הזה שנקרא י׳א , נמחצים למוות בכניסה אין שירותים אין חניה , וואלה לא שווה יותר מ20 ש׳ח
השב   •  130
78
עלה צהוב21/01/2014 22:45
בננות בכניסה בחינם.
השב   •  61
77
יוסי21/01/2014 22:45
3500 כרטיסים למשחק נגדכם.כמו שאנחנו נתנו לכם.אין בעייה למחיר הכרטיס שיהיה 100 שח.
השב   •  13
צהוב עולה21/01/2014 23:15
בלומפילד מכור כמעט כולו למנויים. זה ההבדל ביננו לבינכם
השב   •  60
יגאל21/01/2014 23:22
בגלל כמות המינויים אפשר רק 1200
השב   •  20
באר שבע והנגב21/01/2014 23:41
משחק במצב כזה כמו היום אתמול היו 11 בקלות
השב   •  02
76
הפעול עכו21/01/2014 22:44
אנחנו בהפועל עכו משמים מנוי שנתי 300 שקל למבוגר 50 שקל קטין ראש עיר חזק יש לנו טוב שזרק את ציון ויצמן
השב   •  20
ליאור22/01/2014 07:14
כי אף אחד לא רוצה,הכי מצחיק זה שבשנת 2009 הפועל עכו מכרו 17 מנויים לליגת העל ח
השב   •  00
75
דלוקה על שלומי דורה21/01/2014 22:44
עין תחת עין שן תחת שן.
השב   •  20
מכביסט21/01/2014 23:59
השב   •  00
74
הקווקזי21/01/2014 22:41
מכבי לעולם מוכרת כרטיסים ב100 שקלים, גם לאוהדי מכבי!
לא שאני אומר שזה בסדר, אבל לפחות לא עושים מחירים שונים לקבוצה האורחת.
השב   •  40
73
צהוב21/01/2014 22:40
אתכם ולא תשלמו לגזלנים
השב   •  20
72
קוף יפה21/01/2014 22:40
אתם מעל הליגה המיצרית! בכיינים!!
השב   •  14
מני21/01/2014 23:44
השב   •  40
71
אלי21/01/2014 22:32
מכבי תקנה לכל האוהדים כרטיסים
השב   •  11
70
מנוי משער 821/01/2014 22:29
השב   •  80
אליאב21/01/2014 22:39
אני בטוח גם שאתה מנוי ולא שילמת מעולם על כרטיס
השב   •  00
69
מאור21/01/2014 22:25
ג׳קי מחפש לעשות עליכם קופה כי הוא יודע שקבוצה גדולה עם קהל גדול מגיעה למשחק באשדוד והוא מחפש איך לעשות כסף. עם כל הכבוד מחיר למשחק כזה הוא לא שווה מעל 100 שח וגם לא 100 אפילו. אם זה היה מכבי נגד הפועל, חיפה או בית״ר אז הייתי מבין אבל זה משחק נגד אשדוד לא שאני מזלזל באשדוד אבל הרוב המוחלט של האוהדים יהיה של מכבי לכן המחיר מוגזם מדי גם האיצטדיון יהיה מלא וגם אם לא צריך להוריד את המחיר
השב   •  20
68
טל21/01/2014 22:24
השב   •  14
67
נימני21/01/2014 22:21
השב   •  20
אליאב21/01/2014 22:39
ואני מבטיח לך שתסיים את המשחק בתא מעצר או מחוץ לאיצטדיון
השב   •  05
66
אלון תל אביב21/01/2014 22:20
השב   •  10
65
מכביסט אמיתי מנוי בכדוררגל וכדורסל21/01/2014 22:19
השב   •  20
64
שי2721/01/2014 22:12
לא נסעתי לבלומפילד השבת רק כי אתם גביתם בדיוק את אותו הסכום מאוהדי אשדוד..
השב   •  20
63
שמוליק21/01/2014 22:12
צודק ב100% שההנהלה שלהם תגבה 50 שח לאוהדים היריבים אז יקבלו אותו יחס. שיפנו בטענות רק לעצמם
השב   •  10
62
רמי שכן של עוזי גופיה21/01/2014 22:05
השב   •  21
מרטש פמיליות21/01/2014 22:26
איך סייף ניקנק אתכם ח ח ח ח
השב   •  10
לה פמיליה21/01/2014 23:23
השב   •  00
שקנאי21/01/2014 23:31
השב   •  00
שכן של נומה22/01/2014 07:34
השב   •  00
61
לירן21/01/2014 22:00
וגם ילדים.

חיילים ונשים בחינם.

תעודדו ספורט לאזעזל. ואל תגידו לי שאי אפשר להרוויח. ממוצע הקהל יעלה לפחות ב20-30% אל תשכחו שחלק לא קטן מאוהדי הכדורגל הם מועטי יכולת. ב100 שקל לכרטיס אפשר להאכיל בן משפחה שבוע בכיף.

אתם רוצים קהל? תנו מחירים שפוים. אין פה מסי ורונאלדו.
השב   •  60
אלון21/01/2014 22:17
תורים בכניסה, דוחק, קללות, תנאים גרועים, לכלוך. כוס קולה קטנה מבקבוק פלסטיק גדול ב10 שקל. אלימות. ועוד ועוד. וזה בלי להתייחס לרמת הכדורגל, אלא רק לאווירה (שזה הכי חשוב.)
השב   •  40
60
רמת אביב ג ליד פיצה פינו21/01/2014 21:46
השב   •  20
59
אני מכבי מי אתם?21/01/2014 21:46
הדרבי עולה 100 שקל כבר מעל 6 שנים. אם כבר מישהו רצה להקפיץ מחירים זה הבעל בית המלוכלך שלכם בעונה שעברה.
השב   •  10
58
ליאור21/01/2014 21:45
פח אשפה!
השב   •  21
57
ספיר21/01/2014 21:43
אשדוד עולה לשלב הבא
השב   •  21
56
KL21/01/2014 21:34
השב   •  00
55
מטבריה באהבה21/01/2014 21:33
קרית שמונה, מחיר למכבי עמד על 100 שקלים למבוגר ולחייל 50 בעוד שאוהדי קרית שמונה נהנו ממחיר של 60 שקלים למבוגר ו30 שקלים חייל. וככה זה בכל מגרש בארץ. איפה התקנון איפה האכיפה? בגלל זה הכדורגל שלנו נראה כמו שנראה ללא קהל.
השב   •  60
54
יעקב21/01/2014 21:33
השב   •  00
53
גל21/01/2014 21:32
זה שצריך לשלם מאות שקלים כדי לראות משחק בבית זה מוגזם אבל זאת כבר בעייה שיותר גדולה מניהול מכבי תא
השב   •  00
52
בלונדי21/01/2014 21:29
הקבוצה שלהם לא שווה יותר מ20 שקל למשחק .
השב   •  32
אני מכבי מי אתם?21/01/2014 21:46
4 לירות אולי
השב   •  31
אלדר21/01/2014 21:52
בשביל לראות אתכם, צריך שישלמו לי.
השב   •  30
מכביסט21/01/2014 23:24
כל נקודה בעיר שייכת לי
השב   •  00
51
דרומי21/01/2014 21:29
השב   •  10
50
עופר21/01/2014 21:22
שאתחלקו בכרטיסים ובהוצאות וכל קבוצה תמכור בכמה שהיא רוצה ואם זה לא נהוג ,שההתאחדות תעשה את זה לחוק. זה נראה לי מושלם ,תנו את דעתכם לטוב ולרע
השב   •  13
אליאב21/01/2014 21:46
איפה הייתה ביום שבת?
השב   •  10
49
טיפשים21/01/2014 21:15
מתי כהר יבינו את זה? וכל הכבוד לגקי. שימכרו זול יקבלו זול. אוהדי כדורגל לא מליונרים
השב   •  00
48
אודי21/01/2014 21:14
דבר ראשון, עם כל הכבוד לאשדוד, בלומפילד זה לא איצטדיון הי"א. לא באיכות הצפייה ולא בכלום. אז זה בקשר להבדלי המחירים.
דבר שני,אתם רוצים לעלות את המחירים, אין בעיה, אבל שיהיה אחיד לשני הצדדים. מכבי לוקחת מחיר אחיד לשתי הקבוצות. מכבי, הגיע הזמן לתבוע בשביל להפסיק את הביזיון הזה של מחיר אחד לאוהדים שלהם ומחיר אחר לאוהדי מכבי.
השב   •  51
אליאב21/01/2014 21:46
רוב הקהל שלכם זה מנויים , הכרטיסים שאתם מוכרים זה השאריות של הקבוצה האורחת
השב   •  21
לירוןן22/01/2014 08:04
המחיר לא אחיד, אליאב אתה מתקשה בקריאה?
השב   •  00
47
מאיר נחמני21/01/2014 21:13
אשדוד יכנסו בחינם יש לכם בעיות אל תבואו צפונבונים מפונקים
השב   •  44
Mf21/01/2014 21:20
ליגה ג ליגה ג ליגה ג ליגה ג ליגה ג
השב   •  21
46
גל21/01/2014 21:10
אני מצטער אבל אפשר להבין את הקבוצה. קבוצות גדולות דורשות מחירים כאילו (ויותר) בשביל משחקים כי לקבוצה גדולה יש יותר הוצאות.מי שיכול שישלם ומי שלא שיראה מהבית.אבל בונים פה קבוצה גדולה וזה לא זול כמו שאתם חושבים. אני גר בפריז חצי מהשנה ורואים שגם מחירי כרטיסים של פסז גם עלו.זה לגיטימי
השב   •  20
עד מתי צ''רלטון?21/01/2014 21:27
גם מהבית עולה לא מעט כסף כדי לראות כדורגל.
השב   •  10
45
אחד מהעם.21/01/2014 21:10
ההבדל הוא שבבלומפילד גם אוהדי מכבי משלמים אותו מחיר.
אני מוכן לשלם 150 ש"ח ולשבת ביציע "הכבוד" שלכם,אהה אין לכם שם כיסאות אפילו.
ההשוואה שלכם בין בלומפילד לאיצטדיון פח שלכם לא מתאימה.
השב   •  50
רן21/01/2014 22:24
אחד מהעם היקר..
אותנו אוהדי אשדוד לא מעניין כמה גובים אצלכם בבלומפילד על הכרטיס. מצדי שזה יהיה 400 שקל.. זה לא הבעיה שלנו, זה הבעיה שלכם מול ההנהלה.
לנו יש את המחיר שלנו, ואם השבוע הנהלת מכבי גבתה מאוהדי אשדוד 100 שקל אז גם בן זקן גובה ממכם את אותו הסכום.
אז לך תמכור חמוצים.
השב   •  10
מישהו22/01/2014 02:02
השב   •  00
ארז22/01/2014 14:58
התקנון קובע מחיר זהה לשתי הקבוצות למשחק נתון. אין בעיה לשלם 100 ₪ כמו שג''קי בן זקן רוצה אבל שגם אוהדי אשדוד ישלמו את אותו סכום. לכם מוכרים ב-80? גם אוהדי מכבי ישלמו 80.
השב   •  00
44
יצחק21/01/2014 21:03
בטדי המחיר תמיד היה זהה לשני הקבוצות ובסך הכל המחיר השנה היה ברוב המשחקים בטדי 50 ש"ח מחיר אחיד היו כמה משחקים בעיקר בתחילת העונה שהמחיר היה 40 נוער 80 מבוגר

לא נראה לי שעלות של כרטיס למשחק כדורגל פה בארץ אמורה להיות מעל 80 שקל!
(יש לציין שבחישוב של עמלות אז מה שקורה זה שמשרדי הכרטיסים גובים עמלה של 10% ועוד עמלת הזמנה טלפונית או עמלת הזמנת אינטרנט בין 15 לעשרים שקלים ומזה המחיר מתנפח, צריך להפנות בעיקר את המחאה כלפי משרדי הכרטיסים ולא כלפי הקבוצות)
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
מדויניאנין העצלן21/01/2014 21:16
השב   •  00
43
דני21/01/2014 21:03
גקי צודק 100% מכבי בכל הנוגע לכרטיסים זה בזיון אחד גדול.
בליגה האירופית אין כרטיסי ילד.
מכבי הקבוצה היחידה שלא הסכימה למכור לבני יהודה כרטיסים ב- 50 שח ובגלל זה אנחנו נאלצנו לקנות ב100 שח למשחק נגד בני יהודה בחוץ.
ולקהל של אשדוד מכרו כרטיסים לשער 4 ב-100 שח אז למה שאנחנו נקנה בפחות.
אז לפני שאנחנו מתלוננים על כל העולם כדי שקודם כל נבדוק את מה קורה בבית שלנו.
השב   •  80
42
חיים21/01/2014 21:02
השב   •  00
41
צהוב21/01/2014 20:59
בן זקן מטעה, הכנסות המשחק מתחלקות חצי חצי. לא מדובר במשחק ליגה אלא במשחק גביע.
השב   •  00
40
רפי21/01/2014 20:57
מיום הולדתך בעיר הגמלים
השב   •  00
ח ח ח21/01/2014 21:19
השב   •  00
39
משה21/01/2014 20:56
השב   •  00
דרור22/01/2014 09:50
השב   •  00
38
זיו21/01/2014 20:54
שקל בשבת ..הקופאים קיבלו הוראה למכור רק כרטיסים מבוגר
השב   •  00
37
אחד21/01/2014 20:54
לפני שאתם יוצאים על קבוצות אחרות בנוגע למחירי כרטיסים קודם כל תסתכלו על מחירי הכרטיסים שהקבוצה שלנו מעמידה- 100 שקל למשחק ליגה (בליגה האירופאית למי שלא מנוי 175 !! הכי זול ) לא משנה נגד מי, וזה בלי העמלה של משרד הכרטיסים. נכון זה עדיין יותר זול אבל פעם כמה זמן אנחנו באשדוד ופעם בכמה זמן בבלומפילד? אי אפשר לבוא בטענות לקבוצות שמעמידות מחירים גבוהים נגדנו בזמן שמכבי בעצמה מעמידה מחירים גבוהים.
הפתרון הוא להוריד קודם כל את המחירים אצלנו ואז אם זה באמת יימשך פשוט לא להגיע למשחקים במחירים כאלה.
ודרך אגב חוץ מהמשחק הזה לא זכור לי מחירים כאלה אלא נמוכים יותר (במשחק הליגה באשדוד כרטיס עלה 88 למבוגר ו- 44 לנוער וגם לסטודנט ואצל מכבי סטודנט נחשב מבוגר).
ואני באמת אוהד מכבי פשוט נמאס לי לשמוע כל הזמן תלונות נגד הנהלות אחרות בזמן שאצלנו יש את אותה התנהגות בדיוק, פשוט נמאס!!
השב   •  100
עמית22/01/2014 00:16
מה שאתה מציע מנוגד לתקנון.
התקנון קובע (ומי שעובר עליו הוא עבריין)שהקבוצה המארחת צריכה להקצות כרטיסים לאוהדי הקבוצה האורחת וגם היא צריכה למכור לאוהדי הקבוצה האורחת את הכרטיסים באותו סכום שהיא מוכרת לאוהדי קבוצתה(כלומר מחיר אחיד למשחק שמארחת מ.ס. אשדוד )ומכבי מוכרת לאוהדי הקבוצה האורחת באותו סכום שהיא מוכרת לאוהדי מכבי ולכן זה בסדר מצד הנהלת מכבי! בעוד שג''קי בן זקן מוכר במחירים שונים ועושה איפה ואיפה(לאוהדי אשדוד מחירים זולים יותר מאשר לאוהדי מכבי..זה פשוט גזל לאור יום..)
השב   •  30
36
אוהדי אשדוד21/01/2014 20:52
מפונקים ..מה עשיתם לנו בבלומפילד אנחנו מחזירים לכם
השב   •  10
35
יוני ק21/01/2014 20:52
וואלה מכבי אתם גובים מאיתנו 100 שקל ואז תשלמו גם אתם.גקי אני איתך.
השב   •  20
34
צדוק21/01/2014 20:52
ילד בן 9 אוהד אשדוד בוכה שאין לו כסף להיכנס למה הוא ישלם 100 שקל ? מזה משחק מהליגה האירופית ?
השב   •  10
גל22/01/2014 02:23
אז לך אין זכות לדבר בכלל
השב   •  10
33
רוני21/01/2014 20:52
במשחק רגיל לוקחים 40 ש״ח במשחק של מכבי לקחו 88 ש״ח
השב   •  20
32
חיים21/01/2014 20:50
אני אוהד אשדוד בעל מנוי סטודנט .מגיע לבלומפילד מציג תעודה והקופאי אומר לי תשלם 100 שקל כרטיס מבוגר זה מה יש לא רוצה אל תיכנס הוא אומר לי
השב   •  40
31
מנשה עותמי21/01/2014 20:50
מה עשיתם לנו בבלומפילד בקופות אין כרטיסי נוער חייל ילדים קנו כרטיס ב-100 שקל ההנהלה נתנה הוראות לקופאים למכור רק כרטיסי מבוגרים
השב   •  20
30
צהוב בדם ת"א לעולם21/01/2014 20:49
אדון בן זקן טועה ומטעה,מפני שבמשחקי הבית של מכבי אין אפליה בן אוהדי מכבי ללאוהדי הקבוצה המתארחת,ואילו במקרה זה,שלא בפעם הראשונה,יש אפליה לטובת אוהדי אשדוד.אם בן זקן רוצה להפקיע מחירים כמו "מכבי ת"א לטענתו,שימכור גם לאוהדי אשדוד באותו מחיר.טענותיו פשוט מגוחכות וזאת על מנת למצוא תרוצים ולהרים מחירים.
השב   •  40
29
מאיר21/01/2014 20:49
מגיע לכם מגיע לכם מגיע לכם לקופאי ילד כאפות שאני מציג לו תעודת חיל והוא אומר לי אתה תשלם כרטיס מבוגר 100 שקל לא מתבייש ילדים בני עשר שילמו 100 שקל לא מכרתם כרטיס אחד נוער חייל בשבת שהייתה רק מבוגר עין תחת עין שן תחת שן
השב   •  71
28
צהוב21/01/2014 20:42
כל הקנאים יחיו ויסבלו!
השב   •  20
27
מכבי21/01/2014 20:36
גם נגד בני יהודה היה את אותו סיפור.. אסור למכור מחירים שונים לאוהדים של הקבוצה המארחת. הנהלת מכבי צריכה להתלונן. אין פה שום ויכוח- זה לא חוקי וצריך רק להגיש תלונה מסודרת והמחירים יהיו זהים- ג׳קי יהיה חייב להוריד מחירים.. הוא בטוח לא יעלה את המחיר לאוהדי אשדוד כי הם לא יגיעו.. יהיו רק אוהדים של מכבי במגרש.. דווקא ג׳קי שמשתדל שיהיה ניהול תקין פתאום הוא עושה משהו שהוא יודע שזה נגד התקנון.
השב   •  10
26
ירוק אלוף21/01/2014 20:32
אתם עומדים לקחת אליפות שנייה ברציפות (מקווה שבאר שבע) ואתם בוכים על 10 שקל מה יגיד על זה גולדהאר שהישקיע את התחת שלו על הקבוצה
השב   •  20
הקווקזי21/01/2014 22:37
בשנה וחצי האחרונות( השנים הטובות) לא הייתי בשום משחק של מכבי, לעומת השנים הרעות שלפני אלה שהייתי נוסע מלא, לכל מגרש בארץ ולא רק בבלומפילד.
השב   •  00
אשדודי שרוף מכבי22/01/2014 01:07
תמיד תחיו בצילנו , חי הייתם לפני 25 שנה מי יזבלות
השב   •  01
25
אלעד21/01/2014 20:32
במשך כמעט כל העונה מכבי גובה למשחק בית יותר ממה שקבוצה יריבה במשחק חוץ גובה. אוהדים טיפשים.צריך למחות נגד ההנהלה שלנו!
השב   •  14
Mf21/01/2014 21:22
מי אתה בכלל שיאוהד הצלחות איפה היתה לפני 3/4 שנים מתי יליצן
השב   •  20
אני מכבי מי אתם בכלל?!?22/01/2014 00:37
באים לעשות עלינו קופה באצטדיון מסריח וככה אתה מדבר על ההנהלה שלנו?
השב   •  00
24
משה21/01/2014 20:29
גם בשנה שעברה כששיחקנו עם מכבי תל אביב בפתח תקוה הם גבו 100 שקל עבור כרטיס אז תדברו רק עם ההנלה שלכם בלבד
השב   •  00
23
אין סטודנט או חייל21/01/2014 20:27
כל אוהד קבוצה אחרת משלם חבילה בבלונפילד וגם אומרים אין חייל או סטודנט או ילד ככה שהורה שבא אם הילדים משלם פי 3
השב   •  11
22
פעם בעשור21/01/2014 20:22
השב   •  01
21
מאיר21/01/2014 20:19
ביזיון שבשנת 2014 מגרש כמו הי"א עדיין קיים.. הוא לא עומד בשום תקן.. הרחבה נמצאת 5 מטר מקו החןץ.. ולראות שם משחק זה עונש לאוהדים.. ובמיוחד לאשדודים שצריכים לסבול כל העונה.. גם אם היו משלמים לי לא הייתי דורך יותר ב"מגרש" הזה..
השב   •  30
אליאב21/01/2014 21:23
אני הייתי בכל מגרש בארץ!
מגרונדמן שבנוי על ברזלים ועד טדי שנחשב כיום למגרש המפואר ביותר בארץ
השב   •  11
20
בולי איש השלג הצהוב21/01/2014 20:14
כל הכבוד לג''קי מכבי גובים כרטיס ב 100 ש"ח ומעלה שעכשיו ישלמו מה יש להם מותר ולאחרים אסור?
שימכרו ב 50 יקבלו ב 50
השב   •  33
19
האוהד מהצפון21/01/2014 20:13
הגדולות.
עד מתי יעשקו אותנו במחירים.
היום זה אוהדי מכבי מחר אלו אוהדי חיפה, הפועל, בית"ר ואוהדי ב"ש.
השב   •  91
פעם בעשור21/01/2014 20:52
השב   •  17
רק מכבי21/01/2014 21:04
אתה מצייץ פה? עדיף פעם בעשור מאשר פעם אחת. חוץ מזה אם כבר מדברים על מי לא קבוצה גדולה אז.
השב   •  30
אשדודי שרוף מכבי22/01/2014 01:07
השב   •  00
ליאור22/01/2014 09:06
ממתי באר שבע קבוצה יטמבל
השב   •  00
18
אסי21/01/2014 20:02
צריך מחאה!

ג''קי בן-זקן הוא איש עסקים.
אל תלכו פעם אחת פעם הבאה המחירים יהיו יותר זולים באחריות!!
השב   •  41
17
סולי21/01/2014 20:01
בואו נעודד מבחוץ.השחקנים ישמעו אותנו. המטרה כרגע היא לעודד ולהעניש את גקי. נעודד מבחוץ. שחקנים יבינו ויתנו עוד.
השב   •  31
16
ההפועל עזה21/01/2014 20:00
האיצטדיון יהיה רק מי שיפסיד פה זה רק הם לא מכבי
השב   •  00
15
סלומון הגדול21/01/2014 19:59
אתמול אני ועוד 15 חברים קנינו כל כרטיס נגד באר שבע ב-150 שקל ולא התלוננו!
איך זה להיזכר ב 0-10 המפורסם אה? ח.
מכבי יש רק בחיפה ובחיפה יש רק מכבי!
השב   •  844
גיל21/01/2014 20:09
תעשה חמוצים ואת יניב קטן
השב   •  81
צהוב21/01/2014 20:09
פראייר,3 ועוד 3,בנאדו
השב   •  81
צהוב בנשמה21/01/2014 20:10
לך תתבונן בטבלה ותבין שמכבי יש רק בת"א קבוצה פח הייתם וקח גם תישארו פחיפה
השב   •  51
אלעד21/01/2014 20:11
שיש לך על משהו ״להתענג״ בזמן שהקבוצה שלך בינונית ומטה. אבל העיקר שלפני כמעט 30 שנה ניצחתם את מכבי בגדול. גם אורוגוואי פעם לקחה מונדיאל גם הם צוחקים על ברזיל שהם היו הראשונים לעשות את זה.
השב   •  52
סלומון הגדול21/01/2014 20:17
כמה טוב להוציא לכם את המיץ חח
השב   •  46
אחד מהעם.21/01/2014 20:27
השב   •  21
אני מכבי מי אתם?21/01/2014 20:37
שנה הבאה בסמי עופר כל משחק 2000 אוהדים חח יא עלובים
השב   •  51
צהוב21/01/2014 20:41
ו7 אה וגם 6 והרבה חמישיות
השב   •  12
צהוב21/01/2014 20:43
ראדי מוסר ליצחקי למספרת איזה גול גדולל! 33333
השב   •  40
איתן21/01/2014 20:57
אני דוקא מבין אותך,אם תמשיכו בקצב הזה של ההפסדים לא תהיו בפליאוף העליון ולא תקבלו בראש ממכבי ת"א.3333333333
השב   •  20
סלומון הגדול21/01/2014 21:44
השב   •  31
14
אני מחרים21/01/2014 19:58
ואני ממש לא מסכים עם המחירים שההנהלה שלנו לוקחת, אבל מכבי זה לא אשדוד, ובלומפילד זה לא הי"א. מה גם שהמחיר גבוה יותר ממה שמכבי לקחה לאוהדי אשדוד בליגה.
כל תירוץ שג''קי יגיד הוא פיקטיבי. בתכלס, הוא מנסה לעשות עלינו קופה. אני מחרים.
השב   •  31
13
ההפועל עזה21/01/2014 19:57
לא יגיע לאשדוד יהיו בן 100 ל200 לא יותר זה מחאה
השב   •  10
12
קובי21/01/2014 19:55
השב   •  22
11
HTA21/01/2014 19:53
כן מיליונרים. מצחיק שהקבוצה הכי עשירה בליגה בוכה על כסף
השב   •  33
אני21/01/2014 20:02
לחשבון כל חודש. האוהדים מתלוננים לא הקבוצה
השב   •  10
נדב21/01/2014 20:39
מה אפשר לצפות? ילדים מפגרים ששולפים אוטומטית את הסטיגמות.
השב   •  30
10
4:3:321/01/2014 19:49
הטענה של בן זקן היתה הגיונית אבל האמת היא שלהגיע לאיצטדיון באשדוד והשהות בו שווה במקרה הטוב 50 ₪ לעומת החוויה בבלומפילד. אז שבן זקן יפסיק להשוות במקומות שנוח לו ויתחיל להשקיע גם בתשתיות אולי אז יהיה היגיון בדבריו
השב   •  30
אליאב21/01/2014 21:21
בוא נחשוב ביחד:
100 שקל כרטיס
250 דלק
50 שקל אוכל
400 שקל רק על משחק כדורגל!
השב   •  11
רן21/01/2014 21:43
מה הקשר לאיכות המיתקן?
אז מה, עכשיו חיפה יקחו על כרטיס 300 שקל בגלל שזה איצטדיון "עופר"?
אתה מדבר שטויות.
השב   •  02
9
אורי21/01/2014 19:48
ותמיד זה קורה במשחקים של אשדוד. כל פעם שמגיעה קבוצה גדולה, הם מנסים לדפוק קופה.
השב   •  141
אליאב21/01/2014 21:20
אי אפשר לשלם בבלומפילד 100 שקל ואחרי שבוע שהם באים לפה למכור להם ב 80 שקל
השב   •  41
8
צהבהב21/01/2014 19:47
למה צריכים לשלם 115 שח כרטיס לשער 4 המגעיל הזה בכל משחק
השב   •  51
פאולו סוזה21/01/2014 22:43
תשלם 60 לכל משחק ותשב בשער טוב יותר מ-4
השב   •  10
צהבהב21/01/2014 23:17
כשאתה עוד לא נולדת אני ישבתי על העצים בימק"א אז אל תבלבל את המוח 20 שנה היה לי מנוי
השב   •  00
7
עדי21/01/2014 19:44
נתחיל בזה שההנהלה שלנו לוקחת 90 שח לפני העמלה של לאן, ג׳קי רוצה 110 לפני העמלה. 25-30 שח זה הפרש ענק. חוץ מזה, לנו יש מחירים אחידים, אנחנו לא נותנים לכולם כרטיסים ב50 ומעלים את המחיר לקהלים גדולים שיבואו וישלמו בכל מקרה.
השב   •  46
אליאב21/01/2014 21:19
למרות שיש לו תעודה מטעם אוניברסיטה מאוד גדולה בארץ
השב   •  40
6
רון21/01/2014 19:44
השב   •  00
5
אייל21/01/2014 19:34
השב   •  11
אליאב21/01/2014 21:14
ותזמינו את 5+LIVE
השב   •  40
4
אני21/01/2014 19:28
אז תשלמו.
השב   •  43
אחד מהעם.21/01/2014 20:31
אם כבר דרך האליפות מגיעים לאלופות.
דרך הגביע מגיעים מקסימום לליגה האירופאית.
השב   •  20
3
צדקק21/01/2014 19:22
כל הכבוד לבן זקן לא יכול להיות שבאים לתל אביב והמחירים 80 100 שקל כרטיס ואף אחד לא מדבר עכשיו שזה הפוך אז יש בלגן . כמו שצריך תנו כרטיס ב50 תקבלו כרטיס ב50
השב   •  203
אלירן21/01/2014 19:55
אם אתה אדם בעל עקרונות, זה לא משנה מה השכן שלך עושה, משנה מה אתה מאמין בו, וג''קי מצייר עצמו כאיזה "לוחם צדק" שנלחם למען הקהל. סתם צבוע שמחפש לעשות עלינו בוכטה. עם כל הכאב, אני בניגוד לג''קי הולך על העקרונות שלי, ולמשחק הזה אני לא אגיע.
השב   •  53
אליאב21/01/2014 22:42
אתה גם ממש מפחיד אותנו
אנחנו בבלומפילד שילמו 100 שקל! מה אתה רוצה? שנכניס אותכם בחינם?!
השב   •  00
2
המובטל בטיטו21/01/2014 19:20
ג''קי צודק..
השב   •  151
1
צהוב צוחק כל הדרך ל32 הגדולות21/01/2014 19:15
למה אוהד כדורגל צריך לשלם יותר מ60 שקל על כרטיס?
השב   •  241
עדי21/01/2014 20:00
המחירים אצלנו 90 שח,נכון שזה קצת יקר אבל יש הרבה קבוצות שמוכרות במחיר הזה. אצלנו גם אנחנו משלמים את המחיר הזה וגם הקבוצה האורחת. אנחנו לא מעלים מחירים כל פעם שקהל גדול מגיע. ג׳קי מנסה לדפוק קופה על כל קבוצה גדולה שמגיעה ולאוהדים שלו הוא מוכר בזול.
השב   •  81
צהבהב21/01/2014 20:21
תגיד לי מתי מכרו כרטיס ב90 שח לא פחות מ 115 כולל עמלה שלא לדבר על אירופה לא פחות מ 150 אז אל תבלבל את המוח
השב   •  30
אליאב21/01/2014 21:14
ילד בן 10 שילם 100 שקל!
הכי קל להיות מנוי ולבוא רק למשחקי בית
השב   •  40
אסור לפספס
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
נגןדני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
דני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
נגןבתא פרטי: מישל גרציג בהופעה של מאלומה
בתא פרטי: מישל גרציג בהופעה של מאלומה
נגןדיוויד בקהאם פוגש את האח התאום הסודי שלו
דיוויד בקהאם פוגש את האח התאום הסודי שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */