יום שישי, 05.07.2024 שעה 08:05
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

"חייבים להפסיק להסתבך בדקות האחרונות"

מכבי ניצחה את בית"ר, לא לפני שגרמה לאוהדים להחסיר פעימה. פריצה: "הוקל לי, לא חושבים על הדרבי". טיבי: "אסור לזלזל בבורדו". צפו בתקציר

|
בן חיים ומיכה חוגגים בטדי (יניב גונן)
בן חיים ומיכה חוגגים בטדי (יניב גונן)

שמונת הימים העמוסים של מכבי תל אביב נפתחו אמש (ראשון) באצטדיון טדי ברגל ימין כאשר החניכים של פאולו סוזה השיגו ניצחון ליגה נוסף, הפעם 1:2 חשוב על בית"ר ירושלים. הלו"ז העמוס של האלופה יימשך עם משחק מול בורדו ביום חמישי ואז יגיע הדרבי התל אביב שינעל את הסיבוב הראשון בליגת העל, אבל גם ישחרר קצת מהעומס על השחקנים שמשחקים בשתי מסגרות מתחילת העונה.

במכבי היו מרוצים מאוד בעיקר מכך שראדה פריצה סוף סוף חזר לכבוש. החלוץ נראה מחוייך מאוד בסיום, ונראה כי העול הכבד שישב על כתפיו במשחקים האחרונים בהם לא הצליח לכבוש, הוסר, לשמחתם של הצהובים.

מאידך, בקבוצה יודעים כי הדקות שהגיעו לאחר השער עד איזור הדקה ה-30, הן דקות שאסור שיחזרו שוב. גם הפעם ספגו השחקנים של סוזה שער בדקות הסיום מה שהוביל לפיניש מלחיץ ובמכבי הסכימו בנושא זה: "אנחנו חייבים להפסיק להסתבך בדקות האחרונות. אנחנו עושים לעצמנו את החיים קשים מדי ביותר מדי מקרים וזה חייב להיפסק. אסור לנו לספוג שער מקבוצה שבועטת פעמיים לשער".

בקבוצה ביקשו להחמיא לקהל הרב שהגיע לטדי כאשר לא פחות מ-7,200 אוהדי מכבי נכחו באצטדיון מתוך 18,900 שהגיעו בכללי משני המחנות יחדיו. "זה מספר מטורף פשוט ומגיע להם שאפו אדיר על התמיכה המדהימה שהם מעניקים לנו. שמחים שהם חזרו מחוייכים הביתה ומקווים שנמשיך לשמח אותם", אמרו במכבי.

ובחזרה לראדה פריצה, שאמש אחרי דקה אחת הצליח לשים מאחוריו תקופה לא פשוטה: "סוף סוף הכדור נכנסו וזאת הייתה הקלה גדולה עבורי להבקיע, בטח במשחק כה חשוב ובמעמד כזה עם כל האוהדים שלנו ביציע שמאחורי השער. הייתי קצת עצבני במשחקים האחרונים וזה השתחרר. כחלוץ תמיד חשוב להבקיע וכשיש לך כמה משחקים כאלה שאתה לא מבקיע בהם, אתה מרגיש שמשהו לא עובד אז נחמד שהכדור נכנס בסוף".

צפו במכבי מנצחת 1:2 את בית"ר

"אני לא מודע לביקורות כי אני לא יכול לקרוא שום דבר", אמר השבדי בחיוך כשנשאל האם הוא שמע את הביקורת כלפיו מצד פרשנים שונים שזהו אינו אותו ראדה פריצה שהגיע אשתקד בינואר. "האוהדים תמיד נחמדים אליי ותומכים בי, אני אוהב אותם ותמיד מרגיש את התמיכה גם כאשר לא הבקעתי וזה חשוב עבורי".

השבדי נשאל האם הוא לא מרגיש שונה שכן אשתקד היה נראה שהדברים הולכים קל יותר עבורו: "זאת שאלה קשה, כמובן שתמיד קל כשאתה מבקיע כמה שערים, היו לי בעברי תקופות כשהייתי חלוץ צעיר יותר שבהן לא הבקעתי והמשכתי לעבוד קשה ובסוף השערים תמיד באו ואני מקווה שעכשיו אני יוכל להירגע והשערים ימשיכו להגיע".

"יכולנו לגמור את המשחק הרבה לפני"

על העליונות של הקבוצה בדקות הראשונות והשערים המהירים אמר פריצה: "זה צירוף מקרים. תמיד טוב להבקיע מוקדם, אבל הפעם אחרי השער הראשון שיחקנו מאוד לא טוב וב-25 הדקות הראשונות לא לקחנו את הכדור כמעט והם היו בחלק המגרש שלנו. נכנסו לאט למשחק, לא עשינו משחק טוב אבל עדיין הצלחנו לנצח ובצורה מוצדקת לדעתי".

לקראת בורדו אמר: "הולך להיות משחק קשה מול קבוצה טובה וזה תמיד כדורגל שונה כשאתה משחק במסגרת אירופית. ניצחנו אותם בחוץ ואנחנו יודעים שיש לנו סיכוי גדול להצליח". על הדרבי אמר: "לא חושבים עליו עדיין. יש קודם את המשחק ביום חמישי, להתכונן אליו טוב כי אם לא נעשה זאת לא ננצח".

עבור הבלם, איתן טיבי, הייתה זאת חזרה נוספת לטדי והוא מצידו הפגין משחק יציב מאוד כמו כל חוליית ההגנה של הצהובים. "היה משחק לא קל, בית"ר קבוצה טובה. שמח שעברנו את המכשול הזה. היינו טובים ברוב המשחק, היו דקות שהורדנו את הרגל מהגז ובגלל זה ספגנו אבל נלמד להבא", אמר על המשחק.

כהן מעל טיבי (רדאד ג´בארה)
כהן מעל טיבי (רדאד ג´בארה)
 

על אותו נושא, בו הצהובים סופגים ביותר מדי משחקים שערים מיותרים דווקא במקום לגמור את אותו לגמרי, אמר: "זה משהו שאנחנו עובדים עליו עם המאמן לא מעט פעמים. צריך ללמוד להבא, להסיק מסקנות ובכל דקה במשחק נהיה מרוכזים ועירניים למה שמתרחש במגרש. אנחנו צריכים להגיע למצב שגם כשאנחנו מובילים 0:2 נמשיך ללחוץ ככל האפשר. גם במצבים של 0:3 או 0:4 ואני מקווה שבהמשך זה יקרה".

"שום דבר לא בכיס שלנו. בורדו קבוצה טובה, שאסור לזלזל בה. צריך לבוא ולתת את הטון ואת הכל כדי לנצח", אמר לקראת בורדו. דרבי? "מוקדם עדיין לדבר עליו".

שחקני מכבי ת&qout;א מודים לקהל (רדאד ג´בארה)
שחקני מכבי ת"א מודים לקהל (רדאד ג´בארה)
 

סוזה צפוי ליהנות שוב מסגל מלא לקראת בורדו. טל בן חיים שהוחלף לאחר שנפגע בתיקול חריף של אופיר קריאף, תיקול מוגזם לחלוטין בלי מטרה להגיע אל הכדור, יהיה כשיר והחלפתו הייתה מתוך חשש שהוא סובל מפגיעה משקרת באיזור בו נפגע.

מהמועדון נמסר: "בעקבות מכירה של כ-11,000 מנויים, הקצאת כרטיסים לאוהדי הקבוצה האורחת, והקפאות המשטרה של מושבים על מנת לחצוץ בין מחנות האוהדים - לא תהיה מכירת כרטיסים לאוהדי מכבי ת"א לדרבי. אוהד שירכוש כרטיס או ינסה להיכנס ליציע שאינו מיועד לאוהדי קבוצתו - יורחק מהמגרש בלא החזר כספי".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */