יום שני, 08.07.2024 שעה 04:18

התפוצץ משחק טרום ב' בין מכבי ת"א למכבי שוהם

לא צריך שופטים: בגלל ויכוח על פנדל והרחקת מאמן, האורחים החליטו לעמוד על המגרש כאות מחאה. המשקיף אוסדון: "אני לא גננת, המטרה היא ליהנות"

|
משחק ילדים. אילוסטרציה
משחק ילדים. אילוסטרציה

בהתאחדות לכדורגל החליטו שבליגות הילדים הקטנים לא צריך יותר שופטים, אלא שופט משקיף אחד על שני משחקים במקביל, והיום (שבת) התרחש פיצוץ במשחק טרום ב' בין מכבי ת"א למכבי שוהם שנערך בקריית שלום.

נראה שיש בעיה גדולה עם הפיילוט, כאשר אם לא יבצעו אסיפה של כל מחלוקות הנוער בארץ ויסבירו להם את הציפייה מהניסיון הזה, הדבר לא ייצא לפועל.

מאמן מכבי שוהם, משה בן ארי (שחקן העבר, משה בן הרוש שהחליף את שם המשפחה) שהיה נסער סיפר: "מכבי ת"א הובילה 2:4 ואז היה פנדל לטובתנו אחרי שהשוער של מכבי אמר שהייתה הכשלה. גם המאמן שלהם שהיה בסדר גמור אמר שהגיע פנדל. שחקן שלי בא לבעוט מהנקודה הלבנה, אך יהודה לבני האחראי על הילדים במכבי ת"א צעק מה אתם נותנים להם לבעוט פנדל. ואז התחיל ויכוח ובלאגן".

בסופו של דבר הפנדל נבעט ע"י שוהם.

במכבי ת"א אמרו בתגובה: "יש לנו הנחייה למאמנים שגם אם לא מגיע פנדל לקבוצה השנייה, לא להתווכח ולתת להם לבעוט. מבחינתנו מה שחשוב זה חינוך הילדים. עובדה שבסופו של דבר הפנדל נבעט".

בן ארי המשיך וסיפר: "באתי בטענות לשי אוסדון שהיה המשקיף על המשחקים מטעם ההתאחדות על מה שקרה. למה בכלל היה צריך להתווכח על הפנדל. אוסדון החליט בתגובה להרחיק אותי מהמגרש. זה היה כמה דקות לסיום המחצית הראשונה".

בן ארי החליט להורות לשחקניו כי לאות מחאה על מה שקרה לעשות שביתה: "במחצית השנייה, עמדנו על המגרש והשחקנים לא זזו בהפגנתיות על מה שהתרחש, ואוסדון הורה על סיום, ולמעשה פיצוץ המשחק".

שי אוסדון אמר בתגובה: "התחילה המחצית השנייה, אני מסתכל לעבר שני המגרשים ורואה ששחקני מכבי ת"א משחקים ושוהם עומדים בהוראת המאמנים. מבחינתי לא היה טעם להמשיך את המשחק והורתי לסיים אותו".

בהתייחס לשאלה למה לא ניסה לדבר עם המאמנים, ואם הפיילוט הזה כשל, אמר אוסדון: "אני לא גננת, הפיילוט לא שלי ולא של איגוד השופטים, אנחנו מבצעים מדיניות. בהרבה משחקים זה כן הולך טוב. המאמנים צרכים להבין שאין פה משחק על תוצאה, מבחינתנו התוצאה היא 0:0, ובאים ליהנות. כנראה שלא כולם מפנימים את זה. בשבוע שעבר, אמר לי מאמן של אחת הקבוצות שאין לו על מי לצעוק, משעם לו".

המשקיף סיפר על הפנדל וההרחקה של מאמן שוהם: "היה ויכוח על הפנדל, המשחק נמשך עוד כמה שניות, ואז הגעתי, השוער של מכבי ת"א אמר שהיה פנדל, והוא בוצע. אבל המאמן של שוהם, שהיה שחקן עבר, נכנס למגרש, התחיל להשתולל, להתלהם כאילו זה גמר גביע עולם, ואז הרחקתי אותו".

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */