יום שבת, 05.10.2024 שעה 09:56

אופיר חיים מונה למאמנה של יפו: באתי לסגור מעגל

שחקן העבר חוזר לקבוצה בה החל לככב: "זה מקום שאני אוהב מאוד, מקום ששיחקתי בו ונהניתי מאוד". מנכ"ל הקבוצה, אילן אלפסי: "המטרה לעלות ללאומית"

|
אופיר חיים. חוזר ליפו (יוסי ציפקיס)
אופיר חיים. חוזר ליפו (יוסי ציפקיס)

קבוצת האוהדים מכבי קביליו יפו, שמדשדשת העונה בליגה א' דרום למרות שהשקיעה כספים רבים בבניית הסגל ונפרדה השבוע ממאמנה בשנה האחרונה, ליאור זדה, מינתה היום (רביעי) את שחקן העבר, אופיר חיים.

כזכור, זדה הוליך את יפו לעונה נהדרת אשתקד ופיספס את העלייה רק בגלל הפרש שערים עדיף של הפועל קטמון ירושלים.

זדה עשה העונה מהפכה בסגל, כשהחליף מספר שחקנים בכירים, אך לא הצליח לצבור נקודות בקצב הצפוי. הקהל החל ללחוץ על ההנהלה לפטר את המאמן, שלבסוף החליט שהגיע הזמן להמשיך הלאה.

במקומו של זדה מונה שחקן העבר של הפועל ב"ש ומכבי תל אביב, אופיר חיים. לא רבים זוכרים, אך אופיר חיים החל את דרכו במכבי יפו. שנת 1998 הייתה שנת הפריצה של אופיר חיים, בה כבש 26 שערים והעלה במו רגליו (עם עזרה גדולה מאביבי זוהר) את יפו לליגת העל. לאחר אותה עונה בלתי נשכחת, עבר אופיר למכבי ת"א.

קריירת האימון של חיים מסתכמת בשליש עונה בלבד בהפועל מרמורק, ממנה התפטר בגלל מחלוקת עם היו"ר המיתולוגי, חנן עדני. כעת חיים מגיע ליפו בכדי להעלות את הקבוצה סוף סוף לליגה הלאומית.

"אני שמח מאוד על החתימה", אמר אופיר חיים, "באתי לסגור מעגל במקום שאני מאוד אוהב, מקום ששיחקתי בו ונהניתי מאוד. אני מקווה לגרום לאוהדים הרבה רגעי נחת, לפחות כמו הרגעים שהענקתי להם כשהייתי שחקן".

מנכ"ל הקבוצה, אילן אלפסי, אמר על המינוי: "נפרדנו ממאמן טוב, אבל חייבים להמשיך הלאה. מבירור שערכנו, אופיר הוא איש כדורגל, מכיר את הליגות הנמוכות, אמנם לא עם ניסיון רב, אבל עם עונה מוצלחת במרמורק וזה איש שבא לסגור מעגל ביפו, הוא התחיל כאן והמטרה היא לעלות ללאומית, כמו שהוא עשה איתנו בעבר".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */