יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:41

אסי דומב: אפשר לחייך, אבל אסור לנו להתלהב

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE עסקנו במה שקורה בהפועל ת"א, שסופרת כבר שני ניצחונות ברצף. עוזר המאמן: "לא בטוח שדמארי יימכר"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בהפועל ת"א רוו נחת אחרי התבוסה הגדולה, 0:4, שהנחילו חניכיו של רן בן שמעון להפועל חיפה. בתוכנית דנו בסיבות לניצחון המרשים, בשחקנים הבולטים ובעזיבה האפשרית של עומר דמארי. עוזר מאמן הפועל תל אביב, אסי דומב, עלה לשידור ואמר על הניצחון המרשים: "יש לנו שחקנים מצוינים ואיכותיים. בנינו קבוצה חדשה, עשרה שחקנים חדשים וזה לוקח זמן. לפעמים לוקח חצי עונה ויש קבוצות שלפעמים רק בעונה השנייה מציגות את מה שהן רוצות".

בקרוב אולי תצטרכו להיפרד מעוד כמה שחקנים, בעקבות המצב הכלכלי.
"אנחנו יודעים שהמצב הכלכלי לא טוב ואיננו יודעים אם יהיו שינויים. לא בטוח שדמארי יימכר".

מה מצב הרוח של בן שמעון?
"אפשר לחייך, אולי אפילו אפשר לישון עד מאוחר. אבל זה מצב רגעי. אנחנו לא עושים סיכומים אחרי ניצחון אחד ולא אחרי חצי עונה, אסור להתלהב יותר מדי ובהפסדים אסור להוריד את הראש. איכות השחקנים באה לידי ביטוי אתמול".

אסי דומב (משה חרמון)
אסי דומב. "לא עושים סיכומים אחרי ניצחון" (משה חרמון)
 

מה המטרה של הפועל תל אביב?
"המטרה היא לסיים בין שלוש הראשונות. זה לא הגיוני ולא פייר לדבר על אליפות".

חשבת שתקבל את המושכות כשמעמדו של בן שמעון התערער?
"לא חשבתי שאקבל את המושכות כי ידעתי באמת מה הבעלים חושבים על המצב הזה וידעתי שהם יתנו שקט לקבוצה, זו הדרך הנכונה".

נערכים למצב שנפרדים מעומר דמארי?
"להיערך זה רק בתוך הבית, כי להביא שחקנים מבחוץ זה בלתי אפשרי".

אין אוהדים שיכולים לעזור?
"הבטיחו לרמון הרבה הבטחות שווא ולא קיימו. זו בעיה".

סוכן השחקנים, רונן קצב, עלה לשידור ואמר: "אסור לשכוח שחלק מהמטרות של הפועל תל אביב זה למצוא קונה לקבוצה. שום דבר לא ברור, לא מוכרים כרגע את דמארי, למרות שזה מהלך שיכול להכניס למועדון 700 אלף יורו. הוא הנכס היחיד שהוא בר מימוש מידי. לדעתי זה לא יקרה". על איתי שכטר: "הוא חזר מפציעה והוא לא בא להפועל תל אביב בשביל לעזוב".

עומר דמארי חוגג  (שי לוי)
עומר דמארי. צמד מול הפועל חיפה (שי לוי)
 

שלומי דורה: "יצאתי מבוייש מבלומפילד"
הצד האדום בחיפה היה קצת פחות שמח מזה שבתל אביב, בלשון המעטה. בפעם השנייה העונה הפסידה הפועל חיפה בתוצאה 0:4 להפועל תל אביב, בתצוגת נפל שלא נראתה העונה מחניכיו של שלומי דורה, שעלה לשידור ואמר בין היתר: "לא תיכננו שזה מה שיהיה אלא להיפך, אנחנו לא באנו במצב נחות למשחק הזה. חשבנו שזה יהיה אחרת".

"המחצית השנייה התחילה סביר, וכבר היינו במשחק, היה נראה שבדקות שקצת ניסינו לתקוף אז גם להפועל התאים המשחק הזה, כשעלינו עם כל הכלים ההתקפיים קדימה, כל התקפה הסתיימה בגול. אני יצאתי מבויש מבלומפילד".

שלומי דורה (רדאד ג´בארה)
שלומי דורה. "בלאק אאוט של קבוצה שלמה" (רדאד ג´בארה)
 

מה קרה אתמול?
"זה מסוג המשחקים שאתה לא יודע להסביר, זה בלאק אאוט של קבוצה שלמה.מהדקה הראשונה הפועל פתחה את המשחק בסערה והכניסה אותנו למומנטום שלילי. מה שפירק אותנו לגמרי זה שמונה הדקות האחרונות".

יש לך תקציב לחיזוק?
"עד שבוע שעבר בכלל לא חשבנו על זה, אבל עכשיו בגלל שמרינקוביץ' שוחרר אנחנו מחפשים שחקן בעמדה שלו. להפועל חיפה יש את כל הכלים וכל האמצעים להביא חיזוק. ניכנס יותר לעומק, אין לנו ברירה אלא לחזק את הקבוצה".

דדה חדד: "ציון 0 למי שניהל את הקריירה של גולסה"
סוכנו של אייל גולסה, דדה חדד, עלה לשידור והפתיע כשאמר: "נתתי אישור לייצג את גולסה חמי שרוצה למצוא לו קבוצה, כי כרגע אין קבוצה שמתעניינת בו".

הוא יכול לנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב?
"הוא לא יכול לחתום במכבי תל אביב, כי לא היה משא ומתן. יש דמי השבחה על אייל גולסה ואם זה יהיה מכבי תל אביב זה יהיה יותר כסף. אם זה לחו"ל בחמש המדינות הגדולות, זה בערך 650 אלף דולר דמי השבחה".

ואם זה מכבי ת"א? מה הסכומים?
"אם זה מכבי תל אביב זה בערך מיליון ומאתיים אלף דולר דמי השבחה".

גולסה באימון (עמית מצפה)
גולסה. כבר התרגל למדי האימון (עמית מצפה)
 

הוא לא הולך בחינם?
"בחינם הוא לא יכול ללכת. אני מסכים שמי שנתן לו את ההנחיות האלה טעה".

מי הנחה אותו כל השנה האחרונה?
"מי שהנחה אותו זה האנשים שמקורבים אליו, אח שלו, אמא שלו ואבא שלו. הם רצו שבסעיף השחרור יהיה רשום סכום מסוים, זה יצר בעיה. יענקלה רצה סכום של מיליון וחצי, והם רצו 750 אלף, כמו שאני מכיר את יענקל'ה גם ב-800 הוא היה משחרר אותו".

דדה חדד (רועי גלדסטון)
דדה חדד. "המלצתי לאייל ללכת ליענקל'ה ולנסות להתפשר" (רועי גלדסטון)
 

איך זה יכול להיות? דמי השבחה מיליון דולר?
"יש חוקים. כשחיפה הציעה לו חוזה של 400 אלף לשלוש שנים, אם אתה מכפיל את הסכום בשלוש, זה מה שהוועדה תקבע, זה מיליון ומאתיים אלף דולר".

חדד הפתיע כשאמר: "אני מסכים שהציון לניהול הקריירה שלו הוא אפס. אני הבאתי אותו מטוברוק למכבי חיפה, לאחר מכן הסתיים ההסכם בינינו והוא עבר לסוכן אחר, כשהתחיל הבלאגן הם פנו אליי. אני אוהב אותו כמו ילד כך שאין לי בעיה לעזור לו בלי שום קשר לעמלה. אם אני יכול לעזור לאייל בכל מצב שהוא, אני מבטיח שאעזור".

":אני המלצתי לאייל שנלך ליענקל'ה ושינסה לפשר, בכדורגל קרו הרבה דברים, אני חושב שהאינטרס של שני הצדדים זה שאייל יחזור לשחק כמה שיותר מהר" סיכם סוכנו של גולסה.
כמידי ינואר, גם השנה קבוצות הכדורגל פועלות במרץ בחלון ההעברות. בתוכנית נדבר על אלו שחייבות להתחזק, לשחרר שחקנים ולהחתים אחרים.

עם כל הכבוד למה שקורה בארץ הקודש, העיניים יהיו נשואות לציריך, שווייץ, שם ייערך טקס "כדור הזהב" בסיומו ייבחר שחקן השנה בעולם, כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי או פרנק ריברי. בתוכנית נעסוק בסיכויים של כל שחקן ולמי מגיע לזכות בתואר הנכסף.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */