יום שבת, 06.07.2024 שעה 01:36

שראפובה הזיעה מול קנאפ, ויקטוריה אזרנקה טיילה

תחת חום כבד, הרוסיה ניצחה את יריבתה האיטלקיה, האלופה לא התקשתה מול סטריקובה הצ'כית ותפגוש את מסבורגר. המשחקים הופסקו בגלל החום

|
שראפובה. הזיעה, תרתי משמע (רויטרס)
שראפובה. הזיעה, תרתי משמע (רויטרס)

בתחילת היום, החום הרב במלבורן (מעל 40 מעלות באופן קבוע) גרם לראשונה למארגנים להפסיק את המשחקים עקב הסבל הרב של השחקנים והשחקניות. בעקבות השרב ירד  גשם כבד במלבורן והמשחקים הופסקו פעם נוספת.

מי ששרדה גם את החום וגם יריבה עקשנית במשך לא פחות משלוש שעות ו-28 דקות היא המדורגת שלישית מריה שראפובה, שגברה על קארין קנאפ האיטלקיה 3:6, 6:4 ו-8:10 (!).

שראפובה ניצחה במערכה הראשונה יחסית ללא קושי, אולם בפיגור 5:4 במערכה השנייה, נשברה והמשחק הלך למערכה שלישית. שראפובה כבר הגישה למשחק ביתרון 4:5 אך שמטה שלוש נקודות שבירה והאיטלקיה שברה בחזרה ל-5:5.

שראפובה נאלצה שלוש פעמים להגיש כדי להישאר במשחק כשקנאפ הוליכה 5:6, 6:7 ואף 7:8, אבל לבסוף שראפובה שברה ל-8:9, הגישה והרימה ידיים בתשישות בסיום. בסיבוב השלישי תפגוש הרוסיה, שזכתה בטורניר ב-2008, את הצרפתיה אליז קורנה, שחזרה מפיגור 4:1 במערכה השלישית לנצחון על קמילה גאורגי האיטלקיה 3:6, 6:4 ו-4:6.

שראפובה נעזרת בקרח (רויטרס)
שראפובה נעזרת בקרח (רויטרס)
 

המדורגת שנייה בעולם ואלופת השנתיים האחרונות, ויקטוריה אזרנקה, עברה את ברברה זלהובה סטריקובה הצ'כית עם 1:6 ו-4:6. אזרנקה תפגוש באיבונה מסבורגר האוסטרית המשתפרת שגברה על המדורגת 33, בויאנה יובנובסקי מסרביה 6:3, 2:6 ו-3:6.
 

אזרנקה מאושרת  (רויטרס)
אזרנקה מאושרת (רויטרס)
 

המדורגת 11 סימונה האלפ מרומניה מצאה עצמה בפיגור 1:0 במערכות עם 6:4 מול ואורבה לאפצ'נקו האמריקנית, אלא שזו לא שרדה את החום והאלפ התאוששה עם 0:6 ו-1:6 ועלתה לסיבוב השלישי שם תפגוש את זארינה דיאז הקזחית, שגברה 4:6 ו-1:6 על מרינה ארקוביץ' מניו זילנד.

ילדים משתעשעים במים באוסטרליה (רויטרס)
ילדים משתעשעים במים באוסטרליה (רויטרס)
 

דומיניק סיבולקובה הסלובקית הבינה שבתנאים האלה לא מבזבזים זמן והביסה 1:6 ו-0:6 את סטפני ווגלה משווייץ. המדורגת 16 קרלה סוארס נבארו תהיה יריבתה הבאה אחרי שזו ניצחה במרתון מתיש 6:7, 6:3 ו-6:8 את גלינה ווסקובבה הקזחית.

קרולין ווזניאקי (10) גברה על קריסטינה מקהיל האמריקנית 0:6, 6:1 ו-2:6 . ווזניאקי שהתארסה לאחרונה עם שחקן הגולף רוי מקלרוי, הראתה את הטבעת בסיום לקהל וסיפרה שהוא אכן כרע ברך. גרבין מגרוסה מספרד תהיה יריבתה הבאה.

קרולין ווזניאקי. חוגגת עלייה לשלב הבא ואירוסין (רויטרס)
קרולין ווזניאקי. חוגגת עלייה לשלב הבא ואירוסין (רויטרס)
 

המדורגת חמישית , אגה רדוונסקה עברה במגרש מקורה את אולגה גוברטסובה מבילרוס 0:6 ו-5:7. הבלרוסית כבר הוליכה 1:4 במערכה השנייה. רדוננסקה תפגוש בסיבוב השלישי את אנסטסיה פבלצ'ינקובה מרוסיה (29) שניצחה בקלות את מנדי מינלה מלוקסמבורג 2:6 ו-2:6.

סלואן סטיבנס, מי שבשנה שעברה העיפה את סרינה ונעצרה רק בחצי הגמר, ניצלה בקושי מהדחה כאשר חזרה מפיגור 5:3 מול איילה טומיג'נוביץ' הקרואטית לניצחון 6:3, 2:6 ו-5:7. סטיבנס תשחק מול היהודיה האוקראינית, אלנה סביטולינה שחגגה הישג שיא בגרנד סלאם כשעלתה לסיבוב השלישי עם 4:6 ו-5:7 על אוליביה רוגוסקה האוסטרלית.

המדורגת שמינית, ילנה ינקוביץ, הביסה 2:6 ו-0:6 את איומי מוריטה מיפן. ינקוביץ תשחק מול היפנית קורומי נארה שהפתיעה את המדורגת 32, מגדלנה ריבריקובה הסלובקית עם 4:6 ו-3:6.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */