יום שבת, 05.10.2024 שעה 10:05

כשאגדות מתחברות: בוריס בקר יאמן את ג'וקוביץ'

הטניסאי הסרבי המדורג שני בעולם צירף לצוות האימון שלו את הגרמני בן ה-46, שזכה בחמישה תארי גראנד סלאם. הסרבי: "הוא יעזור לי להניף את הגביעים"

|
בוריס בקר. אתגר חדש (רויטרס)
בוריס בקר. אתגר חדש (רויטרס)

אחרי השידוך המוצלח בין אנדי מארי לאגדת הטניס איבן לנדל, שהובילה לזכייה בווימבלדון, גם נובאק ג'וקוביץ' השני בעולם, הודיע היום (רביעי) על שידוך משלו לאגדת טניס נוצצת אפילו יותר, בוריס בקר הגרמני.

בקר יהפוך בעונה הקרובה לראש צוות האימון של הטניסאי הסרבי ויצטרף למריאן ואידה, מילאן אמנוביץ' וגבהארד פיל-גריטש. בקר יצטרף לנולה כבר לקראת ההכנות לאליפות אוסטרליה הקרובה ויהיה נוכח בכל אחד מהטורנירים החשובים של השנה.

"אני מאוד מתרגש מההזדמנות לעבוד עם בוריס, הוא אגדה אמיתית, מישהו שיש לו ידע עצום בטניס וגם ניסיון והוא יעזור לי להניף את הגביעים בגראנד סלאמים ובטורנירים הגדולים. בקר הוא גם אדם נהדר וישתלב מעולה עם הצוות הקיים שלי", כתב ג'וקוביץ' באתר האינטרנט שלו.

"המטרה שלי ב-2014 היא לשחק לאורך כל השנה ברמה גבוהה ולזכות בכמה שיותר גראנד-סלאמים וטורנירי מאסטרס 1000, אני רוצה הצלחה מקסימילית בטורנירים האלה", הוסיף ג'וקוביץ, שאיבד לקראת סוף 2013 את המקום הראשון בעולם לרפאל נדאל.

ג´וקוביץ´ בטירוף (רויטרס)
ג´וקוביץ´ בטירוף (רויטרס)
 

בקר, כיום בן 46, זכה ב-64 טורנירים בקריירה ודורג ראשון בעולם. הגרמני זכה בגיל 17 בווימבלדון, והפך בן לילה לספורטאי המפורסם והפופולרי בעולם. בקר הוסיף לעצמו עוד חמישה תארי גראנד סלאם בהמשך. בקר גם הוביל את גרמניה לזכייה בגביע דייויס ב-1988 ו-1989 וביחד עם מיכאל שטיך וסטפי גראף, הפך את גרמניה למעצמת הטניס הגדולה בעולם בסוף שנות השמונים. "אני גאה שנובאק הזמין אותי להצטרף לצוות שלו. אני אעשה הכל כדי שהוא יגיע למטרות שלו ב-2014", אמר הגרמני.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */