יום ראשון, 06.10.2024 שעה 18:31

אחים עם דם: המפגש של הבלמים אור ודור אלקבץ

האחד גדל באשדוד ופורח במרמורק, השני משחק בקבוצה הטובה בליגה עם ראובן עובד וינון ברדה. ב-13:00 הם נפגשים: "אמא רוצה שהמשחק הזה יעבור"

|
דור אלקבץ (אתר גולר)
דור אלקבץ (אתר גולר)

מחר (13:00, אצטדיון מרמורק ברחובות) תארח הפועל מרמורק את עירוני קריית גת, אך הסיפור המעניין במשחק הוא לאו דווקא קרב הצמרת הצפוי בין שני המועדונים, אלא הפגישה של שני האחים לבית משפחת אלקבץ, אור ודור.

בלמה של קריית גת, דור אלקבץ (28), הוא אחיו הגדול של אור הצעיר, שעוד לא מלאו לו 21 חורפים, ומשחק בהפועל מרמורק, גם כן בעמדת הבלם.

דור אלקבץ הוא אחד מעמודי התווך של קריית גת, וחובש גם את סרט הקפטן. לקראת המשחק הוא אומר שהשבוע האחרון לא היה שבוע רגיל בבית משפחת אלקבץ. "למען האמת פחות דיברנו השבוע" אמר בלמה של קריית גת לקראת המפגש עם אחיו, "השבוע במיוחד. כל אחד רוצה לנצח, זה קרב צמרת לכל דבר".

אור אלקבץ הוא אחד הבלמים המבטיחים בארץ, כשכל הקריירה עוד לפניו. הבלם המחונן שגדל במ.ס אשדוד מתנשא לגובה של 1.89 ס"מ, בעל משחק ראש נהדר ואחד על אחד מצוין.

"הוא אחי הקטן" אומר דור, "כמובן שאני מאחל לו הצלחה, אבל רק אחרי המשחק הזה". בבית משפחת אלקבץ לא שקט השבוע, כאשר כולם מעדיפים ככל הנראה שהמשחק יסתיים בתיקו. "אמא לא רוצה לשמוע על המשחק הזה" מספר דור בכנות, "מבחינתה שיתבטל".

אור אלקבץ (ONE)
אור אלקבץ. "מאחל לו הצלחה, אחרי המשחק הזה" (רפי נחמיאס)
 

למזלם של השניים, שניהם משחקים בעמדת הבלם, לכן רוב המאבקים ביניהם צפויים ככל הנראה במצבים הנייחים. "בקרנות סביר להניח שנהיה ראש בראש אני והוא. מי שייתן גול, יש לו פרס מאבא".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */