יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:43

סיבוב דאווין: מכבי ת"א סגרה סיבוב עם 11 מ-11

כדוריד: הצהובים מוליכים את הטבלה בבטחה אחרי 30:37 על נס ציונה. השנייה, הפ' ראשל"צ, איבדה נקודות ב-24:24 בהרצליה. מכ' ראשל"צ פירקה את אס"א

|
נובאק בוסקוביץ´ בפעולה (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
נובאק בוסקוביץ´ בפעולה (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

הסיבוב הראשון בליגת ווינר בכדוריד הגיע היום (שישי) לסיומו לאחר שנערכו משחקי המחזור ה-11. מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב, המשיכה להפגין יכולת נפלאה כשניצחה את נס ציונה, הרביעית ערב המחזור, 30:37, כדי לסיים סיבוב מושלם עם 11 ניצחונות.

הצהובים מתל אביב רצו ל-7:13 בפתיחה, אך האורחים חזרו לעניינים ואף צימקו ל-1:15 בפתיחת המחצית השנייה. אלא שנובאק בוסקוביץ' (12 שערים), בויאן בוטוליה (8 שערים) וחבריהם ברחו שוב ל-18:23 ובהמשך ל-27:34 בדרך לניצחון.

האלופה, הפועל ראשון לציון, סיימה אמנם את הסיבוב במקום השני, אך היא עשתה זאת לאחר שאיבדה נקודות בפעם השנייה העונה, בתיקו 24:24 בחוץ מול בני הרצליה. מילוש איבושביץ' הוביל את הרצליה עם 8 שערים, תומר טואג הוסיף 6 כיבושים. טל הרשקוביץ בלט בראשל"צ עם 5, עידן מימון הוסיף 4 כיבושים ואמר בסיום המשחק: "אנחנו יוצאים מאוכזבים. התוצאה לא טובה מבחינתנו, זו איבוד נקודה חשובה. עשינו את כל הטעויות האפשריות בזמנים קריטיים במשחק".

עידן מימון. מאוכזב מהתוצאה (חגי ניזרי)
עידן מימון. מאוכזב מהתוצאה (חגי ניזרי)
 

מכבי ראשל"צ, שספגה לאורך הסיבוב שלושה הפסדים, תיקנה את הרושם לפני היציאה לפגרה עם ניצחון מרשים - 27:40 על אס"א ת"א, שחווה עונה מאכזבת וירדה למקום התשיעי. חן בירנבאום הוביל את רשימת הכובשים עם 8 שערים, פיליפ מריאן ודור גבע הוסיפו שבעה שערים כל אחד.

קרית מוצקין ניצלה את איבוד הנקודות של נס ציונה והרצליה ועלתה למקום הרביעי אחרי ניצחון 23:32 על הפועל אשדוד. עירוני רחובות, הקבוצה החלשה בליגה, רשמה את הפסדה העשירי, הפעם 35:25 לרמת השרון, שמצידה קפצה עד למקום השביעי. במשחק תחתית חשוב ניצחה מ.כ. חולון 26:30 בביתה את קרית אונו.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */