יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:04

אין חדש: הפיינל פור בגביע המדינה יתקיים בנוקיה

למרות הציפיות לשינוי, ההיכל יארח את חציי הגמר והגמר. יו"ר הפועל, רמי כהן: "מי אמר שאין רוטציה? בשנה שעברה עבדו על קופל, השנה עבדו על חלוץ"

|
היכל נוקיה. יארח את הפיינל פור בגביע
היכל נוקיה. יארח את הפיינל פור בגביע

איגוד הכדורסל הודיע היום (ראשון) כי משחקי חצי הגמר והגמר בגביע הכדורסל שיערכו בתחילת פברואר, יתקיימו גם העונה בהיכל נוקיה.

החלטת האיגוד התקבלה בזעם בקרב ראשי קבוצות הליגה מאחר ונוקיה משמש כמגרשה הביתי של סגנית האלופה, מכבי תל אביב, שתהנה מיתרון ביתיות על פני הקבוצות האחרות. 

יושב ראש הפועל תל אביב, רמי כהן, הגיב להחלטה בשיחה עם ONE ואמר: ״מי אמר שאין רוטציה? בשנה שעברה עבדו על אבנר קופל, השנה עבדו על דן חלוץ״.

כהן הוסיף, ״בשנה שעברה המשחקים התקיימו בנוקיה, לכן השנה ההגיון אומר שישוחקו בחיפה, שנה הבאה בירושלים או חולון ובעוד שנתיים בראשון לציון ואני לא פוסל שיתקיים גם אצלנו באולם החדש שיכיל 3,500 מקומות״.

יו"ר בכיר נוסף בליגה התייחס לקביעה ואמר: ״כל עוד אין ארינה שתתאים לאירוח הפיינל פור אין טעם להילחם״.

אוהדי מכבי (קובי אליהו)
אוהדי מכבי. ישלטו בהיכל גם בפיינל פור הגביע (קובי אליהו)
 

סביר להניח כי מבחינת תפוצת קהל, נוקיה, האולם הגדול בארץ אשר מכיל פי 2מקומות מהאולם ברוממה ופי 3 מהאולמות החדשים של הפועל ת״א וחולון, הכי הגיוני לארח את האירוע בשל מכירת כרטיסים והכנסות לקבוצות.

משחקי שמינית גמר הגביע: הפועל גליל עליון - הפועל ירושלים, מכבי ת״א - מכבי אשדוד, עירוני נס ציונה - הפועל ת״א, בני הרצליה - הפועל חולון, אליצור רמלה - גלבוע/גליל, מכבי באר יעקב - רמת השרון, הפועל עפולה - מכבי ראשל״צ והפועל אילת - מכבי חיפה.       

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */