יום חמישי, 04.07.2024 שעה 00:16
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

מזרחי: אני מצדיע לעראבה, היינו ביום רע מאוד

מאמן נתניה לאחר ה-0:1: "בגביע חשוב לעלות". בלילי אחרי ה-0:3 של בת ים על יפו: "אנו קבוצה טובה". אזברגה: "רק שלא נקבל את בית"ר". צפו בתקצירים

|
שחקני נתניה חוגגים. התקשו, אל עלו (שי לוי)
שחקני נתניה חוגגים. התקשו, אל עלו (שי לוי)

הסנסציה הגדולה של גביע המדינה הגיעה מכיוונה של מעלות תרשיחא, שגברה היום (שלישי) 0:3 על הכח ר"ג מהלאומית, בתצוגת שיא של הקבוצה מליגה ב' צפון. מחנה יהודה ואזור לא צלחו את המפגש שלהן מול קבוצות מהלאומית, והפסידו להפועל פ"ת ונצרת עילית בהתאמה.

חלוץ מעלות, אילן טל, שכבש את אחד השערים בניצחון הסנסציוני, אמר בסיום: "האמת, חגגנו אחרי המשחק. אנחנו שמחים על הניצחון ונקווה לקבל קבוצה גדולה שנשחק נגדה בבית. לא חשוב לנוף מי שבא ברוך הבא. העיר של מעלות תשמח גם ככה, מגיע לה".

על המשחק אמר אילן: "באנו כאנדרדוג למשחק הזה, אני שמח שניצחנו. יצאנו בעיקר למתפרצות, בסיום עשינו סנסציה רצינית, אנחנו שמחים על הניצחון אבל לא רוצים לבוא ולצאת בהצהרות כי בכל זאת, אנחנו נמצאים בליגה ב'".

שחקן מעלות, דניאל טסאו (דינו) אמר: "חגגו בחדר ההלבשה, שמחנו מאוד. אבל אנחנו חושבים כעת על יום שישי. לא משנה איזו קבוצה נקבל, אבל ברור שהייתי מעדיף קבוצות מליגת העל כמו הפועל ת"א, מכבי ת"א או חיפה, או בית"ר, אבל מה שיצא יהיה טוב. זו הייתה הפתעה, אבל זה הכדורגל. נלחמנו והמזל היה איתנו. אם נאמין בעצמנו ונילחם כמו היום אז נשיג עוד ניצחון".

יוסי בן חמו מאמן הקבוצה נשאר מאופק: "הייתה חגיגה לכמה דקות ועכשיו אנחנו חושבים על הליגה. גביע זה בונוס לשחקנים. כששחקנים מקבלים קבוצות של ליגה גבוהה הם רוצים להצליח. הייתה אווירה ממש כיפית וטובה וזה כיף לנצח, במיוחד במשחק כזה נגד קבוצה יותר מאומנת ומסודרת ממך, זה כיף. נקווה שנקבל משחק בית בהגרלה".

במכבי נתניה נשמו לרווחה לאחר ה-0:1 על עראבה והתקרית בסיום, בה נפסל שער של האורחת בטענה כי השופט טרם שרק לביצוע הבעיטה החופשית של ואג'די אבו יונס.

מזרחי: "הצגות יש רק בלונדון", רבאח: "לא מרגיש מקופחים"
מאמן נתניה, יוסי מזרחי, אמר לאחר המשחק: "כל הכבוד לעראבה, קבוצה מתחתית הליגה השלישית שבאה לשחק ולהילחם. אני מצדיע להם. אנחנו היינו ביום רע מאוד אבל בגביע למדתי שהכי חשוב זה לעבור שלב. נגד הפועל פ"ת זו תהיה אופרה אחרת, יש להם קבוצה מצוינת וניערך בהתאם. מתי ניתן הצגה? בלונדון יש הצגות מצוינות".

צפו בנתניה מנצחת את עראבה

מזרחי: חשוב בגביע לעבור שלב

כובש השער, עידו אקסברד: "הייתי יכול להבקיע יותר משער, אבל אחרי משחק כזה קשה נסתפק בשער אחד. שמחים שעלינו שלב. הולך לנו קשה השנה, נתמודד עם זה. נקווה להמשיך ליהנות מהגביע, אין לי שום יריבה שאני רוצה לראות, מה שבא בא. המטרה העיקרית שלנו היא לעלות ליגה".

מאמן עראבה, עאבד רבאח: "אני גאה בשחקנים שלי, עמדנו מולם שווה בשווה. לא ניצלנו את המצבים שלנו, מגיע כל הכבוד לנתניה על הניצחון ועכשיו אנחנו במאבקי ההישרדות. נתרכז בליגה".

שחקני נתניה חוגגים עם אקסברד. שער ששווה עלייה (שי לוי)
שחקני נתניה חוגגים עם אקסברד. שער ששווה עלייה (שי לוי)
 

על האירוע בדקה ה-92 הוסיף: "השופט אמר לאבו יונס שהוא לא שרק ולא אישר לו לבעוט, לכן נפסל השער, אבל לפי דעתי לשחקן מותר לבעוט לפני השריקה כל עוד השופט לא אמר לו לחכות. בכל מקרה אני לא חושב שאני צריך להרגיש מקופח".

בלילי: "נקלענו לכדור שלג, אך יש לנו קבוצה טובה"
במכבי בת ים, שעלתה גם היא לשלב הבא עם 0:3 על קביליו יפו, היו מאוד מרוצים ומאמן/שחקן הקבוצה, פיני בלילי, אמר לאחר המשחק: "פיני בלילי, שבישל את השער השני אמר לאחר המשחק: "יש כאן קבוצה טובה שנקלעה לכדור שלג של יכולת לא טובה ומזל רע. נקווה שכבר בשבת נמשיך ביכולת הזו בליגה".

צפו בבת ים מביסה את יפו

פליקר: רוצים להמשיך להנות בגביע

בלילי גם הסביר את הספסול של הכוכב, יוסי פליקר, שנכנס במחצית וכבש: "כנראה שהיה צריך לעשות לו זעזוע. אנחנו שמחים על ההופעה שלו וזה כנראה פתח לו את הרעב".

פיני בלילי. &qout;נקלענו לכדור שלג&qout; (משה חרמון)
פיני בלילי. "נקלענו לכדור שלג" (משה חרמון)
 

פליקר התייחס גם הוא לסיפסולו ואמר: "המאמן החליט שלא אעלה בהרכב. קיבלתי את זה ועשיתי מה שיכולתי במחצית השניה. לא מרגיש משהו מיוחד כי כבשתי מול האקסית, זה תמיד נחמד לכבוש. הגביע זה בשביל החוויה. העבודה האמיתית שלנו זה בליגה".

אזברגה: "רק שלא נקבל את בית"ר", אלימלך: "אני מרוצה"
זה לא היה קל, אבל בסופו של דבר בני לוד גברה על עירוני נתיבות 3:4 בדו-קרב פנדלים ועלתה לשלב הבא. המאמן המנצח, סלימן אזברגה, אמר בתום המשחק: "היה ידוע לנו מראש שהמשחק יכול להפוך לקשה מאוד, שמשחקים נגד קבוצה מליגה נמוכה היא תמיד תרצה להוכיח את עצמה ולהתאבד על כל כדור. אני חושב שהתכוננו למשחק הזה כמו שצריך אבל דברים לא הלכו כמו שתיכננו, אבל בסוף זה ידוע שבגביע המדינה צריך לנצח ולא משנה הדרך, צריך לעלות שלב כל השאר לא מעניין. משמח אותי שעלינו.

צפו בבני לוד מעפילה לשלב הבא

"את מי אני רוצה לקבל בשלב הבא? אנחנו מוכנים לקבל כל קבוצה, רק לא בית"ר.  אני מעדיף להתרחק מהם בגלל עניין הפוליטיקה, התקשורת תעשה מזה רעש, אני מעדיף שלא אבל אם זה מה שייצא נתמודד גם עם זה".

סתיו אלימלך (רדאד ג´בארה)
סתיו אלימלך: "מסוגלים להתמודד עם כל קבוצה" (רדאד ג´בארה)
 

מאמן נתיבות, סתיו אלימלך: "אנחנו מאוכזבים כי באנו לנצח. אנחנו יודעים מה היכולות שלנו, אחרי שבועיים אימונים לקראת המשחק אספתי את השחקנים ואמרתי להם שהם חבורה של גברים, ויש פה שחקנים שיכולים לשחק בליגה גבוהה יותר ויכולים להגיע רחוק יותר אני ממש לא מופתע מהיכולת הכל עבד. השחקנים יודעים לחזור מפיגור בדקות קריטיות, לחזור להשוות ולהגיע למצבים. זה מראה שמשהו באישיות שלהם הוא ענק. מבחינתי השגנו את המטרות שלנו, אני מרוצה, המשחק הזה הוכיח שיש לנו קבוצה שמסוגלת להתמודד עם כל קבוצה בכל מצב נתון".

יחזקאל: "הפנים לליגה", מרציאנו: "ייצגנו את השכונה בכבוד"
ניסן יחזקאל התייחס לניצחונה של קבוצתו, 1:3 על מחנה יהודה מתחתית ליגה א' דרום, אחרי תקופה לא טובה במיוחד: "הכי חשוב שעברנו שלב. זו הייתה חגיגת כדורגל למקומיים, אירוח נהדר. הפיקנטריה זה שייך לאנשים המקומיים אבל אני שמח להיות שותף להיסטוריה הזאת ושיהיה להם בהצלחה בליגה. מבחינתנו הכי חשוב כרגע זה המשחק מול מכבי נתניה בליגה". על ליאור אסולין שנחשב לרכש מבוקש בחלון ההעברות, הוסיף המאמן: "ליאור יישאר בהפועל פ"ת עד לסוף העונה וזו הבטחה שלי".

צפו בהפועל פ"ת מנצחת את מחנה יהודה

ניסן יחזקאל (שי לוי)
ניסן יחזקאל. "מאחל למחנה הצלחה" (שי לוי)
 

החלוץ ליאור אסולין, שכבש צמד במשחק, אמר בסיום: "היה משחק טוב, לא רצינו שחס וחלילה יקרה פה משהו שקורה לפעמים בגביע. אני שמח שעברנו את השלב הזה. יש שמועות ודיבורים סביבי, כרגע יש לי חוזה ואני שחקן של הפועל פ"ת".

יחזקאל: הכי חשוב שעברנו שלב

מאמן מחנה יהודה, שרון מרציאנו, אמר בסיום: "מאוד רצינו לשחזר את ההישג ההוא, אבל אי אפשר להשוות את מה שהיה לפני 50 שנה למה שהיה היום, זה כדורגל שונה ומשהו אחר. השכונה זכתה ביום של קרנבל וכיף, ייצגנו אותה בכבוד. התמודדנו מול הפועל פ"ת ויש חלקים במשחק שהייתי מרוצה מהם, אבל היינו נאיביים קצת בעיקר בגול הראשון שספגנו. אני מאוד מקווה שנצליח להישאר בליגה א', יש פה את כל התנאים לכך".

שרון מרציאנו (שי לוי)
שרון מרציאנו. "היינו נאיביים" (שי לוי)
 

שביט: "העיקר שעלינו", מאור: "יש תחושת אכזבה"
נצרת עילית מהלאומית גברה 1:2 על הפועל אזור מליגה א' דרום, למרות שבעשר הדקות האחרונות היו בחיסרון של שחקן. המאמן המנצח, אלדד שביט, שיבח את היריבה: "ידענו שאזור קבוצה טובה ולא יפלו מאתנו מבחינת יכולת. ברגע שהיה 2:0 הרגשנו יותר נוח אבל אנחנו כהרגלנו בקודש מסבכים את עצמנו. גם ספגנו שער וגם קיבלנו אדום, אז לקראת הרבע שעה האחרונה היה סוג של מתח מאולץ, אבל בסופו של דבר עלינו שלב. עשינו את המוטל עלינו, אני מרוצה מהחבר'ה שעשו עבודה טובה למרות שהגענו בהרכב חסר, אזור יצאו עם המחמאות, הם קבוצה טובה, נתנו פייט רציני, אבל אנחנו עלינו שלב וזה מה שחשוב."

אלדד שביט (רדאד ג´בארה)
אלדד שביט. "היה מתח מאולץ בסיום" (רדאד ג´בארה)
 

שוער נצרת עילית, גיל אופק, אמר בסיום: "אם נהיה כנים, התכוננו למשחק הזה תוך ידיעה שהוא הולך להיות מאוד קשה. למדנו את אזור, ראינו משחקים שלהם בעיקר במגרש הזה, ידענו לקראת מה אנחנו מגיעים ונערכנו בהתאם. עד ההרחקה היינו טובים אבל זה כדורגל וזה קורה, העיקר שהצלחנו להתגבר על כל המכשולים האלה".

"אחרי האדום המצב היה לא סימפטי, אך זה חלק מהמשחק. גם צריך לזכור שאנחנו חסרים 4-5 שחקני הרכב פצועים, ידענו לעשות את ההתאמות והעיקר שעלינו, זה מה שחשוב. בסיבוב הבא מה שיבוא יבוא, אין לנו בקשות מיוחדות" סיכם השוער.

צפו בעפולה מביסה את דלית אל כרמל

מאמן אזור, שי מאור, נשמע מאוכזב בסיום המשחק: "אני מאוד מאוכזב. שיחקנו לא פחות טוב וראו את זה על המגרש. במחצית השנייה שלטנו וקיבלנו גול לא מחויב, לא מכדורגל אלא מכדור נייח. בסך הכל יש תחושת אכזבה, אבל בגביע אין מקום לתירוצים, צריך לעבור שלב והם אלה שהצליחו לעלות וחבל".

שי מאור (רדאד ג´בארה)
שי מאור. "בגביע אין מקום לתירוצים" (רדאד ג´בארה)
 

לגבי הטענות לשופטים אמר המאמן: "בסך הכל נצרת עילית קבוצה מצוינת, היא לא צריכה את עזרת השופטים אז אני לא רוצה לדבר על השיפוט. השריקות לא היו לטובתנו בלשון המעטה, אבל אני לא חושב שזה מה שהשפיע על התוצאה".

"הגביע בשבילנו הוא בונוס. בסך הכל עשינו סדרה טובה במסגרת הגביע בשלוש השנים האחרונות. חשבנו שגם הפעם נעשה את זה, שיחקנו מול קבוצה פיזית, חזקה וטובה ושיחקנו כדורגל טוב. הוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים לעמוד מול כל יריב, גם אם הוא מגיע מליגה מעל. אנחנו נחזור להתרכז בליגה, זה הלחם והחמאה שלנו. נגיע למשחק מול מרמורק בליגה על מנת להשיג ניצחון".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */