יום ראשון, 06.10.2024 שעה 16:11

יאללה הביתה: 1:2 לסנדרלנד על צ'לסי בגביע

רבע גמר גביע הליגה: קי כבש בדקה ה-119 והשלים מהפך אחרי שוויון של בוריני (88). קטרמול (עצמי) העלה את האורחים ליתרון. 1:3 לסיטי על לסטר

|
שחקני סנדרלנד חוגגים (רויטרס)
שחקני סנדרלנד חוגגים (רויטרס)

גבירותי ורבותי, מהפך! סנדרלנד ניצחה הערב (שלישי) 1:2 את צ'לסי במסגרת רבע גמר גביע הליגה האנגלית והעפילה לחצי הגמר על חשבון חניכיו של ז'וזה מוריניו.

עבור מאמן החתולים השחורים, גוסטבו פוייט, המפגש היה מעניין במיוחד כשפגש את הקבוצה בה התפרסם כשחקן באנגליה. למרות שז'וזה מוריניו פתח עם הרכב חזק, חניכיו לא ממש השקיעו ולאחר מחצית ראשונה חלשה מאוד, היינו צריכים לחכות 30 שניות בלבד בפתיחת החצי השני כדי לראות שער ראשון במשחק.

סזאר אספיליקווטה הצליח להעביר כדור רוחב מצויין ופרנק למפארד ולי קטרמול נאבקו על הכדור ששחקן סנדרלנד דחק את הכדור לשער של חברו, ויטו מאנונה וקבע 0:1 לאורחים.

צ'לסי יכלה להגיד את היתרון אך במקום לסיים את הסיפור, חניכיו של מוריניו לא פגעו והמשיכו לשחק באיטיות, ובסופו של דבר זה עלה להם ביוקר כשבדקה ה-88 פאביו בוריני הצליח למצוא את הרשת של מארק שוורצר אחרי מקבץ טעויות הגנתיות של האורחים ושלח את המשחק להארכה.

בחלק הראשון של ההארכה המשחק היה מסורבל ושחקני שתי הקבוצות לא הגיעו להזדמנויות מסוכנות, בחלק השני, סונג יונג קי שנכנס כמחליף בדקה ה-63 הגיע פעמיים למצב כיבוש אך נעצר על ידי השוער הוותיק, בפעם השלישית והכי כואבת, בדקה ה-119, הדרום קוריאני לא התבלבל ואחרי שהשכיב שלושה שחקני הגנה שלח את הכדור לפינה הנגדית של שוורצר ואת צ'לסי הביתה מהמפעל השלישי בחשיבותו באנגליה.  

סונג יאנג קי  (רויטרס)
סונג יאנג קי (רויטרס)
 

מחצית ראשונה
דקה 17: אנדרה שורלה היטל בצד ימין באונדריי סלוצקה והוציא רוחב חזק אך אף אחד לא היה שם כדי לדחוק.

דקה 32:עמנואל ג'יאקריני פרץ בצד שמאל וניסה להגביה לתוך הרחבה, הכדור פגע בידו של גארי קייהיל שהיה בתוך הרחבה אך השופט הורה על קרן ולא נתן פנדל לסנדרלנד.

סלוצקה מול וויליאן (רויטרס)
סלוצקה מול וויליאן (רויטרס)
 

דקה 38: סזאר אספיליקווטה הצליח לחטוף כדור להגנת סנדלרנד, מסר לסמואל אטו שהיה לבדו מול ויטו מאנונה אך החלוץ הוותיק השתהה ולבסוף איבד את הכדור לבלם החתולים השחרים ופספס הזדמנות גדולה להבקיע.

מחצית שנייה
דקה 46, 0:1 לצ'לסי: 30 שניות מפתיחת המחצית, סזאר אספיליקווטה הכניס כדור מצויין מצד ימין לתוך תיבת החמש, פרנק למפארד הקשה על ההגנה ולי קטרמול עם גלישה, דחק את הכדור מקרוב לשער של מאנונה.

קטרמול דוחק את הכדור לשער (רויטרס)
קטרמול דוחק את הכדור לשער (רויטרס)
 

למפארד מבקש שיאשרו את השער (רויטרס)
למפארד מבקש שיאשרו את השער (רויטרס)
 

דקה 52: סמואל אטו הגיע להזדמנות ענקית שקיבל את הכדור מוויליאן אחרי שחטף להגנה, החלוץ הקמרוני הגיע מול השוער ובעט החוצה.

דקה 80: דמבה בה קיבל את הכדור ברחבה ממסירה של 50 מטר מפרנק למפארד, החלוץ בעט מהאוויר אך הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 88, 1:1 סנדרלנד מצליחה להשוות: אחרי ערבוביה בתוך הרחבה, פאביו בוריני הצליח מזווית קשה לשלוח את הכדור לפינה הרחוקה של שוורצר שלא היה בשער.

הארכה
דקה 97: קווין דה ברוין הצליח לשלוח כדור מתוך הפינה הימנית ברחבה לדמבה בה והאחרון ניסה לגלוש אל הכדור ולשלוח אותו לרשת אך מאנונה היה במקום וקלט את הכדור.

דקה 112: אחרי בעיטה חופשית של עמנואלה ג'אקריני, סונג יונג קי השתלט על הריבאונד ומ-12 מטרים בעט פצצה אבל שוורצר היה במקום והדף את הכדור.

דקה 113: סונג יונג קי שוב הגיע להזדמנות מצויינת אחרי שנגח מחמישה מטרים לחיבורים של שוורצר אך שוב השוער הוותיק בן ה-41 הצליח להתעופף ולהדוף בקצות האצבעות לקרן. 

דקה 119, 1:2 לסנדרלנד, המהפך הושלם: סונג יונג קי שלא הצליח לכבוש ממצבים נוחים, סוף סוף יכול לשמוח אחרי שנכנס לרחבה, חתך למרכז אחרי שהיטל בשלושה שחקנים ובעט לפינה הנגדית אליה זינק שוורצר.

קי כובש את שער הניצחון (רויטרס)
קי כובש את שער הניצחון (רויטרס)
 

סנדרלנד: ויטו מאנונה, אונדריי סלוצקה, אנדראה דוסנה, ג'ון אושיי, ווסלי בראון, לי קטרמול, סבסטיאן לארסון, קרייג גארדנר (סונג יונג קי, 63), אדם ג'ונסון (פאביו בוריני, 74), עמנואלה ג'אקריני וג'וזי אלטידור.

צ'לסי: מארק שוורצר, סזאר אספיליקווטה (מייקל אסיין, 70), גארי קייהיל, דוד לואיז, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל, פרנק למפארד, קווין דה ברוין, וויליאן, אנדרה שורלה (אדן האזרד, 83) וסמואל אטו (דמבה בה, 74).

 מנצ'סטר סיטי גברה 1:3 בחוץ על לסטר, צמד לדזקו
השועלים מצמרת הליגה השנייה ניסו להפתיע את הקבוצה החמה באנגליה, אך גם עם הרכב משני של מנואל פלגרני, הסיטיזנס דילגו לשלב הבא עם ניצחון קליל.

שחקני סיטי חוגגים (רויטרס)
שחקני סיטי חוגגים (רויטרס)
 

דקה 10, 0:1 למנצ'סטר סיטי: אלכסנדר קולארוב הדביק בעיטה חופשית מ-19 מטרים לחיבורים של קספר שמייכל.

דקה 41, 0:2 למנצ'סטר סיטי: ג'יימס מילנר נכנס לרחבה מצד שמאל, הקפיץ כדור מעל ההגנה והשאיר את אדין דזקו מול שער חשוף, האחרון לא נבהל ונגח באלגנטיות את השני לאורחים.

דזקו נוגח פנימה (רויטרס)
דזקו נוגח פנימה (רויטרס)
 

דקה 53, 0:3 למנצ'סטר סיטי: ג'יימס מילנר נכנס לרחבה בצד שמאל, הצליח בין שני שחקנים לשחרר כדור אחרונית למרכז לאדין דזקו והחלוץ בנגיעה שלח את הכדור לרשת של שמייכל.

דקה 77, 1:3 לסטר מצמקת: לוייד דאייר הצליח לכבוש מתוך הרחבה אחרי מסירה של פול קונצסקי מאגף שמאל.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */