יום ראשון, 06.10.2024 שעה 15:17

ישראל ניצחה 23:33 את גיאורגיה במשחק הכנה

כדוריד: הכחולים לבנים, שמתכוננים למשחק עם יוון במוקדמות אליפות העולם, דרסו בקלילות את האורחים והשלימו עליהם ניצחון כפול בתוך יומיים

|
סמולר (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
סמולר (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

נבחרת ישראל השלימה את משחקי ההכנה שלה הערב (שבת) לקראת המשחק ביום חמישי מול נבחרת יוון במוקדמות אליפות העולם (19:30, בית מכבי). אחרי ה-28:29 על גיאורגיה אמש באשדוד, הנבחרת הציגה משחק מצוין הערב ב'בית מכבי' בראשל"צ - 23:33 (11:18), והשלימה ניצחון כפול על הגיאורגים.

דן נתן (עם שלושה שערים), עוז חממי ועמית סטלמן פתחו עם 0:5 לישראל אחרי שש וחצי דקות של משחק, מה שהזעיק את מאמן גיאורגיה, הסרבי דיורדה ראשיץ', לקחת פסק זמן.

הפיבוט הגיאורגי, אוצ'ה, כבש את הראשון לזכות נבחרתו, והמקשר אירקלי צ'יקובאני צימקו ל-5:2, אבל אלכס סיצ'נקו חטף כדור וקבע – 2:6 לישראל אחרי 9 דקות. 

נתן הוסיף את השער החמישי שלו, ואריאל רוזנטל העלה ל-5:9 (17'). עצירה טובה של גיל יעקב, ושער נוסף של עמית סטלמן העלו את הנבחרת ל-5:10. גבזאבה ואקקי טלקאחדזה צימקו ל-17:10, אבל תומר שמעוני החזיר את היתרון לשמונה וגבזאדה קבע את תוצאת המחצית – 11:18 לישראל.

ולדי קופמן. ניצחון נהדר לישראל (ONE)
ולדי קופמן. ניצחון נהדר לישראל (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
 

זוראב אברהמשוילי כבש את הראשון לגיאורגים במחצית השנייה ואורן מאירוביץ' הציל שער בטוח, כשצ'יקובאני קבע – 18:13 (35').  עוז חממי דייק מהפינה, ועמית גל קבע יתרון דו-ספרתי לישראל – 18:28 (48').

חממי ועמית גל העלו ל-18:30 (51'). אוצ'ה כבש שני שערים רצופים, אבל אלדר שיקולשי מסר לגיל פומרנץ אסיסט על מגרש שלם – 23:31 (57'). קופמן וגיל פומרנץ חתמו את התוצאה הסופית – 23:33 לישראל. חן פומרנץ שהגיע היום לארץ לא נטל חלק במשחק, אבל הקפטן של הנבחרת ישחק מול היוונים.

מוכנים ליוון (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
מוכנים ליוון (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
 

הבקיעו לישראל: דן נתן ואריאל רוזנטל 5, עוז חממי 4, עמית גל 3, עומר דבדה 3, תומר שמעוני, ולדי קופמן, עמית סטלמן, גיל פומרנץ , דניאל פרידמן 2 כ"א, אלכס סיצ'נקו, יוסי אפו ועידו טוראל 1 כ"א. 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */