יום ראשון, 06.10.2024 שעה 18:41

גביע המדינה יוצא לדרך, אס"א תארח את נס ציונה

כדוריד: ללא מכבי ת"א ושתי הקבוצות מראשל"צ, ייפתח מחר ב-16:00 הסיבוב ה-1 של גביע המדינה עם משחק בין אשדוד לרמה"ש, הרצליה מול רחובות

|
שחר לוין (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
שחר לוין (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

ליגת ווינר יצאה לפגרה, ומחר (שישי) יתקיימו משחקי הסיבוב הראשון בגביע המדינה בכדוריד: הפועל אשדוד תארח את רמת השרון (16:00), בני הרצליה תפגוש את עירוני רחובות (16:30), ובשני משחקים שיפתחו ב-17:00: מ.כ חולון תארח את הפועל קרית אונו, ואס"א ת"א את נס ציונה.

ברבע הגמר כבר ממתינות להן מכבי ת"א, שתי הראשוניות ומכבי קרית מוצקין, שסיימו בשבוע שעבר את ליגת ווינר ב-4 המקומות הראשונים. המנצחת במשחק באשדוד - תפגוש בשלב הבא את האלופה הפועל ראשל"צ. המנצחת בין הרצליה לרחובות תארח את מחזיקת הגביע מכבי ראשל"צ. מוליכת ליגת ווינר, מכבי ת"א תפגוש את אס"א ת"א או נס ציונה, וקרית מוצקין את המנצחת בין חולון לקרית אונו. על פי ההגרלה - ייתכן מפגש בין הראשוניות כבר בחצי הגמר.

עם סיום הסיבוב הראשון בליגה, מאמן מכבי ת"א, אבי רש, התפנה כדי לסכם את 11 המשחקים הראשונים: "סיבוב כזה הוא משהו שלא קרה אף פעם למכבי ת"א, אבל אם נגמור את הליגה בלי תארים - זה כאילו לא עשינו דבר. יש שהכתירו אותי, יש שהספידו את מכבי ראשל"צ, ובשני המקרים זה לא נכון. כל מי שבעולם הכדוריד, למוד ניסיון, במיוחד שממול ניצבות מכבי והפועל ראשל"צ, עם מטען ענק של מסורת וניסיון במעמדים של רגעי הכרעה".

אבי רש (דוד פליגל, איגוד הכדוריד) (ONE)
רש: "אם לא נזכה בתארים, זה כאילו לא עשינו כלום" (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

רש הוסיף: "אני לא נלחץ וגם לא מתעסק בזה, ומשוכנע שהתחרות והמאבק השנה יהיו אמיתיים, עד הסוף, בין שלוש קבוצות. מבחינת הכלים שיש לנו, הם מתאימים ובנויים לרגעי ההכרעה ולמעמדים של פלייאוף וגמרים, ובהחלט שמצופה מאיתנו לקחת תארים. בעונה שעברה, הפסדנו בפתיחת הסיבוב השני לרמת השרון ולמוצקין, רק כי ראינו את עצמנו כאלופים. אלו לא מקומות שאנחנו רוצים להיות בהם השנה". 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */