יום שני, 08.07.2024 שעה 05:57
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

קובאן הפסידה 84:71 ללבוראל ותהיה עם מכבי

רשימת היריבות של הצהובים בשלב הבתים השני הושלמה עם הרוסים, שנכנעו בספרד וסיימו במקום השלישי. בפנים: הבית המלא של מכבי בשלב הבא

|
הורטל מול קלנייטיס, שישוב לת
הורטל מול קלנייטיס, שישוב לת"א (GettyImages)

לוקומוטיב קובאן הרוסית הפסידה הערב (שישי) 84:71 בחוץ לקוצ'ה לבוראל ויטוריה והיא הקבוצה השמינית והאחרונה שעלתה לבית ו', הבית בו תשחק מכבי תל אביב בשלב הבתים השני של היורוליג.

הרוסים, שהיו צריכים ניצחון כדי לסיים במקום השני בבית ד', הובילו 41:47 במחצית ועדיין החזיקו בהובלה בתום הרבע השלישי, אז הראה לוח התוצאות בוויטוריה 57:58 לאורחים. אלא שרבע רביעי פשוט נפלא של המקומיים, שדרסו את האורחים 13:27 ולא הותירו להם שום סיכוי, שלח את הבאסקים למקום השני בבית ומשם לבית ה' בשלב הבא, יחד עם פנאתינאיקוס. הרוסים, שסיימו במקום השלישי, ימשיכו הלאה עם דייויד בלאט ושחקניו.

מילקו בייליצה הוביל את הבאסקים עם 15 נקודות, למונט המילטון הוסיף 14, דויד יילינק תרם 12 ואנדרס נוצ'יוני רשם 11 נקודות לזכות המנצחת. מרכוס וויליאמס, שיגיע פעם נוספת לת"א, הוביל את הרוסים עם 19 נקודות. מנטאס קלייניטיס הוסיף 13 למפסידה, שנהנתה גם מ-12 נקודות של סימון קרונוסלאב.

הבית של מכבי בשלב הבא:
בכך נסגרה רשימת הקבוצות שישחקו בשלב הבא יחד עם מכבי ת"א. בית ו' (אחד משני בתים בשלב הבא) יכלול פרט לצהובים ולקובאן גם את ריאל מדריד הנהדרת, צסק"א מוסקבה המסוכנת וגם גלאטסראיי, ז'לגיריס קובנה עם האקס שרונאס יסיקביצ'יוס, פרטיזן בלגרד ובאיירן מינכן, שרשמה עלייה היסטורית לשלב הבתים השני ביורוליג.

סופוקליס שחורציאניטיס מול קלנייטיס. ייפגשו פעמיים נוספות העונה (חגי ניזרי)
סופוקליס שחורציאניטיס מול קלנייטיס. ייפגשו פעמיים נוספות העונה (חגי ניזרי)
 

באיירן ניצחה את גלא, הכוכב האדום גברה על ריטאס
המשחק בין לבוראל לקובאן היה המשחק היחיד לו הייתה משמעות מבחינת תמונת העולות לשלב הבא. מעבר אליו הסתיימו שני משחקים נוספים, שהיו חסרי משמעות מבחינת הדירוג הסופי. במשחק נוסף שנערך בבית ד' נפגשו הקבוצות שסיימו במקומות 5 ו-6, ריטאס וילנה והכוכב האדום בלגרד. הליטאים, שאירחו את המשחק, קיוו לרשום ניצחון שני מול הקהל הביתי, אך הפסידו בפעם התשיעית בעשרה משחקים - 99:75. בובאן מריאנוביץ' הוביל את הסרבים, שסיימו במקום החמישי בבית עם מאזן 6:4, עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים. חואן פלאסיוס הוביל את הקבוצה החלשה בבית עם 26 נקודות.

במשחק חסר משמעות נוסף שנעל את בית ג' הרשימה באיירן מינכן כשהביסה בביתה 68:88 את גלאטסראיי. כבר לפני המשחק היה ידוע שהגרמנים יסיימו במקום הרביעי בעוד הטורקים יסיימו במקום השני, כאשר המשמעות היא ששתי הקבוצות ימשיכו לשלב הבא, לבית של מכבי ת"א. ובכל זאת, לקראת שלב הבתים השני הגרמנים, שבוודאי יהיו מעודדים מהניצחון הגדול שהעלה אותם למאזן 6:4, נהנו ממשחק טוב של ניהאד דז'גוביץ', שסיים עם 15 נקודות ב-77% מהשדה. את הטורקים, שסיימו עם מאזן 4:6, הוביל הנרי דומרקאנט עם 15 נקודות משלו.

במשחק נוסף, שנעל את משחקי בית ב', רשמה שטרסבורג ניצחון ביתי שלישי עם 67:76 על מילאנו. הדבר לא סייע לצרפתים, שסיימו את שלב הבתים במקום האחרון בבית שלהם עם מאזן 7:3. האיטלקים, שנפלו למאזן 5:5, עלו בכל זאת מהמקום השני בבית והם ישחקו בשלב הבא בבית המקביל לזה של מכבי ת"א.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */