יום שבת, 29.06.2024 שעה 03:38
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

חן עזרא: אני מנסה ללמוד מרונאלדו, הוא מספר 1

קשר חיפה, שכבש ובישל ב-1:2 על סכנין, מכוון גבוה. זעזוע מוח לצוצאליץ', טוואטחה רמז שהוא בדרך לאירופה. בלבול: "היינו שווים תיקו". צפו בתקציר

|
חן עזרא חוגג. בדרכו של רונאלדו (עמית מצפה)
חן עזרא חוגג. בדרכו של רונאלדו (עמית מצפה)

מכבי חיפה הצליחה להתאושש מה-3:1 המאכזב למכבי תל אביב ביום שני כשניצחה הערב (שבת) 1:2 בביתה את בני סכנין. הירוקים נהנו ממשחק מצוין של חן עזרא, שכבש את הראשון עם פתיחת המחצית השנייה ובישל לשובל גוזלן 6 דקות לאחר מכן.

סכנין הצליחה לחזור בדקה ה-76 כשמוחמד כליבאת כבש מהנקודה הלבנה לאחר נגיעת יד של עיאד חבשי הצעיר והירוקים נלחצו לקראת הסיום וכמעט ספגו שער שוויון, אך הצליחו להשאיר את 3 הנקודות בבית.

אדין צוצאליץ', שנפצע במהלך המשחק והוחלף, סובל מזעזוע מוח והוא ינוח ב-24 השעות הקרובות. הקפטן, יניב קטן, שנעדר מהמשחק בגלל פציעה, לא ישחק גם מול הפועל באר שבע בגלל כרטיסים צהובים. בעניין אחר, בחיפה יקבלו במהלך השבוע החלטות לגבי המשך דרכם של מספר שחקנים ובכללם וויאם עמאשה, לגביו יחליטו אם הוא יחזור לסגל הקבוצה או לא. אנדריי פילאבסקי אמור לעזוב כבר השבוע ואותם דברים אמורים גם לגבי דינו אנדלובו, שממשיך לחפש קבוצה מעבר לים.

צפו: עזרא נתן לחיפה 1:2 על סכנין

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, התייחס ללחץ בסיום: "היו לנו שני חילופים מאולצים של שני שחקני הגנה וזה לא קל תוך כדי משחק. היה פנדל מבעיטה שפגעה ביד של שחקן וזה שינה את המומנטום. ובכל זאת, במשך 70 דקות על המגרש הייתה קבוצה אחת, הצגנו כדורגל טוב ואיכותי עם התקפות טובות ומהירות, לחצנו אותם. אני לוקח את הדברים הטובים, השחקנים הבינו שזה משחק חשוב. בעתיד נראה מכבי חיפה יותר טובה מהיום".

עזרא: כיף גדול לחזור ולכבוש

על שיתופם של חבשי וגוזלן אמר המאמן: "כל שחקן נוער שמשתלב אנו שמחים על כך, זו המטרה של מחלקת הנוער. חיפה זה מועדון שידוע בלשלב שחקני נוער וככל שיהיו שחקנים טובים שמוכיחים את עצמם, הם יקבלו את הצ'אנס. שחקני הנוער הם טובים ומוכשרים ומרוויחים את הדקות שלהם על המגרש. אם זה יימשך ככה, הם יקבלו יותר דקות ובעתיד יהיו פקטור מרכזי בקבוצה".

גוזלן כובש. המאמן מפרגן לצעירים (עמית מצפה)
גוזלן כובש. המאמן מפרגן לצעירים (עמית מצפה)
 

בנאדו התייחס גם לשחקן המצטיין במשחק, חן עזרא: "הוא שחקן טוב ומוכשר, בורג מרכזי בקבוצה. הוא היה פצוע חודש וחצי ועכשיו הוא חוזר לכושר. אנו מכירים את האיכויות שלו, היום הוא השפיע על המשחק. הוא הולך ומתקדם ונראה אותו משתפר עוד יותר בהמשך".

לסיום דיבר המאמן על סוגיית החיזוק: "אנחנו לא יודעים מה יהיה, אני מדבר עם יענק'לה, נחליט ביחד מה נכון לקבוצה ואם יהיה מה לעדכן אז נעדכן. אותו דבר לגבי שחרורים".

המצטיין במשחק, חן עזרא, אמר בסיום: "זה מאוד מעצבן שמובילים 0:2 ועושים לעצמנו חיים קשים במקום לשחק התקפי. אנחנו הולכים לאחור ונלחצים. חייבים לשפר את זה:.

חן עזרא מקבל הוראות מבנאדו. המאמן מפרגן לקשר (עמית מצפה)
חן עזרא מקבל הוראות מבנאדו (עמית מצפה)
 

את המודל לחיקוי עזרא לא מסתיר: "רונאלדו הוא השחקן מספר 1 בעולם ואני מנסה ללמוד ממנו כמה שיותר. היה לי משחק טוב, שמח שעזרתי לקבוצה להביא 3 נקודות, ואני מקווה שנמשיך ככה. המטרה שלנו היא לעלות על מסלול הניצחונות, לשחק כדורגל כמו שהראינו היום במשך 70 דקות וכמובן שבסוף אנו רוצים לשחק באירופה".

טאלב טוואטחה, שהיה במוקד העניינים במועדון בשבוע האחרון בעקבות עימות עם האוהדים ועוד קודם לכן עם רן אבוקרט במהלך אחד האימונים שלפני המשחק מול מכבי ת"א, רמז בדף הפיסבוק שלו שהוא בדרך לאירופה, כשהעלה לאחר המשחק תמונה של אירופה לאינסטגרם והוסיף את הכיתוב: "ניפגש בקרוב". מדובר בהצהרה שבאה בניגוד להודעה קודמת לפיה טוואטחה רוצה להישאר במועדון. האם מכבי חיפה תיפרד מהמגן כבר בחלון ההעברות של ינואר?
 

טאלב טוואטחה לאירופה? (אינסטגרם) (ONE)
טאלב טוואטחה לאירופה? (אינסטגרם)
 

בלבול: לא הגיע לנו להפסיד
בצד המפסיד מרקו בלבול סירב להכיר בכך שהקבוצה שלו הייתה פחות טובה: "פתחנו טוב, אבל את החצי השני פתחנו פחות טוב, קיבלנו גולים שלא היינו צריכים לקבל. הצלחנו לחזור למשחק, יש לנו אופי, יכולנו לעשות את ה-2:2, אבל זה היה מאוחר מדי. לפי ההתפתחות של סוף המשחק היינו שווים לפחות נקודה, אם לא יותר. תיקו היה תוצאה טובה עבורינו. באנו למשחק חוץ קשה נגד קבוצה עם שחקנים מצויינים, בסוף היה משחק טוב שלנו והיינו צריכים להבקיע בסוף לפחות שער אחד אבל זה לא נכנס ולצערי הפסדנו. צריך להמשיך קדימה מפה".

על כך שקבוצתו חיברה שני הפסדים רצופים אמר בלבול: "גם אחרי שני הפסדים לא נכנסים למרה שחורה, היום לא הגיע לנו להפסיד, אבל זה חלק מהכדורגל. אי אפשר תמיד לנצח. לקבוצה הזו יש אופי טוב ונוכל להתאושש מזה. המטרות שלנו היו ונשארו אותו דבר - לא להגיע למאבקי התחתית. אנחנו עדיין נמצאים למעלה ואם ניכנס לשישייה הראשונה זה יהיה הישג בלתי רגיל. השחקנים עדיין עם הרגליים על הקרקע, אנחנו מפוקסים ויודעים מה צריך לעשות".

מרקו בלבול יורד מהמגרש (עמית מצפה)
מרקו בלבול יורד מהמגרש (עמית מצפה)
 

"הליגה עוד ארוכה, אפילו לא באמצע. הסגל שלנו לא עמוק, ננסה לחזק ולהעמיק אותו כדי שנוכל לשחק בעוד סגנון משחק, נמשיך להיות מפוקסים ולעשות את העבודה שלנו כמה שיותר טוב ואם ניכנס לשישייה זה יהיה הישג אדיר לטובתנו".

לסיום ביקר המאמן את השופט אלי חכמון: "אני חושב שחכמון היה צריך להוסיף יותר מ-4 דקות, רק על הפציעה של צוצאליץ' הוא היה צריך להוסיף יותר.  אמרתי לו את זה, הוא אמר שאני צודק וזהו".

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
מולר נשאר מולר: בועט על מסך בגג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */