יום שבת, 21.09.2024 שעה 06:04

המשחק של מכבי מול בורדו שודר בערוץ פתוח

שר התקשורת גלעד ארדן ממשיך לפעול לשידור המשחקים של הישראליות באירופה בערוצים הפתוחים, הפעם בערוץ 54 שנפתח לטובת המשחק מול בורדו

|
זהבי. בערוץ פתוח גם בשלב הבא (משה חרמון)
זהבי. בערוץ פתוח גם בשלב הבא (משה חרמון)

שר התקשורת גלעד ארדן ממשיך לפעול לשידור המשחקים של הישראליות באירופה בערוצים הפתוחים. המשחק של מכבי תל אביב מול בורדו בערוץ 54 נפתח לקהל הרחב.

אוהדי מכבי תל אביב יכלו לראות את משחק קבוצתם במסגרת הליגה האירופית ללא תשלום בערוץ הפתוח. ערוץ 54 פתח את השידור שלו ללא תשלום למשחק של הצהובים, משחק שהוביל את מכבי להעפלה היסטורית משלב הבתים של הליגה האירופית.

את ההישג הזה אפשר לזקוף לזכות פעילותו של שר התקשורת, גלעד ארדן, שהמשיך לפעול בנחישות לשידור המשחקים של הישראליות באירופה בערוצים הפתוחים. ארדן דאג שהמשחק הערב לא יזלוג לערוץ בתשלום.

גלעד ארדן (ONE)
גלעד ארדן. פועל בנחישות
 

שר התקשורת שאינו מדבר, פועל למעשה ליישום החלטת מועצת הכבלים והלווין מיום ה-5.2.2009 שבו קבעה בקשר לרשימת האירועים המוכרזים: “כל משחק בהשתתפות קבוצה ישראלית משלב הבתים", משמע שידור צריך להיות רק בערוץ ללא תשלום.

מועצת הכבלים והלווין פועלת בארבעת המשחקים האחרונים שהמשחקים במסגרת האירופיות לא ישודרו בערוץ בתשלום, וכך הם שודרו לסירוגין פעם בעורץ 9, פעם בערוץ הראשון ובערוץ 54 שפתח אותם ללא תשלום.

לפי ההחלטה, גם בשלב הבא מכבי ת"א צריכה להיות משודרת רק בערוץ פתוח, כאשר היריבה תיקבע בהגרלה שתתקיים ביום שני. מכבי ככל הנראה תזכה ליריבה אטרקטיבית מאוד, כאשר אוהדי הכדורגל יזכו לצפות על פי ההחלטה של המועצה גם במשחקים הללו, הבית והחוץ, בערוץ הפתוח.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */