יום שישי, 05.07.2024 שעה 08:46
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

צבאג: היתה התפרצות רגשות, הייתי חסר אחריות

כובש ה-0:1 הדרמטי של קטמון בגביע על כפר שלם על התקופה הקשה: "זה שווה את העולם בשבילי". בלם כפר קאסם שעמד בשער, בן לוי: "האמנו". צפו בתקצירים

|
צבאג.
צבאג. "קבוצה אחרת לא היתה מקבלת אותי" (משה חרמון)

אחרי שעבר תקופה לא פשוטה ונאלץ לעזוב את הארץ, עוז צבאג לא יכל לבקש סיום מתוק יותר לתקופה הקשה שעברה עליו. הקשר דהר כל הדרך אל השער בדקה ה-89 והעניק להפועל קטמון ניצחון חוץ 0:1 על הפועל כפר שלם מליגה א' במסגרת סיבוב ז' של הגביע כשהוא חוגג את הניצחון הקטן שלו עם ריצה למאמן, עופר טסלפפה.

בסיום אמר הגיבור של המשחק על התקופה הקשה שעבר: "הכדורגל זה מקום מפלט. כשאתה על המגרש, אתה חושב רק על המשחק. אחרי השער הייתה התפרצות רגשות. השער הזה הוא שווה את העולם בשבילי".

צבאג הוסיף: "עשיתי טעות והתנהגתי בחוסר אחריות. אף מקום אחר לא היה מקבל אותי, אבל קטמון זה משהו אחר. לי נשאר רק להחזיר להם מקצועית".

בן לוי: "מעדיף קבוצה מליגת העל"
קבוצה נוספת שתהיה בהגרלת סיבוב ח' הוא מ.ס. כפר קאסם מליגה א', שנאלצה לשחק 23 דקות עם הבלם, אורן בן לוי בשער, לאחר שהשוער, מג'די חלאילה הורחק, אך גברה לבסוף 0:1 על הפועל ירושלים.

צפו בקטמון מדיחה את כפר שלם

בן לוי, שרשם כמה הצלות נהדרות, אמר בסיום: "לא היה קל ב-10 שחקנים בלי שוער, הצלחתי להציל כמה כדורים מסוכנים ולמנוע שערים מהיריבה גם בזכות החברים שלי בהגנה. האמנו שזה אפשרי גם אחרי ההרחקה. אם ספורטאי לא מאמין מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון שהוא ינצח את המשחק, הוא לא ספורטאי באמת".

צפו בכפר קאסם מדהימה את י-ם

על ההגרלה הוסיף: "מעדיף קבוצה מליגת העל שיהיה אקשן לקהל, אני מאמין שאנחנו יכולים לעלות לשלבים מתקדמים בגביע, יש לנו מאמן חדש שמחדיר בנו המון אופי המון ביטחון וטקטיקה, מה שהיה חסר לנו, ויחד איתו הקהל, ההנהלה התומכת וכל השחקנים שהם כולם חברים, אנחנו מסוגלים להגיע להישגים גם בגביע וגם בליגה".

מאמן כפר קאסם, סמיר עיסא: "זה יעלה את המורל של השחקנים והביטחון הקבוצתי, יש לנו קבוצה טובה וראינו את זה ב-45 הדקות הראשונות. אמנם אנחנו לוקים בקטע של הכושר הגופני ולכן הייתה לנו נפילה דרסטית במחצית השנייה, אבל בכל זאת עבדנו נכון טקטית והיה לנו הרבה מזל שהרבה כדורים עברו ליד הקורות ולא נכנסו, אבל זה חלק מהמשחק. כפר קאסם היא הכוח העולה במגזר הערבי". 

נעים: "מזכיר נשכחות", וולק: "אולי זה לטובה שעפנו"
במשחק נוסף בגביע, הפועל כפ"ס מליגה א' הצליחה להפתיע את מכבי הרצליה מהלאומית 1:3 ולהדיח אותה כבר בסיבוב ז'. מאמן המנצחת, פליקס נעים: "קודם כל זה כיף לנצח ועל אחת כמה וכמה קבוצה שהיא עדיפה ממך אצלה בבית. אבל זה גביע ואנחנו עם הפנים קדימה ויום ראשון יש לנו משחק ליגה וזה הלחם שלנו".

צבאג: הגול היה התפרצות של רגשות

על ההרגשה לנתצח קבוצה מהלאומית אמר: "ככל שהזמן התקדם העזנו יותר ואלו היו הרגעים שחיכינו להם. זו גם פעם ראשונה שהקבוצה שלנו מתמודדת במצב שהיא לא פייבוריטית ואני שמח שאנחנו יודיעים להתמודד עם המצבים האלה כי בליגה אנחנו רגילים להיות הקבוצה התוקפת והיוזמת. זה מזכיר לי נשכחות משנה שעברה עם אסי גלבוע, שהייתי איתם ברבע הגמר. בשלב הבא, בשביל להתקדם, עדיף לקבל קבוצה מליגה ב', אבל מה עם מה שיבוא נדע להתמודד".

צפו בכפ''ס מנצחת את הרצליה

בצד המפסיד, הקפטן רגב וולק ניסה להסביר מה השתבש: "לא חושב שבמפעל הזה יש קבוצה שנחותה יותר מהשניה. כל קבוצה יכולה להפתיע במשחקים כאלה והמשחק הוא שיוויוני. ראינו את זה גם אצלנו וגם במשחקים אחרים. זה ידוע שיש סינדרלות". על המשך הדרך אמר: "בליגה יש עוד הרבה מחזורים ואולי זה לטובה שהמפעל הזה ירד מהגב שלנו. אנחנו נמצאים בתקופה לא הכי טובה מבחינתנו ואנחנו צריכים לחזור למסלול הניצחונות".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */