יום רביעי, 03.07.2024 שעה 04:21

ריאל מדריד בדרך לרבע הגמר אחרי 0:2 על אוסאסונה

שמינית גמר גביע המלך הספרדי: הבלאנקוס פתחו עם נגיחה של בנזמה (19) והכפילו עם שער של חסה רודריגס הצעיר (60) בדרך לגומלין שייערך בשבוע הבא

|
ריאל חוגגת ניצחון במשחק הראשון מול אוסאסונה (רויטר
ריאל חוגגת ניצחון במשחק הראשון מול אוסאסונה (רויטר

ריאל מדריד גברה הערב 0:2 על אוסאסונה במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית גמר גביע המלך בספרד ותמתין לגומלין שייערך בשבוע הבא כדי לחתום את הסיפור ולעלות לרבע הגמר.

שתי הקבוצות נפגשו לפני כחודש בליגה באצטדיון הביתי של אוסאסונה ונפרדו ב-2:2 מרתק אחרי שהביתיים כבר הובילו 0:2 מצמד שערים של אוריול ריירה, אך איסקו ופפה איזנו וחילצו נקודה.

אך הפעם חניכיו של קרלו אנצ'לוטי לא הופתעו ועשו צעד גדול בדרך לרבע הגמר. הבלאנקוס רושמים 15 משחקים רצופים ללא הפסד והם מצויים בכושר פנטסטי, זאת למרות שלא הציגו את משחקם הטוב ביותר הפעם.

לאחר גישושים ראשונים היה זה קארים בנזמה שעלה גבוה להגבהה של לוקה מודריץ' בדקה ה-19 ונגח מחמישה מטרים את השער ה-12 שלו העונה ואת הראשון של הבלאנקוס במשחק. שחקן הבית הצעיר של המועדון, חסה רודריגס, כבש בדקה ה-60 את השני לאחר שנהנה מבישול של כריסטיאנו רונאלדו, שמצידו רצה מאוד לכבוש אך לא הצליח לעשות זאת בשתי הזדמנויות גדולות אליהן הספיק להגיע במהלך המשחק.

שני משחקים נוספים לא הניבו שערים. ריאל סוסיאדד אירחה את ויאריאל במשחק שהסתיים בתיקו 0:0. שתי הקבוצות, שנאבקות בליגה על המקום הרביעי שמוביל למוקדמות הצ'מפיונס, ייפגשו בשבוע הבא למשחק גומלין במגרשה הביתי של הצוללת הצהובה. גם ראיו ואיקאנו ולבאנטה נפרדו ב-0:0 וגם הן ייאבקו בגומלין בשבוע הבא על הכרטיס לרבע הגמר.

מחצית ראשונה
דקה 2: לוקה מודריץ' התנהל עם הכדור באגף שמאל, חתך למרכז ובעט כדור מסובב אל מעל השער.

דקה 8: אלברו קחודו השתלט על כדור במרכז הרחבה, הטעה את אסייר יראמנדי, הסתובב ובעט כדור שטוח למרכז השער, אך קסיאס קלט ללא בעיה.

דקה 12: קארים בנזמה ניסה גם הוא את מזלו במהלך זהה לחלוטין לזה של מודריץ' מהדקה השנייה, גם הפעם הכדור חלף מעל השער.

קארים בנזמה ואויר סנחורחו מאטה במאבק על הכדור (רויטרס)
קארים בנזמה ואויר סנחורחו מאטה במאבק על הכדור (רויטרס)
 

דקה 17: כריסטיאנו רונאלדו חלף על פני שלושה שחקנים במרכז המגרש ושלח כדור עומק נהדר לגארת' בייל שכמעט והגיע אל הכדור, אך יציאה מתוזמנת של אסייר רייסגו מנעה שער בטוח.

דקה 19, ריאל מדריד עולה ל-0:1: חסה רודריגז הוכשל באגף השמאלי, לוקה מודריץ' ניגש לבעיטה החופשית. ההרמה של הקשר הקרואטי מצאה את קארים בנזמה, שהתרומם נהדר ונגח מחמישה מטרים את הראשון של הבלאנקוס למשחק ואת השער ה-12 שלו העונה.

דקה 30: בניגוד ליחסי הכוחות במגרש, אוסאסונה כמעט והשוותה. כדור חופשי מצד שמאל מצא את ראשו של אלחנדרו אריבאס, אך הנגיחה שלו פיספסה את קורת השער במטרים ספורים.

בנזמה חוגג את שער היתרון (רויטרס)
בנזמה חוגג את שער היתרון (רויטרס)
 

דקה 35: רונאלדו ניגש לכדור חופשי מרחק של 25 מטרים מקו השער, אך הבעיטה ששלח לא הייתה מספיק מדויקת ושרקה סמוך לחיבורי השער.

דקה 40: מצב מסוכן לאוסאסונה, מיגל דה לאס קוובאס העביר רוחב למרכז הרחבה, אויר סנחורחו מאטה הגיע ראשון ובעט חזק אך הכדור יצא החוצה.

דקה 45: מודריץ' שלח את רונאלדו, שהיה בנבדל, אך הקוון לא הרים את הדגל. יציאה טובה של רייסגו שוב מנעה שער לאחר שהכדור של הפורטוגלי פגע בשוער ונשלח אל מעל השער.

מחצית שנייה
דקה 54: הזדמנות נהדרת לבנזמה להכפיל את התוצאה. מודריץ', באחד ממשחקיו הטובים העונה, התנהל עם הכדור סמוך לרחבת ה-16 ומסר כדור עומק נהדר שחתך שלושה שחקני הגנה ומצא את החלוץ הצרפתי פנוי בצד שמאל, אלא שהכדור שבעט לא היה מדויק ויצא החוצה.

דקה 58: החמצה נוראית של רונאלדו. בייל שלח כדור נהדר לפורטוגלי בעזרת החלק החיצון של הרגל, רונאלדו השתלט טוב אך מול רייסגו בעט כדור חלש למרכז השער שנקלט בקלות.

רונאלדו מתוסכל (רויטרס)
רונאלדו מתוסכל. לא הצליח לכבוש במשחק (רויטרס)
 

דקה 60, ריאל מדריד עולה ל-0:2: שחקן הבית של הבלאנקוס, חסה רודריגז הצעיר, כבש לאחר טעות קשה בהגנת אוסאסונה. הרחקה לא מדויקת הגיע לרגליו של בנזמה, שהעביר לרונאלדו במרכז הרחבה. האחרון מצא בנגיעה את חסה, שהמשיך לרוחב הרחבה והקפיץ מעל רייסגו את השני של ריאל.

דקה 62: מודריץ' שלח כדור עומק נהדר למרכז הרחבה, רונאלדו המשיך בנגיעה אך הכדור חמק סמוך לקורת השער.

ריאל חוגגת את השני שלה במשחק (רויטרס)
ריאל חוגגת את השני שלה במשחק (רויטרס)
 

דקה 72: בנזמה הוציא כדור רוחב למרכז הרחבה, בייל הגיע ראשון ומול שער חשוף בעט למסגרת, אך לצערו הרב חברו לקבוצה, רונאלדו, עמד בדרכו של הכדור שפגע בו ויצא החוצה.

דקה 90: קאסמירו ניסה את מזלו עם בעיטה מסובבת מ-20 מטרין, רייסגו קלט.

בייל במאבק על הכדור (רויטרס)
בייל במאבק על הכדור (רויטרס)
 

ריאל מדריד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, פפה, מרסלו, אלברו ארבלואה, לוקה מודריץ', גארת' בייל, אסייר יראמנדי (קאסמירו, 88'), חסה רודריגז (איסקו, 70'), כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה (אלברו מוראטה, 81').

אוסאסונה: אסייר רייסגו, אבלה דאמיה, מיגל פלאניו, אויר סנחורחו מאטה, אלחנדרו אריבאס, פרנסיסקו סילבה (פאצ'י פוניאל, 58'), מיגל דה לאס קוובאס (חוסה גארסיה, 68'), אלברו קחודו (מארק ברטראן, 79'), רוברטו טורס, ראול סדריק לואה ואוריול ריירה.

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */