רם ולסטל
|
בבית״ר ירושלים ממשיכים במאמצים לשמור על קשר הדוק עם קהל האוהדים של הקבוצה והשבוע השיק המועדון דף פייסבוק חדש, שמאז שהוקם הצטרפו אליו כבר כמעט 6,000 חברים.
יש לציין כי בבית״ר מצפים להגיע לכמות גדולה של מצטרפים לקבוצה בפייסבוק. לשם השוואה לקבוצת "הלה פמיליה" של אוהדי בית״ר בפייסבוק יש היום כמעט 7,000 חברים.
בבית״ר מתכוונים באמצעות דף הפייסבוק לעדכן את האוהדים בכל מה שמתרחש בקבוצה, לעדכן על דברים הקשורים למשחקי הקבוצה, וגם לפרסם הודעות שמעבירה הקבוצה לתקשורת. דף הפייסבוק יהפוך לכלי שיווקי לכל דבר.
אחרי שמתחילת העונה בבית״ר עוסקים לא מעט בגיוס ספונסרים ובחיזוק הקשר עם הקהל, גם במקרה הזה, מנהל השיווק, אבנר קופל, נכנס חזק לתמונה בכל מה שקשור לחיזוק הקשר עם האוהדים גם דרך הפייסבוק.
קופל רואה באוהדים צרכנים, ועושה פעולות כדי לקרב אותם לקבוצה. ראיה לכך, היא העובדה שנציגי לה פמיליה הוזמנו כזכור להרמת הכוסית של הקבוצה לראש השנה בבית וגן, והעבודה שבמועדון קשובים לצרכי הקהל. בבית"ר אף מציינים כי מתחילת העונה לא היו להם בעיות עם קהל האוהדים.