יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:59

ישראל גברה 24:31 על יוון במוק' אליפות העולם

כדוריד: הכחולים לבנים רשמו הישג משמעותי לקראת משחק הגומלין, פומרנץ (8 שערים) וסמולר (6) בלטו. ג'וקיץ': "חייבים להישאר רציניים ומרוכזים"

|
נבחרת ישראל. ניצחון חשוב על יוון (דוד פליגל)
נבחרת ישראל. ניצחון חשוב על יוון (דוד פליגל)

נבחרת ישראל רשמה הערב (חמישי) ניצחון גדול על יוון בתוצאה 24:31, זאת במסגרת המחזור ה-3 בבית מוקדמות אליפות העולם. כעת פניה של הנבחרת נשואות לקראת משחק הגומלין בסלוניקי, כשבאמתחתה ניצחון נוסף, הניצחון השני של ישראל בבית אחרי זה שהושג מול הולנד.

ההתחלה הייתה של היוונים, שפתחו חזק וניצלו היטב את הפינות שלהם. מאוחר יותר התעוררה הנבחרת ונכנסה למשחק כשניצלה את המתפרצות בדרך ל-7:9 בדקה ה-16. חן פומרנץ ואבישי סמולר הוסיפו לבלוט והורידו את הנבחרת למחצית ביתרון 13:16.

המחצית השנייה הייתה שייכת בעיקר לשוער אורן מאירוביץ, שהציג יכולת ברמה גבוהה במיוחד. למרות הרחקתו של אריאל רוזנטל בכרטיס אדום, עלתה הנבחרת ל-19:27, יתרון השיא עשר דקות לסיום. היוונים צימקו והורידו את ההפרש ל-5 נק' (27:22) כשנותרו שבע דקות לסיום.

שתי דקות לאחר מכן, אבישי סמולר כבש וקבע 22:28. מאירוביץ' סיפק עוד עצירה, ו-ולדי קופמן סחט פנדל שאותו כבש פומרנץ, 22:29. היוונים לא נשברו, כבשו שני שערים רצופים, וכשנותרו שתיים וחצי דקות לסיום, יצא המאמן דראגן ג'וקיץ' לפסק זמן. בהמשך סמולר פגש את הקורה מהפינה, אך תומר שמעוני הסתער על הריבאונד וקבע 24:30. עומר דבדה החזיר את ההפרש לשבע, וקבע את תוצאת הסיום - 24:31.

אוהדי נבחרת ישראל (ONE)
אוהדי נבחרת ישראל מרוצים (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

כבשו לישראל: חן פומרנץ 8 נק', אבישי סמולר 6 נק', דן נתן ועומר דבדה 4 נק' כ"א, אריאל רוזנטל 3 נק', עידו טוראל ותומר שמעוני 2 נק' כ"א, עוז חחמי ו-ורנר סטרידום נקודה כ"א. בלטו ביוון: זיראס 7 נק', פאפאדופולוס 6 נק'.

ישראל מנצחת את יוון (ONE)
ישראל מנצחת את יוון. יספיק לגומלין? (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

מאמן נבחרת ישראל, דראגן ג'וקיץ', הגיב בסיום: "ניצחנו כקבוצה כי האמנו. אנחנו חייבים להישאר רציניים ומרוכזים לקראת המשחק השני. עלינו להתרענן ולשחק אפילו מהר יותר, אני בהחלט אופטימי אחרי ערב מוצלח שכזה" חתם.

מן העבר השני, מאמן נבחרת יוון, גיורגיוס קראנאקיס, התייחס להפסד: "אם אתה רוצה לנצח את ישראל בישראל, אתה חייב לשחק אחרת. בהתחלה שיחקנו נכון, אבל ההגנה שלהם עשתה את ההבדל. הנבחרת שלנו צריכה לעשות הרבה יותר, בטח לקראת המשחק ביום ראשון".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */