יום שני, 31.03.2025 שעה 20:49
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6118-5427הפועל ב"ש1
6027-5927מכבי ת"א2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

"בנאדו לא יכול להכריח את שחר להוציא כסף"

בחיפה טוענים שהמאמן מעוניין לראות חלוץ רכש נוחת, אך נעצר אצל הבעלים. בקבוצה מוסיפים: "בלי כרטיס לאירופה, המעבר לסמי עופר לא יהיה פשוט"

|
שחר ובנאדו. יגיע חלוץ? (משה חרמון)
שחר ובנאדו. יגיע חלוץ? (משה חרמון)

במכבי חיפה מודעים לאפשרות שאם הקבוצה לא תזכה השנה בכרטיס לאירופה, הדבר עשוי לפגוע בצורה קשה במכירת המנויים לקראת העונה הבאה באצטדיון סמי עופר, שבנייתו הושלמה בחודש האחרון.

אמנם יעברו עוד הרבה מים בכרמל עד שהקבוצה תעלה על כר הדשא בסמי עופר, אבל לכולם ברור שבאצטדיון של 32 אלף מקומות, חובה יהיה להביא הישג השנה בדמות גביע או מקום שיוביל לאירופה, מה שיגרום לגירוי מצד רבים מהאוהדים בחיפה לרכוש מנויים.

עושה רושם שמבחינת חיפה המטרה מקדשת את האמצעים והקבוצה תהיה חייבת בחיזוק של חלוץ איכותי (דמארי או זר) עד תום מועד העברות אם ברצונה להשאיר לעצמה סיכוי של ממש להשיג את המקום השלישי, שמוביל לאירופה.

בזמן שעומר דמארי יושב על המדף בגלל פערים כספים, המאמן אריק בנאדו מודע לכך שאי השגת כרטיס לאירופה עלולה לעלות לו בסופו של דבר בתפקידו.

בנאדו מוערך מאוד בעקבות עבודה היסודית שהוא והצוות שלו עושים בכפר גלים ועל כך שהוא מאמץ את מדיניות המועדון ומשלב שחקנים צעירים מהנוער, אבל התחושה הכללית שללא הישג משמעותי השנה, עתידו יונח על כף המאזנים: "בלי כרטיס לאירופה המעבר לסמי עופר לא יהיה פשוט בעונה הבאה ויהיה קשה למכור מנויים ולמלא חלק גדול מהיציעים. אנחנו לא רוצים לתאר מצב כזה. בנאדו רוצה מאוד חלוץ, אבל לא יכול להכריח את שחר להוציא מיליונים. הבעיה שאת האוהדים זה לא ממש מעניין והם רוצים הישגים, אחרת הם ירצו את הראש של המאמן".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
הצצה לאצטדיון סמי עופר

כך או כך, בחיפה רוצים עכשיו לעסוק רק במשחק הקרוב מול ב"ש, שהופך למשחק מפתח. "מדובר במשחק שיכול לשנות עונה שלמה. ניצחון ייתן לנו פוש עד הסוף ויפתח את המאבק על המקום השני, הפסד חלילה ואנחנו יכולים למצוא אותנו נאבקים עד סוף הליגה הרגילה על מקום בפלייאוף העליון", הוסיפו בקבוצה. בנאדו מתכוון להמשיך ולתת קרדיט לאותו הרכב שפתח במשחק מול סכנין. יניב קטן המוצהב, כמו גם אביחי ידין הפצוע לא יהיו בסגל.

הקבוצה תבקר היום במחלקה האונקולוגית בבית החולים ״מאיר״ שבמרכז הרפואי רמב״ם, לרגל ט״ו בשבט.

לכתבה זו התפרסמו 163 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 163 תגובות ב-102 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
102
דיויד מויס20/01/2014 10:51
השב   •  00
101
להחזיק 3 תותחים במקום 10 בינוניים18/01/2014 21:46
שוער,בלם,קשר אחורי,חלוץ מרכזי. אלו התפקידים הכי חשובים בקבוצה,בהם צריכים תותחים. בשאר התפקידים אפשר להתפשר+יש לנו נוער מעולה.בשנים הגדולות השלד היה משחקני בית עם חיזוק מעולה מחו"ל,ואולי עוד ישראלי או שניים מובילים מהארץ.ממש לא היו מביאים כל שנה 10 שחקנים חדשים.
השב   •  00
100
יארי16/01/2014 22:09
במקום להגיד תודה שבנו להן אצטדיון ברמה גבוהה הם באים בטענות כי זה יקר להם אבל יש להן בעיה אם האצטדיון הזה לא מתאים להם הם יצטרכו לחפש אצטדיון זול יותר כי דקה אחרי משחק הפתיחה הרשמי באצטדיון סמי עופר הבולדוזרים יהרסו את קרית אליעזר אז איפה הם ישחקו בקרית חיים שהוא נראה פח בדיוק כמו הקבוצות שמייצגות את העיר חיפה
השב   •  00
99
השד הירוק16/01/2014 21:44
וויאם עמאשה דחוף די כבר עם משחקי כח והכבוד תחזיר אותו הוא יחזיר לך במגרש
השב   •  00
98
יואב16/01/2014 21:20
אריק הגיע זמן שתרד מהעץ שאליו טיפסת אתה רואה שאבו חצרה לא פוגע ״ החלוץ שלך ״ תחזיר את עמאשה תראה מה זה חלוץ לגביי מוכר העגבניות מנתניה ( גולסה האפס ) תעיפו את הזבל הקטן הזה כמה שיותר מהר יענקל׳ה אתה תותח על ונראה מתי יימאס לגולדאאר ממכבי תל אביב הם יהיו כמו בית״ר ירושלים אוהדיי חיפה באו נתעסק רק בקבוצה שלנו !
השב   •  00
97
רונן16/01/2014 19:43
קשר אמצע חזק!
השב   •  00
96
בן16/01/2014 19:22
חיפה מנצחת את באר שבע אין מה לדאוג הבעיה היא ששחר חייב להתחזק בחלוץ בעל שיעור קומה אני רק מתאר את טוטו תמוז או דמארי בחוד ביחד עם ראפלוב שיחזור רק ככה אפשר להתמודד נגד תל אביב צריכים שחקנים כאלה קשה לקחת אליפות שהחלוץ המוביל שלך זה תורגמן שהוא חלוץ טוב אבל לא חלוץ שיודע לנצח משחקים
השב   •  10
95
רון16/01/2014 18:40
וטוב שכך כי לא רוצים אליפות צהובה. וחוץ מזה חיפה חלשה שחקנים חלשים מאמן חסר ניסיון
השב   •  00
94
שלום16/01/2014 18:13
השב   •  00
93
מור16/01/2014 18:09
לחסוך לחסוך ולחסוך! כדי להרצות הקהל יחזיר עמאשה לסגל!!
השב   •  10
92
מאור16/01/2014 18:06
יאללה ב"ש גם כשיהיה 4-0 לא להוריד את הרגל מהגז ולהביא את הגול החמישי שישי.
השב   •  00
91
אליקים16/01/2014 18:00
למה חבל על הבריאות שלכם לראות את ברדה , גבאי ובוזגלו מחוררים לשראנוב ת''רשת
השב   •  00
90
שמעון16/01/2014 17:57
תקבלו בראש 7-0 באר שבע 7 7 777777777777
השב   •  00
89
שוקי16/01/2014 17:26
השב   •  00
88
מה קשור חלוץ ?16/01/2014 16:29
גם מסי לא יעזור לנו הבעיה היא בקישור ובהגנה ולא בחלוצים מה לא רואים את זה ?
השב   •  00
87
אבי16/01/2014 15:14
השב   •  00
86
יס16/01/2014 14:48
מה חושבים אירופה שיגיעו ולא יוכלו לשחק שני מישחקים בשבוע ויגידו שהם עיפים
השב   •  00
85
צפוני כחול16/01/2014 14:34
בומים בראש יאללה הביתה
השב   •  10
צפוני כחול16/01/2014 15:44
מה קרה שעברת לספרות? פוחד משגיאות הכתיב?
השב   •  00
84
מכביסטוסס16/01/2014 14:32
לא משנה באיזה איצטדיון
השב   •  11
83
כרמליסט16/01/2014 14:19
לבוא בדרישה לחלוץ זה נחמד אבל מה עם הטעויות שלך.

1. לא האמנת בתחילת העונה בשובל גוזלן.
2.את עמשה שלחתה למנודים
3.את אזולאי החזרת לרוטציה.
4.בנית על אנדלובו
5.את חן עזריאל למנודים
6.מריאן אתה לא מחזיק
בקיצור בסגל הקיים איבדת את הצפון.
השב   •  20
82
ירוק בנשמה16/01/2014 14:08
משומר השחקן שאין חיבור בין המוח לרגליים
השב   •  10
81
ירוק בנשמה16/01/2014 14:06
השב   •  00
80
אתם הקהל הזבל של המדינה16/01/2014 14:06
אתם האוהדים היחידים שלא העפתם בעלים כי אתם נקבות ושחר משחק בכם ח
השב   •  10
עידן16/01/2014 16:06
יעקב שחר הוא הבעלים הכי טוב בכדורגל הישראלי כבר למעלה משני עשורים. אנחנו בתקופה לא טובה, זה נכון, אבל להעיף בעלים?
השב   •  00
79
ירוק בנשמה16/01/2014 14:06
השב   •  10
78
ירוק בנשמה16/01/2014 14:06
השב   •  00
77
ירוק בנשמה16/01/2014 14:06
השב   •  00
76
ירוק בנשמה16/01/2014 14:05
השב   •  10
75
ירוק בנשמה16/01/2014 14:05
השב   •  00
74
ירוק בנשמה16/01/2014 14:05
לא מוכן להשקיע
השב   •  00
73
ירוק בנשמה16/01/2014 14:03
משומר משחק על קשרים טובים עם בנאדו.וגם קטן שסיים מזמן את דרכו באגודה.לו גבאי היה מקבל שליש הזדמנות והיה משחק ברצך 4-5 משחקים
משומר נשאר בספסל.
השב   •  00
72
גזענים בע"מ16/01/2014 14:00
השב   •  00
71
אופיר16/01/2014 13:58
יש בקבוצה 3 חלוצים מעולים, גוזלן, זוכרים מה אמר עליו המאמן הדגול בנאדו בתחילת העונה,שהוא לא בשל עדין טוב ששחר התערב ואמר לו לשתף את השחקן, חלוץ אדיר אחר נמצא מחתחת לאף, שון ויסמן שחקן בסגנון תומר חמד גם הוא לא בשל אדון בנאדו? ועמאשה, הבעיה של חיפה היא רק בקישור, קטן מעבר לשיא חלש מאוד, אומרים שהוא המנהיג, אז נכון הוא מנהיג אותנו לתחתית ב3 שנים הארונות, בוקולי גם מעבר לשיא חלש מאוד איטי לא מדויק מאבד הרבה כדורים, שלא נדבר שבשנים הארונות לא מבשל ולא נותן גולים, אביחי ידין, לא חזר לעצמו אין ספק שחקן מעולה וחכם אבל עדין לא תורם לאחר הפציעה, גם ללא גולים וללא בישולים אז מאיפה יבואו הגולים, כל השחקנים האלה לא תורמים מבחינת סטטסיטקה וגם לא יכולת, ואחרון ראיוס שחקן חלש מאוד לא יכול לעבור קונוס אין לו מהירות ולא טיפת פיזיות, 4 השחקנים האלה משחקים בקישור לא פלא שחיפה ניראת כך
השב   •  30
70
אני16/01/2014 13:48
איפה מישהו שיראה את התמונה הגדולה יותר?? איזה תסכול אלוהים! איזה חובבנים! מה עם רכישת בלם נורמלי לצד דקל?! קשר אחורי מתקיף שמייצר מצבים לצד ידין שיחזק אותו?! ( כמו מודריץ׳) ומה עם מגן ימני נורמלי לכל הרוחות?!?!?! אולי לעשות קצת עבודה עם ראיוס כדי שהבנאדם יהיה מוכן לרוץ 90 דקות. זאת הבעיה של חיפה.. הקבוצה עדיין מאמינה באגדות ולא בעבודת חריש אמיתית ומדעית.
השב   •  40
69
צהוב16/01/2014 13:42
שחר דיבר רוב הראיון אתמול
על השלילי - התוצאות הלא טובות של מכבי חיפה והמיקום שלה בטבלה,הכשלון של עטר,
חוסר ההצלחה של בנאדו,כפיות
טובה של שחקנים,התלונן שמכבי
ת"א ניסתה לפתות שחקנים שלו,
הודה שבדיעבד לא בטוח שלפני
22 שנה היה לוקח את הקבוצה,
וניתן היה להבין שהוא לא
ממליץ לבני משפחתו להמשיך
את פועלו במכבי חיפה אחרי
שהוא יפרוש.
אם מישהו שמע ידיעה חיובית
מהותית ולא סתם סיסמה או
אימרה סתמית על מנת להרגיע
את האוהדים,אשמח לשמוע.
השב   •  30
לעת זקנה16/01/2014 14:08
תסכול אותם תגובות שגאיידמק שלט בכדורגל הישראלי, שחר לא מסוגל לקבל שיש בעלים קבוצה מועדון שמנוהלים וחיים יותר טוב ממנו אז הוא כל הזמן מתרץ כמו הפועל
השב   •  30
שופט הוגן16/01/2014 15:02
השב   •  00
חיליק16/01/2014 15:48
שחר לא פצח במונולוג כמו בטור דעה אלא רואיין וענה לשאלותיהם של קופמן ואיינשטיין. לזכותו יאמר שענה בכנות גם על השאלות הקשות, ובכללי בראיונות בדרך כלל לא שואלים בנאדם איך העסקים ומה התחביבים שלו, אלא מדברים על בעיות, קשיים ודרכי התמודדות. בעיניי הראיון המחיש איזה אדם גדול יענקלה והלוואי שנזכה להינות ממנו עוד שנים רבות
השב   •  11
68
לוד16/01/2014 13:33
השב   •  11
67
צהוב אלוף16/01/2014 13:24
זו התקופה של מיץ ואלונה ואולי בקרוב שוב טביב בביתר.
השב   •  10
שופט הוגן16/01/2014 13:33
מי כמוך מה זה להיות לא רלבנטי .
השב   •  10
66
שונא עכברים ירוקים16/01/2014 13:02
נגמר הכסף, מאז ה000 הטראומה לא השתחררה ממכם, אתם מועדון קטן עם אוהדים שכל אחד חושב שהוא נפוליאון לכו להדר או לכל שכונת מצוקה אחרת שלכם ותתעסקו בבעיות שלכם ויאללה גולאסה מת עליך
השב   •  30
רגע שרפתם אותו בכלל..16/01/2014 13:18
מה זה אתם מועדון פשש מינימום יובנטוס. לך חפש לך חיים אלק ביתר מועדון פח אוסף של כורדים עם ראש של באלטה וים אהבלים.
השב   •  20
ירוק16/01/2014 13:27
שמגיב לכל תגובה שלא נוחה לי
השב   •  00
דדון16/01/2014 13:39
השב   •  00
אמא שלך16/01/2014 14:04
מכוער אשכנזי איזה בוריס מסכן משכונת עליה
השב   •  00
65
קדימה טביב16/01/2014 12:59
מה000 הם לא השתחררו מהטראומה, הם קבוצת בת שלנו, בגודל של נתניה באר שבע וכול
השב   •  00
64
בובאן16/01/2014 12:59
לך הבייתה אין לך מושג נגד מכבי ראינו את הבלוף פותח עם אבוחצירה וואלק מה? לך הבייתה וקח איתך את קטן משומר גבאי שארנוב דקל שיימן ורד אורי אוזן עמשה אבל הכי חשוב קטן ומשומר
השב   •  30
63
צפוני כחול16/01/2014 12:48
מה גם ששחר איים שלא ישחק שם אם עירית חיפה לא תוריד את מחיר השכירות למשחק. בקיצור - החיים מתחילים להיות קשים, לא כמו פעם.
השב   •  00
צהוב16/01/2014 14:11
עכשיו הוא רוצה וחייב להחזיר
את ההשקעה הזאת,אנשי מכבי והפועל חיפה נדרשים לשלם דמי
שכירות גבוהים,אני לא יודע עד כמה הם יכולים להתמקח מולו,כי יונה יהב חייב להרוס
את איצטדיון קרית אליעזר ולקבל תגמולים מהנדל"ן שיוקם
שם.לא נורא,במקרה הכי גרוע
הם יוכלו לשחק באיצטדיון בנשר - בטוח שאייל ברקוביץ''
יעזור.ח,רק בריאות !
השב   •  00
צפוני כחול16/01/2014 15:36
אם יהב יעמוד על שלו, זה עלול לעלות לו בקולות בבחירות הבאות. בטח שחר בונה על זה. מה שמעניין זה שהעלות הנדרשת, משהו כמו 35 אלף ש"ח למשחק, זה באמת כסף קטן למי שבשנים האחרונות הוציא מאות מליונים. מה גם שעבור 35 אלף ש"ח הוא יהנה מאיצטדיון יפה, ומהמאות מליונים לא יצא כלום.
השב   •  00
צהוב16/01/2014 16:47
הבחירות היו לפני 3 חודשים,
כך שעד הבחירות הבאות יש קצת
פחות מ 5 שנים,אתה יודע איך זה פוליטיקאי,יודע לעשות ספינים ושטיקים במיוחד בשנה האחרונה,סמוך עליו.
אגב,לך תדע אם שחר יעמוד בראש מכבי חיפה בעוד 5 שנים.
השב   •  00
62
אביטן הקטן16/01/2014 12:41
חבל שחיפה באה לבאר שבע היא תחטוף רבעיה תשארו בבית זה תכני רק 2:0 מה עדיף
השב   •  11
61
יוסי16/01/2014 12:08
כל מילה בסלע
השב   •  00
60
חיפה16/01/2014 12:07
shut the fuck up
השב   •  01
צפוני כחול16/01/2014 15:37
השב   •  10
59
יוסי16/01/2014 12:04
אתה מתוסכל ומחפש אשמים במצב טענות רק לעצמך
השב   •  00
בועז16/01/2014 13:45
לא נותנים קדילאק למי שהוציא רישיון .
השב   •  00
58
GG16/01/2014 11:43
לך למכבי תל אביב ואצלם תבקיע 2 שערים ב-3 עונות כמו שאתה יודע , ילד חוצפן חסר כבוד
השב   •  31
דדון16/01/2014 12:05
השב   •  00
57
ליאון16/01/2014 11:37
כשלון גדול בהחתמה.
עושה לי רושם שאין לו מוטיבציה לשחק,
השב   •  21
ירוק עד16/01/2014 11:49
לא נראלי. ידין יעלה לשחק עם רגל אחת. הוא אחד השחקנים עם המחויבות הגדולה ביותר בקבוצה.
השב   •  00
אבי16/01/2014 12:01
השב   •  00
דדון16/01/2014 12:02
השב   •  00
כי פאדיחה לשחק בקבוצה בינונית עם לחץ לצמרת18/01/2014 22:00
פעם שחקנים היו משחקים חצי נכים למען המועדון כי המועדון רץ לאליפויות והיה כיף לשחקנים. אף אחד לא רצה להחמיץ משחק פן יאבד מקומו.בשנים האחרונות בעיקר בגלל קטן ושחר,לא כיף לשחק,הקבוצה חלשה,ומלאה בשכירי חרב,וכשיש לחץ לאליפות הכי קל לשחקנים להיות "פצועים" ולא לקחת אחריות.שחר,בבקשה,הגיע הזמן לחזור לשלד המבוסס על שחקני בית מהנוער שילוב 3 זרים תותחים,ואולי עוד ישראלי-שניים מובילים בלבד. זה המתכון לאליפויות,ולא צריך לעניין מכבי ת"א.אם תבנה נכון את הקבוצה,ניקח אליפויות גם בחצי תקציב ממכבי ת"א וזה הוכח כבר בהסטוריה שלא תמיד הכסף משחק.מכבי ת"א בנויה נכון ולכן מצליחה.זה לא רק בגלל הכסף.
השב   •  00
56
ערן16/01/2014 11:01
השב   •  60
55
אפס16/01/2014 11:01
אפס
השב   •  10
54
אליעז16/01/2014 11:01
עמאשה או חלוץ זר איכותי מאוד או עומר דמארי !!
אחד מהשלושה !!
מי שחושב כמוני שיגיב את זה נציף בתגובה הזאת ואולי המועדון יקשיב !!
השב   •  13
אלעד16/01/2014 11:29
אני חוש כמעט כמוך אבל למה שלא יהיה לנו את שלושתם במקום החלוצים שלנו יש לנו רק 1 מתוך ה-3
השב   •  10
אוהד ירוק16/01/2014 11:55
כל מה שאמרת נכון אבל אני מעדיף שיביא עמאשה או חלוץ זר כי דמארי לא את חיפה לכן אם הוא בא כדי לשחק בחיפה הוא לא ישחק טוב כי אין לא רצון להיות בקבוצה זו אבל עמאשה אוהב מאוד את מכבי חיפה ולכן הוא ישחק טוב מאוד ואם יביא חלוץ זר גם זה יעזור לקבוצה ..העיקר שנצליח להשיג כרטיס לאירופה ולזכות בגביע המדינה..
השב   •  20
חסן16/01/2014 14:05
רק עמאשה מתאים לעמדת החלוץ לא צריך לבזבז כסף חבל עמאשה החלוץ הכי טוב בארץ
השב   •  00
53
חזי16/01/2014 10:53
לכן תגלה בגרות תחזיר אותו לסגל ותצא גדול על תקשיב לפרימו שמלכלך ההפך הוא הנכון
תצא אדם שמוחל ולא עקשן אנשים טועים כולנו בני אדם!
למחול זאת גדולה של אדם!
השב   •  30
חיים16/01/2014 11:38
אהבתי את מה שכתבת.. אתה אוהד פנטסטי לכן אני מייחל שירבו כמוך..
השב   •  10
חיים זה חזי16/01/2014 20:11
יפתאטי. יוחזר לאלתר עמנואל הבועל
השב   •  00
52
אלוף16/01/2014 10:49
השב   •  21
שופט הוגן16/01/2014 13:35
לא כואב לך הראש מהשטויות שאתה מדבר .
על החתום .
שופטים בצהוב כחול.
השב   •  00
51
מיץ16/01/2014 10:46
מה קורה בחיפה?כל הזמן מדברים אירופה אירופה אירופה? איצטדיון מפואר וחדיש לאירופה!! אבל כשהם מגיעים לאירופה בכדורגל עשו בושות 0 נק0שערים, כדורסל הגיעו לאירופה וקיבלו 40 הפרש. אז מה מדברים אירופה אירופה, הם צריכים לשחק בעילוט ולא אירופה
השב   •  02
ירוק בדם16/01/2014 14:30
מכבי חיפה זו איפריה ותחזור להיסטוריה שלנו ותראה שב 2003 כמעט עלינו לשמינית גמר ליגת אלופות הלכנו לליגה האירופאית והיגענו להישג נדיר לרבע גמר שלולא הטעות של דוידוביץ׳ מול צ׳סקה היינו מגיעים לחצי גמר וב10 שנים לקחנו חמש אליפויות ותסתכל על העבר שלך חוץ מהאליפות של 2012/13 אין לכם כלום
השב   •  11
50
אבי16/01/2014 10:33
על איזה מדיניות מדובר ? ?
בנאדו בנה בתחילת העונה סגל
והריץ בראש הרכב כלשהי
לא היה בהם שום צעיר .
לא הולך לקבוצה, המאמן שהוא חבר של השחנים מיישר קו עם השכונה
פותאים חוזרים לאופציית הנוער
אלה שאף אחד לא בנה עליהם באף תסריט לפני תחילת העונה
ההיפך הוא הנכון זה הדבר הכי גרוע לשחקנים צעירים
לזרוק אותם דווקא בתקופה הכי גרועה ולחוצה
לרוב הם מתפתחים לא טוב מכל הסיפור הזה
השב   •  00
49
עומאר(דחיל רבאק)16/01/2014 10:25
אם בנאדו יוריד קצת תראש כשהוא יושב ליד שחר אז יבוא הכסף
השב   •  01
שונא אדום16/01/2014 11:00
השב   •  10
אדום בנשמה16/01/2014 14:51
אני אוהד גאה שנים של הפועל יש לי רצון גדול אחד להגיע לשער חמש ולשרוף את השלט ״ לא מיצגים את ישראל״ אני וכל אוהדי הפועל גאים לייצג את מדינת ישראל ולא רוצים אוהדים כמוכם אצלינו בקבוצה . שונאי ישראל כי אין פלא אתם לא יהודים ואין לכם מקום בקבוצה בושה לאנשים כמוכם .
השב   •  20
48
אור16/01/2014 10:22
למה המעבר לסמי עופר לא מובן מאליו? לא הבנתי מה אתם צריכים לשלם הרבה כסף כאילו? זה לא מן הסתם נבנה בשבילכם?
השב   •  00
47
נאנו16/01/2014 10:22
תחזיר את עמאשה לסגל ,תן לו לשחק עם גוזלן ותורגמן כחלוצים ,חבל על הכסף גם כך העונה גמורה,בקושי נגיע למקום שני!
השב   •  10
46
אלי16/01/2014 10:11
מדובר שרק חסר חלוץ כל הקבוצה לא משחקת טוב צריך גם לתת לחלוץ כדורים לכבוש אבל אין במכבי חיפה שחקן שיכול לתת כדור לחלוץ שיעמוד אחד מול אחד מול השוער היריבה
השב   •  30
45
אשר16/01/2014 10:07
תן לבנאדם לשחק די עם האגו ומשחקי הסרק אתה יודע כמה הוא שווה גם שחר אמר אתמול שהינו מעוניין אז יאללה די נמאסתם!
השב   •  20
44
גורילה16/01/2014 10:05
סוזה בא לשנת שבתון במכבי ת"א . שנה הבאה הוא עוזב ככל הנראה ..גם יורדי אמר הראיון שהוא בא בדרך כלל לכמה שנים ספורות .

יהיה בסדר מכבי ת"א תיפול במהלך השנה שנתיים הבאות ..

מחכים לכם בפינה לוולה !
מקווה שבאר שבע תעשה לנו נחת השנה ולמעשה לכל האוהדים בארץ
השב   •  00
מחיפה16/01/2014 12:35
הקבוצה שלך צריכה להיות טובה. לא רק לנצח בגלל ששאר הקבוצות לא טובות.

מכבי ת"א משחקים ומתנהלים טוב ואני רוצה שגם חיפה תראה טוב. לא איכפת לי אם ת"א ימשיכו להיות חזקים או חלשים, אבל חיפה צריכה לנצח קבוצות חזקות בשביל להראות שהיא טובה.
השב   •  00
43
איתן16/01/2014 09:54
השב   •  00
42
איילת שלי16/01/2014 09:48
השב   •  00
41
יעקב שחר פרצוף חמוץ16/01/2014 09:43
ח
השב   •  10
40
קובי16/01/2014 09:38
כדאי לכל האוהדים והבעלים להתחיל לחשוב ולהתנהג אחרת . עד שגולדהר יעלם או יגיעו עוד דומים לו .
השב   •  00
שחר16/01/2014 12:59
כסף גדול תמיד היה בת"א, ההבדל שניהול איכותי לא תמיד היה בת"א! לפני כן לא בכיתם, כי זה לא הצליח, במקום לטפל בבעיות הניהוליות שלכם! תמשיכו לבכות על הכסף של מכבי ונראה לאן תגיעו!
השב   •  10
39
רופא בסורוקה16/01/2014 09:36
אני מודאג למען האמת .
השב   •  00
38
איציק16/01/2014 09:34
השב   •  00
37
עוף גוזל16/01/2014 09:33
מאיפה זה בא ?
השב   •  20
36
יגל16/01/2014 09:32
בתור אוהד ספורט נמאס לי מהחרטות ובהשטויות
השב   •  10
35
טימור16/01/2014 09:32
הוא אינו משקיע בתחילת העונה עד שיתבהר מצבה של חיפה בגביע אירופה, שמתבהר המצב שחר מגלה שבעצם הכל חושך אחד גדול, אז אין כבר סיבה להשקיע. כך מדי שנה בשנה משלה שחר אותנו האוהדים ואף חמור מכך - את עצמו. אם הוא כבר מביא מישהו הוא מסתפק בפתרונות ביניים שלא מביאים את הקבוצה לצמרת. ועוד דבר אחד שחר וצ''יזיק מספרים לנו פעם אחר פעם כיצד גברו על מכבי ת"א והנחיתו בקרית אליעזר את אבוחצירא וגבאי, מבלי להתייחס לתרומתם השולית לקבותה, צריכם לזכור כי הם הגיעו בזכות קשרי העבודה/ האישיים של שחר עם איזי שרצקי. זו הסיבה היחידה. אז תפסיקו להיות יהירים ותתחילו להשקיע בקבוצה. גם קצת יחסי אנוש לא יזיקו לכם
השב   •  50
גמל מלידה16/01/2014 10:07
איך אתה לא מתבייש . הלוואי חצי מזה לנו !
השב   •  00
טימור16/01/2014 10:18
יש לי להכיר לך מישהי בלי שינים
השב   •  01
34
ירון16/01/2014 09:30
על מה אתה מדבר? עד לפני חודש למכבי חיפה לא היה הרכב סגור ושיטת משחק קבועה! הקבוצה הורכבה ביוני, יצאה למחנה ביולי ובנובמבר לא היה לה שום עמוד שידרה וטקטיקה מסודרת! לזה אתה קורה "עבודה יסודית"? ובנוגע לצעירים: כולנו יודעים שאם אבוחצירה היה עונה על הציפיות גוזלן היה ביציע, כנ"ל ריאן וכל אלה שסיימו גיל נוער. שילוב הצעירים השנה הוא בגדר כיבוי שריפות וצעד של ייאוש
השב   •  60
gay16/01/2014 10:04
אם זה "מאמן" אז כל אוהדי הכדורגל בארץ, ובחיפה בפרט לא מבינים בכדורגל. הכל כיבוי שריפות.. ממש זלזול באוהדים ה"שרופים" מבפנים. כואב הלב. אני מיואש.
השב   •  30
33
קטר ירוק עצבני16/01/2014 09:28
האם יענקלה יעמיד קבוצה שמתאימה להצליח או רק ימכור מנויים לעוד פריירים? עפ"י השנים האחרונות עדיף לא להגיע לאירופה, השיא השלילי של אלישע והיכולת העלובה של בנאדו, עדיין צובטים את הלב. אין צורך להשקיע כעת בחלוץ זר וזה לא יקרה, שחר מבין שאריק לא מתאים וצריך להשאיר את הרכש לצוות הבא. עד אז שיחזיר את עמאשה (גם מחוסר ברירה) ויתן לצעירים הזדמנות לצבור ניסיון. יותר חשוב להביא קשר 50-50 במקום קטן ובוקולי (סוסים גמורים).
השב   •  40
משה16/01/2014 11:20
חשוב קשר הורס מאחור יותר מחלוץ
השב   •  10
32
הבורר16/01/2014 09:27
כמה סמלי שדווקא בחגיגות המאה לכאורה שלכם אתם מגלים את המציאות המרה וחוזרים להכרה, שוב פעם המציאות טופחת על הפנים שלכם כי עץ בלי שורשים לא יכול לתת פרחים אפילו אם יענקלה קונה אותם בתל אביב, מה חשבתם לעצמכם כשהאריה מתל אביב נרדם שמותר לכם קצת יותר מלשחק לו בשפם?
השב   •  20
עומאר(דחיל רבאק)16/01/2014 10:30
נראה לי אתה מרים תראש אפילו יותר מבנאדו תוריד תוריד יא שחצן אליפות אחת ותראו מה קרה לכם כבר שכחת מה ברק עשה לכם
השב   •  10
עוזי16/01/2014 13:21
כמה אליפויות לקחתם ב-13 שנה האחרונות? רק אחת וגם זאת בזכות הקיזוז אז לפני שאתה מצייץ תשתוק ותסתכל במראה, הצלחתם קצת באירופה ונהייתם מינימום ברצלונה, לך תשתין בוולפסון יותר חשוב.
השב   •  10
31
גברי16/01/2014 09:25
בנאדו מאמן טוב ושחר בעלים מצויין שהלב שלו זה מכבי חיפה. צריך להבין שגם בכדורגל יש שנים פיננסיות ויש לצמצם עלויות מטעויות משנים קודמות של החתמת שחקנים שאין להם בכלל מקום בסגל של הקבוצה . אז תפסיקו להגיב כמו ילדים קטנים ותחזקו את הקבוצה כמו אוהדים אמיתיים כמו בכל העולם שדוחפים בלי הפסקה אפילו בפיגור של 4:0 כי ככה מתנהגים אוהדים אמיתיים .
השב   •  65
לאון סירוטה16/01/2014 09:48
אתה אוהד אמיתי!! הלוואי שכולם יהו כמוך
השב   •  13
אתה אוהד?16/01/2014 10:06
לך תישן. תעשה טובה. .
השב   •  40
קטר ירוק עצבני16/01/2014 11:24
בנה קבוצה לתפארת, נתן קרדיט לשחקנים מצוינים שכרגע מחוץ לקבוצה(אנדלובו) ואחד שקורע רשתות (אבוחצירע), בחר זרים מעולים ש-2 מהם מושאלים, שחרר שחקנים שלא התאימו לו והם פורעים שטרות עבור היריבות (כליבאת, סולליך), הושיב את מלך שערי הקבוצה ביציע (עמאשה)ואת מלך שערי הנוער (גוזלן) שילב רק מחוסר ברירה. החילופים שלו בינגו בכל משחק, אצלו משחקים רק לפי "היכולת"(נפוטיזם- קטן, משומר). ממש מאמן "מצוין" שהכול הפוך אצלו.
השב   •  30
30
ביונסה16/01/2014 09:19
כמו שנאמר: נזם זהב באף חזיר.
32 אלף? רק אם ישחקו בהופעה כפולה שאחת מהן תכלול את מכבי תל אביב או ביתר ירושלים.
אחרת-נראה יציעים ריקים לחלוטין בכל שבת
השב   •  11
נועם16/01/2014 09:39
מכבי חיפה כבר מילאה 40 אלף ברמת גן לבד יותר מפעם אחת
השב   •  20
אלוף16/01/2014 11:12
השב   •  00
צפוני כחול16/01/2014 15:41
השיא האירופי שלא ניתן לשבור
השב   •  00
29
אוהד מכבי חיפה16/01/2014 09:15
למה אתם מחקים מה עשה רע עמאשה תחזיר אותו לסגל הוא שווה 5 אבוחצירה
השב   •  10
28
עלוש1016/01/2014 09:15
צריך לחפש ולהביא קשר אחורי ברמה גבוהה יותר חשוב מלהביא חלוץ.כי הקישור שלנו ממש חלש..
השב   •  30
27
ירוק מהדרום16/01/2014 09:14
יעקובו תמיד אמר שהוא מאוד רוצה לסיים את הקריירה בחיפה. הלוואי ויחזור לעונה הבאה. 15,000 מנויים מבוטחים
השב   •  51
אדום מאוכזב ועצוב16/01/2014 10:57
השב   •  00
26
ירון16/01/2014 09:14
לבנות קבוצה חזקה שתתרכז רק בליגה
השב   •  21
25
הבורר16/01/2014 09:08
לא מאכילים קופים בשמנת וקצפת, קופים מאכילים רק בננות
השב   •  11
24
עלה צהוב16/01/2014 09:08
תומך צוואר מיוחד לאריק בנאדו. במבצע.
השב   •  20
23
שמעון. ט16/01/2014 09:03
אחלה מאמן. בא מהבית של חיפה. הציל אותנו שנה שעברה מפאדיחה. תנו לו זמן תנו המשכיות תהיו סובלניים כבר יאללה שלכם.
השב   •  01
22
יאיר16/01/2014 08:59
מנצל את מלוא היקף חוליות הצוואר לשם כך.
השב   •  60
פיני מויאל16/01/2014 16:24
השב   •  00
21
gal16/01/2014 08:58
זה לא ששחר מעמיד קבוצה ראויה להשתתף במעמד,
ובסופו של דבר נשמע את המשפט "הליגה זה הלחם"
עדיף שלא נעשה פדיחות בזירה הארופית,
בחמש השנים האחרונות היחידי שנהנ מכך היה הכיס של שחר.

מבחנת הקבוצה צריך להתחיל עם מאמן עם קבלות!
הקשר בן בנאדו לאימון כדוררגל הוא מיקרי ביותר.
השב   •  50
גברי16/01/2014 09:17
שחר בעלים מצויין שמשקיע המון בקבוצה , צריך להבין שלפעמים אי אפשר להוציא כל שנה מליונים על רכש ולהקטין הפסדים שנצברים מתקופת עטר ואלישע על שחקנים בינוניים . בנאדו מאמן מצויין וסמל בחיפה ותמיד ישאר , אוהדים כמוך צריכים להישאר בבית ספר בכיתה י !
השב   •  12
20
אלון16/01/2014 08:57
רביעייה
השב   •  20
דלוקה על שלומי דורה16/01/2014 09:10
השב   •  00
איציק16/01/2014 09:57
חיפה 3 אפס על באר שבע גוזלן ראיוס וחן
השב   •  00
דלוקה על שלומי דורה16/01/2014 10:30
מתי ראיוס כבש בפעם האחרונה? מה, אתם רוצים כרטיס לאירופה? לא עדיף לכם טורקיה או קפריסין? חבל יש דילים טובים עכשיו.
השב   •  10
19
אלי16/01/2014 08:55
מר שחר היקר אל תוציא אגורה על שום חלוץ יש חלוץ על המדף
שבנאדו יקח אותו להרכב (זה לא יפגע בגוזלן) הוא עושא הכל בכדי לא לקחת את עמאשה זה מבחינתו יחשב כטעות ולכן רק אתה יכול לתת הוראה אין רכש השנה
השב   •  10
18
עומר16/01/2014 08:48
קשר חזק ישדרג משמעותית את הקבוצה חלוצים יש עמשה אחלא חיזוק גם רעב ואם יוחזר יועיל יותר מזר
השב   •  20
17
Adige Nation16/01/2014 08:46
אף קבוצה בארץ לא שווה אצטדיון כזה מפואר גם לא מכבי תל אביב שעפה על עצמה!
השב   •  10
16
ירוק16/01/2014 08:45
אחרת נסים במקום האחרון
השב   •  20
15
אמיר16/01/2014 08:41
קטנה וחלשה.. כואב הלב על האיצטדיון הזה!
השב   •  12
דורון16/01/2014 09:17
אנחנו צריכים עוד 7 שנים בלי השגים רק בישביל להשתוות אליכם. יאלה יאלה תחזור לחור יאוהד הצלחות את השקרים שלכם תשאירו לתקשורת אני ראיתי בעניים שלי את הקהל שלכם בשנים האחרונות פשוט ביזיון
השב   •  20
14
לידור16/01/2014 08:38
ח איזה קמצן
השב   •  10
13
צהוב מכרבן על הליגה ח16/01/2014 08:35
השב   •  11
12
ירקרק16/01/2014 08:30
מר שחר היקר אי אפשר לאכול מהעוגה ולהשאירה שלמה נכון שהוצאתם כסף בשנה האחרונה אבל על שחקנים בינוניים!! תתחילו להתעשת כי אנחנו כבר מתביישים! תפעיל מערך סקאוטינג ותביאו משהו נורמלי!!
השב   •  30
11
ירוק בנשמה16/01/2014 08:28
השב   •  41
פרגי16/01/2014 08:50
צודק לגמרי
השב   •  10
-_-16/01/2014 09:07
היה צריך להשתפשף קצת בקבוצות קטנות/עוזר מאמן ורק אז לעבור לעמדת המאמן הראשי
השב   •  10
10
אני16/01/2014 08:28
בחיפה מוכרים לאוהדים שלהם עכשיו שצריך לשלב צעירים לאט לאט מכניסים להם את זה לראש ושולנו יודעים שזה תרגיל בשביל שלא יצטרכו להוציא רכש על שחקן איכותי
במכבי האמיתית משלבים צעירים לא בגלל שאין ברירה אלא כי פשוט רוצים לגדל שחקני בית
לכל מי ששכח או מתעלם מהמציאות אני יזכיר לו
אלטמן
ראדי
ייני
מיכה
דאבור
אלו שחקנים שמקבלים אמון דקות במכבי לקבוצת צמרת זה הרבה מאוד שחקנים
חוץ מזה יש את פרץ ברק ומרגוליס ולוגסי שישתפשפו חלקם בקבוצות אחרות ויחזרו לאלופה חזקים יותר
כמה שחקני בית משחקים בחיפה? כמה בהפועל? וכמו שכתבתי הרבה שמשחקים שם זה בלית ברירה אז מי שכותב שאנחנו מועדון בלי זהות שיחשוב שוב
השב   •  25
קוף ירוק16/01/2014 08:51
כל מי שרשמת על מקקי לא משחק בהרכב חוץ מראדי שבעצם התפתח במקום אחר וחזר אלייכם, לעומת זאת בחיפה:
בהרכב:
קינן
פאלח
טוואטחה
קטן
גוזלן
ספסל:
ריאן

אז אל תתלהב, השקעתם חצי מיליארד שקל ב 4 שנים והבאתם אליפות אחת, זה הכל.
השב   •  51
אבו עזרא16/01/2014 09:42
ראדי בן 31 וייני בן 28
השב   •  20
ג׳ שם בדוי16/01/2014 11:07
לא כי קטן וקינן בני 18, טמבל
השב   •  11
אני16/01/2014 12:07
כמה שחקנים במכבי אתה מכיר ששיחקו ופתחו כל המשחקים? זה הדרך של המאמן יש רוטציה אבל אצלנו יש 5 שחקני בית שהם חזק ברוטציה ואצלכם? עם יד על הלב גוזלן היה רואה דשא העונה אם אחד החלוצים שקניתם היה מצליח?? ופאלח? אתם בושה בכלל שאתם מעלים את הטיעון הזה שאין לנו שחקני בית והכי מצחיק זה שכל שאר אוהדי שאר הקבוצות אוכלים את הדברים שלכם ואת של אוהדי הפועל בלי להשים לב לעובדות פשוטות שלנו יש יותר שחקני בית בסגל יותר ממכם ויותר מהפועל
ולאבו עזרא מה לקחת בזמן שכתבת את התגובה הזאת?
השב   •  00
9
ארקדי16/01/2014 08:26
בקצב הזה בחיים לא תמלאו רבע איצטדיון בושה שחר חייב לעוף
השב   •  31
8
ירוק בנשמה16/01/2014 08:26
אינו מוכן להיסחף אחרי המיקסים של בנאדו.הוא ישקיע שיגיע מאמן בעל שיעור קומה ולא טירון שלא יודע מה הוא רוצה.כמו ילד בגן
השב   •  32
בועז16/01/2014 13:48
הוא לא יביא מאמן עם שיעור קומה כי אז הוא יצטרך להוציא יותר כסף
השב   •  00
7
שחו הירוק16/01/2014 08:22
אם ניקח מקום לאירופה האיצטדיון יהיה מלא. אם לא ניקח מקום לאירופה יורידו מחירים והאצטדיון יהיה מלא-מסקנה עדיף לשלם פחות!
השב   •  10
6
אדום16/01/2014 08:19
בעננים
השב   •  20
5
אוהד ותיק16/01/2014 08:18
קטן או לא קטן !! 2 קשרים אחוריים זה חובה,יש מהירות במעבר להתקפה(עם קטן זה לא קיים)הרבה בעיטות לשער היריב יש מחויבות וכלם עושים לחץ והגנה !
השב   •  41
4
יורם16/01/2014 08:17
לצערי כרגיל לא נזכה בגביע ובטח לא במקומות השני או השלישי במקרה הטוב שישי , וגם לא ננצח את ב״ש והלוואי שנצליח לגנוב שם תיקו .
השב   •  51
3
צהוב16/01/2014 08:12
בכיין,לוזר,ממורמר,מתוסכל,
שבע וחסר חשק,חסר אונים מול
מכבי האמיתית מת"א,בקיצור,
זמנו עבר !
השב   •  710
דורון16/01/2014 09:20
הוא הביא איזה 10 אליפויות ב23 שנה הוא מיליונר כבד בנאדם רהוט ועוד שלל דברים. אבל כן אתה התלאביבי ההזוי שחי בדירת מטר על מטר תקרא לו לוזר. לייצן
השב   •  60
נגן בפילהרמונית16/01/2014 09:28
זה אלו שהגיעו מהפריפריה למתל אביב

הוא גר במרכז שוסטר ..
השב   •  00
סאלבטורה16/01/2014 10:23
עם כל הכסף של גולדהר והצוות האירופי שלו , הם עדיין לא מתקרבים לקלאס של שחר, או לתרומתו. בו נראה אם מיטש ישאר פה מעל 20 שנה . כי גורדי כבר אמר שבא לשנתיים שלוש וזהו.
השב   •  10
2
דבושון16/01/2014 08:01
השב   •  50
1
מוטי16/01/2014 07:55
נראה לי נתפס לו הצוואר לכל החיים שהיה קטן
השב   •  72
Madridista16/01/2014 12:08
למה הוא מרים כל הזמן את הראש?
השב   •  00
אסור לפספס
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
נגןהכדורגלנית האירית כבשה ישירות מחצי מגרש
הכדורגלנית האירית כבשה ישירות מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */