יום ראשון, 06.10.2024 שעה 15:12

הנהר הגועש: ריבר פרפל הוא הפייבוריט בקטריק

כשהוא מגיע אחרי ניצחון מרשים, הסוס המצטיין על משטחים רכים אמור להמשיך במומנטום ב-15:25. מילאן רויאל האיכותי נכנס לקצב לאחרונה וינסה להפתיע

|
ריבר פרפל. הפייבוריט בקטריק (רויטרס)
ריבר פרפל. הפייבוריט בקטריק (רויטרס)

המירוצים במסלול קטריק התקיימו כבר בשנת 1783. הסיומת האחרונה במסלול היא בירידה, מה שנותן עדיפות ל"Chasers" שבאים מאחור. קטריק נודע באיכות הגבוה של המירוצים שנערכים בו וגם באווירה הנהדרת והחמימה שנותן הקהל, שיושב קרוב מאוד למסלולים.

במירוץ שייערך ב-15:25 נקבל שבעה סוסים שינסו באחד המירוצים הצמודים של היום. ריבר פרפל (3.25) הוא הפייבוריט לאחר שהרשים מאוד בניצחונו באוטואקסטר בתחילת החודש בין סוסים איכותיים יותר. המירוץ מצטיין במשטחים רכים ואמור להצליח במירוץ.

מילאן רויאל (4.00) הוא הסוס האיכותי ביותר על הנייר מבין החבורה וניצחונו במירוצו האחרון מראה שהוא נמצא גם במגמת שיפור. עם זאת, קשה להתעלם מהכישלונות שלו בתחילת השנה ולא ידוע האם יחזור ליכולת שאפיינה אותו רק לפני כחודשיים.

סוס שמתאים מאוד למסלול הוא פיסטול באסק (5.50) שזכה גם להצלחה בקטריק ואף רשם פה מקום שלישי לא מזמן. הסוס מאוד אוהב את המסלולים הלחים, אם כי הוא מאוד לא יציב השנה וקשה לסמוך עליו.

סוסה שעשויה להפתיע פה את כולם היא מונלייט מגי (6.00) שמצטיינת מעל משוכות במסלולים לחים ודווקא היא, למרות תוצאותיה העלובות השנה, עשויה לעשות את החיים הקשים ביותר לפייבוריט.

מרוצי סוסים (רויטרס)
מי יזכה הפעם? האם פיסטול באסק יפתיע? (רויטרס)
 

שיקגו אלי (11.00) לא ניצחונה כבר תקופה ארוכה, אך חוזרת אט אט לכושר, מה שעדיין לא אמור להספיק כאן. פינדר (13.00) התחיל את העונה לא רע, אך הדרדר מאז עד למקום שמיני במירוצו האחרון ודורלש וואי (13.00) הוא עוד סוס שרחוק מאוד מלהרשים השנה ואמור גם פה לאייש את הדבוקה האחורית.

בואו להרוויח ממרוצי סוסים

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */