יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:29

ישראל הוגרלה עם אוקראינה, אוסטריה וסלובניה

הגרלת גביע הפדרציה: שחר פאר ויוליה גלושקו ישחקו בבית ג' נגד טניסאיות כמו סביטולינה, מסבורגר והרצוג. עמוס מנסדורף: "בית קשה אך אפשר לעבור"

|
יוליה גלושקו ושחר פאר.
יוליה גלושקו ושחר פאר. "בית עביר" (משה חרמון)

אליפות אוסטרליה רק החלה, ולצערנו שתי הנציגות הישראליות הודחו כבר בסיבוב הראשון ויכולות להתפנות מוקדם מהצפוי להכנות למשחקי הפדרציה, שייערכו השנה בבודפשט, הונגריה, לאחר שנערכו בשלוש שנים האחרונות באילת.

הגרלת שלב הבתים המוקדמים של המפעל, ממנו עולות שתי נבחרות למשחקי הפלייאוף העלייה לבית העליון, נערכה היום (שני) בבודפשט כשישראל שובצה לדרג ד', הדרג החלש בין הנבחרות ותשחק עם אוקראינה, אוסטריה וסלובניה בבית ג',

אל מול שחר פאר, 75 בעולם, יוליה גלושקו, 90 בעולם, קרן שלמה ועפרי לנקרי יתייצבו מאוקראינה, אלינה סביטולינה (47), נדיה קיצ'נוק ואולגה סבצ'וק. את האוסטריות תוביל איבונה מסבורגר (49) ולצידה פטרישה מאייר וטמירה פאצ'ק. בנבחרת סלובניה הטניסאית הבולטת היא פולונה הרצוג (66).

שאר הבתים: בבית א' ישחקו בלגיה , קרואטיה החזקה, הולנד ולקסמבורג. בית ב' יכלול את הנבחרת הבריטית של ג'ודי מארי, עם לאורה רובסון והת'ר ווטסון, הונגריה הביתית , רומניה ולטביה. בית ד' כולל את בלארוס (עם ויקטוריה אזרנקה שלא בטוח תגיע), בולגריה, עם צבטנה פירונקובה, פורטוגל וטורקיה.

שחר פאר ויוליה גלושקו. ינסו לעלות שלב (פוטו גדי)
שחר פאר ויוליה גלושקו. ינסו לעלות שלב (פוטו גדי)
 

המנצחות בכל בית יתמודדו ביניהן על שני הכרטיסים לפלייאוף. אגב, נבחרת טוניסיה, שהיא אחת הסיבות שישראל לא אירחה השנה את הטורניר, החליטה ברגע האחרון לפרוש מהטורניר.

קפטן הנבחרת עמוס מנסדורף אמר בתגובה להגרלה: "הבית נראה קשה, אבל לדעתי אם נשחק טוב הוא עביר. המשחקים נראים מאוד שקולים על הנייר והנבחרת שתהיה בכושר הטוב ביותר תעבור".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */