יום ראשון, 06.10.2024 שעה 16:05

אשדוד רוצה להפתיע את רעננה, ראשל"צ מול חיפה

חצאי גמר ליגת התיכונים: האשדודיות יפגשו את הפייבוריטית (מחר, 13:00). חולודוב וחבריו נגד החיפאים (חמישי, 13:00). שידורים ישירים בערוץ ONE

|
חולודוב (יוסי ציפקיס)
חולודוב (יוסי ציפקיס)

ליגת אורביט לתיכונים תגיע לרתיחה כשהחל ממחר (רביעי) יצאו חצאי הגמר לדרך. ראשונות לדרך יהיו הבנות כאשר עירוני ז' אשדוד ייפגשו מחר (13:00, שידור ישיר בערוץ ONE, ערוץ 50) במשחק הראשון מבין שניים בחצי הגמר.

אוסטרובסקי רעננה, אלופת השנה האחרונה, שולטת בליגה בשנים האחרונות כשהאשדודיות, שנכנסו לליגה רק בעקבות פרישת 2 קבוצות, ינסו להפתיע את הפייבויריטית מרעננה.

בליגת הנערות רעננה לא הפסידה העונה, עד שספגה את הפסדה הראשון העונה מול האשדודיות. מאמן אוסטרובסקי רעננה, יוני דנישבסקי, אמר לקראת המשחק: “אנחנו מתכוננים למשחק באופן שיגרתי, כולל הכנה טקטית והכנה בפן הקבוצתי, עם דגש סביב היחד".

דנישבסקי המשיך: "קיימנו יותר מפגשים ושיחות ובילינו יותר זמן ביחד. אשדוד אומנם קבוצה שרצה מספר מועט של שנים במתכונת הנוכחית, אך היא מועדון שרץ הרבה שנים במסגרת הליגות של איגוד הכדורסל ולכן אני חושב שאין הבדל משמעותי בין הקבוצות".

יוני דנישבסקי (יוסי ציפקיס)
יוני דנישבסקי. "יש לנו יתרון מבחינת מסורת" (יוסי ציפקיס)
 

"לרעננה יש יתרון מבחינת מסורת ורמת תמיכה של בית ספר. אנחנו לא בתקופה הכי טובה מבחינת יכולת, אך מצד שני זה גרם לנו להתפקס על כך שצריך להתכונן יותר טוב ולבוא מוכנים. אנחנו מקווים שיהיה משחק טוב באיכותו ושנצליח להעביר את ההכרעה אלינו לרעננה". סיכם דנישבסקי.

ביום חמישי יגיעו הבנים כשתארח גמנסיה ראשון לציון את הריאלי חיפה (13:00, שידור ישיר בערוץ ONE, ערוץ 50). ראשון היא המועמדת הבכירה להגיע עד הסוף כשניצחה את כל משחקיה העונה מלבד משחק אחד אותו סיימה ללא הכרעה מול עירוני ט' לפני שהביסה אותה בגומלין.

נדב זילברשטיין (שי לוי)
נדב זילברשטיין. "חיפה קבוצה מצויינת" (שי לוי)
 

מאמן ראשל"צ, נדב זילברשטיין אמר לקראת המשחק: “הקבוצה רצה המון שנים ביחד, הם מאוד מחוברים ומאוד ביחד. זו קבוצה של גארדים בעיקר שלוחצת ורצה עם המון אגרסיביות. יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים מסביב, כולל יבגני חולודוב, שמשחק בנבחרת העתודה".

"ריאלי חיפה קבוצה מצוינת, גבוהה, מאוד אתלטית ויש יריבות ספורטיבית בין שתי הקבוצות לאורך השנים. אנחנו יודעים שהמפתח למשחק הזה תלוי במי שיצליח להכתיב את הסגנון שלו".

מאמן חיפה, מאיר קמינסקי התייחס ליריבה ואמר: ראשל"צ קבוצה טובה מאוד, היא מחוברת, מאוזנת ותלויה הרבה בעדן סמדג'ה. הם ירצו להשיג תוצאה טובה בבית לפני הגומלין".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */