יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:54

עורך הדין של שאול אייזנברג: הבקרה זייפה צ'קים

איגוד הכדורסל שובר שיאים. עו"ד אמיר רוזנברג בהאשמות חמורות: "טוו חוטי שקר ולא דיווחו על השימוש". עוד מואשם רו"ח מוטי גולנסקי כי שיקר בעדותו

|
שאול אייזנברג ודני חלוץ
שאול אייזנברג ודני חלוץ

לאחר התביעות ההדדיות שהוגשו למשטרת ישראל של חבר נשיאות איגוד הכדורסל שאול אייזנברג נגד יו"ר איגוד הכדורסל דני חלוץ ואנשי הבקרה התקציבית, ושל האיגוד נגדו, הסכסוך עולה מדרגה כאשר אייזנברג באמצעות עו"ד אמיר רוזנברג הגיש בקשה דחופה לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל עם בקשה לעכב כל עונש נגד אייזנברג עד לדיון בעניינו כאשר באמתחתו האשמות חמורות נגד אנשי הבקרה על כך שזייפו צ'קים של אייזנברג שנתנו לבקרה.

עוד מואשם איש הבקרה רו"ח מוטי גולנסקי בעדות שקר, האשמות שמחייבות למעשה את החקירה המיידית של משטרת ישראל.

כזכור, אייזנברג הועמד לדין והורשע ע"י האיגוד  באי מילוי הוראת הרשות לכבד שיקים שמסר להבטחת החובות לעונת 2011-12 בגין הפועל ת"א כדורסל נשים.

בית הדין העליון של האיגוד אפשר לאייזנברג להסדיר את החובות שלו בסך 160 אלף שקלים עד לחודש ינואר כדי שההשעייה מחברותו בנשיאות איגוד הכדורסל תופסק.

אייזנברג כבר עמד להגיע להסדרים עם השחקניות והמאמן (בנו רועי, בעל החוב הגדול ביותר, יותר ממחצית מהסכום) להם הוא חייב, אולם לפי עצת עו"ד רוזנברג לא יכול היה לעשות כן, כי אז כאילו הוא הסכים עם הרשעתו.

אייזנברג הבטיח כי אם לא יגיע להסדר הוא יתפטר מכל תפקידיו באיגוד, וכעת האיגוד טוען כי התפטרותו נכנסה לתוקף. זאת למרות שאייזנברג שלח מכתב לאיגוד בו הוא הודיע כי הוא חוזר בו מהתפטרותו.

בבקשה, שנכתבה עם עו"ד דן שווץ, מאשים עו"ד רוזנברג: "כתב האישום נגד אייזנברג הוגש על סמך מסמכים ונתונים לא נכונים, בידיעה כי אלה אינם נכונים ותוך הסתרת מסמכים קריטיים להליך, שאילו היו בפני בית הדין היו מרוקנים את הקובלנה כולה, נגד מר אייזנברג מכל תוכן".

שאול אייזנברג (רדאד ג´בארה)
שאול אייזנברג אחרי הגשת התלונה (רדאד ג´בארה)
 

עוד מאשים עו"ד רוזנברג כי: "לא נגזים, אם נאמר כי פרשה זו, היא ה'פרשה', ב'ה' הידיעה, של השנים האחרונות באיגוד הכדורסל, משום שהיא נוגעת למה שאמור להיות לב לבו של טוהר המידות, שימוש בהליכים שיפוטיים נגד חבר הנהלה. המסמכים שהגיעו לידי מר אייזנברג, ביום 19.12.13, בעקבות צויים שיפוטיים, ולאחר שמי מטעם האיגוד עשו הכל כדי להסתירם, מטלטלים, קשה להפריז בחומרת הדברים".

עו"ד רוזנברג  מציין כי אם מסמכים שכעת האיגוד העביר בהוראת בורר האיגוד עו"ד אסף הדסי היו נתנים קודם לכן, אייזנברג לא היה מורשע והוסיף: "התגלתה הסיבה להסתרת המסמכים וחמור מכך התברר כי מסמכים אלה הוסתרו מבית הדין של איגוד הכדורסל".

עו"ד רוזנברג מאשים כי למעשה הבקרה התקציבית זייפה את השיקים של אייזנברג: "מתברר כי השיקים, שימשו יסוד להרשעת מר אייזנברג זוייפו כשיקים שניתנו ביום 31.8.2011, כאשר למעשה מדובר בשיקים שניתנו שנה קודם, להבטחת חובות עונת 2010-2011".

דן חלוץ. האשמות מתחדדות (עודד קרני, איגוד הכדורסל)
דן חלוץ. האשמות מתחדדות (עודד קרני, איגוד הכדורסל)
 

עו"ד רוזנברג פירט עוד: "השוואה פשוטה בין הצילומים, מגלה כי השיקים שהאיגוד טוען כי נמסרו היום 31.8.11, להבטחת עונת 2011-12, אינם אלא צילומים של השיקים שנמסרו על ידי אייזנברג שנה קודם לכן, כערובה לעונת 2010-11. הגרסה כאילו נמסרו שיקים ביום 31.8.11, ונבדקו על ידי רו"ח מוטי גולנסקי בבנק שקרית. הטענה כי האישור שניתן לקבוצה ביום 1.9.11, על ידי הבקרה, מבוסס על השיקים שנמסרו יום קודם ונבדקו כבני מימוש שקרית".

עו"ד רוזנברג מאשים את מוטי גולנסקי מהבקרה התקציבית האשמות שחייבות להיבדק על ידי המשטרה: "השיקים לא נמסרו ביום 31.8.11, משום שרו"ח גולנסקי שיקר, ואין אף מילה אחרת לתאר זאת, כאשר טען כי השיקים הללו נבדקו על ידו מול הבנק, ונמצאו ללא דופי, וכאילו על יסוד שיקים אלה, מסר ביום 1.9.12, את המכתב המאשר, כי נמסרו לו כבטוחות בנות מימוש".

עו"ד רוזנברג טוען כי למעשה אנשי האיגוד פעלו בדרך של תחבולה: "באופן חסר תום לב, ואף למעלה מכך, ניצלו נציגי האיגוד את העובדה כי מר אייזנברג אינו זוכר את התאריכים, והתבלבל ביניהם, וטוו סביבו חוטי שקר, תוך ניצול הטעות, שנפלה גם אצל בית הדין".

אליס שלזינגר, אמיר רוזנברג ופבל מוסין (חגי ניזרי)
עו"ד אמיר רוזנברג (חגי ניזרי)
 

עו"ד רוזנברג מאשים את רו"ח גולנסקי כי: "מילוי התאריך 27.6.13 לצורך פירעון השיק, נעשה בידיעה כי חשבון הבנק של מר אייזנברג מוגבל. רו"ח גולנסקי ידע כי החשבון מוגבל עוד ממאי 2011, ולפיכך הוא ידע, כי מילוי התאריך על גבי השיקים, מהווה זיוף, מעשה לא ייעשה שיש ליתן עליו את הדין".

עו"ד רוזנברג מגולל בהמשך העתירה אך הדברים לא גולו: "השאלה המדהדת איך ייתכן, כי רו"ח גולנסקי, ואחרים מטעם האיגוד, לא גילו לבית הדין את הסמכים הנ"ל שהיו מצויים בידם? איך הם לא גילו שהם עשו שימוש בשיקים מעונה קודמת?".

משה דרוקר, יו"ר הבקרה התקציבית: "הכל עורבא פרח. אני מתפלא שאתה מתקשר לקבל תגובה על דברים של אייזנברג".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */