יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:52

בלאט: הכל נראה אבוד, הקבוצה לא מספיק מנוסה

מאמן מכבי ת"א נשם לרווחה אחרי ה-73:75 על קובאן: "המכונה לא מספיק משומנת כדי להפוך 10 ל-20". הנדריקס: "מתסכל, מרגש לחזור". צפו בתקציר

|
ג´ו אינגלס מרוצה בהיכל נוקיה (חגי ניזרי)
ג´ו אינגלס מרוצה בהיכל נוקיה (חגי ניזרי)

מכבי תל אביב שרדה מותחן הערב (חמישי) בהיכל נוקיה ולאחר ההפסד במלחה להפועל ירושלים, ניצחה 73:75 את לוקומוטיב קובאן ביורוליג ותסיים ככל הנראה במקום הראשון בבית. הצהובים איבדו יתרון מבטיח ברבע האחרון, אך התעשתו וסופוקליס שחורציאניטיס קלע את הסל המכריע.

המאמן דייויד בלאט אמר בסיום לערוץ 10: "יכול להיות שבמצב אחר היינו עושים עבירה (במהלך האחרון). זה לא מה שניצח את המשחק. הכל נראה אבוד שתי דקות לסיום. היו מהלכים גדולים וחזרנו למשחק. הכנסנו את הכדור פנימה. סופו עשה סל חשוב. עם הקבוצה הזו יש תמורה לאגרה".

"אנחנו עדיין לא קבוצה מספיק משומנת ומנוסה כדי להפוך 10 נקודות הרפש ל-20 ו-15 ל-30. יש על מה לעבוד, אין ספק בכלל".

אלכס טיוס הוסיף: "ידעתי שאני חייב לתרום הרבה יותר מכיוון ששון ג׳יימס פצוע ונעדר ואני שמח שתרמתי בשני צידי המגרש. כיף לעלות לשלב הטופ 16 עם ניצחון ביתי אבל אנחנו עדיין לא מצליחים להרוג משחקים. היינו ביתרון דו ספרתי ברבע האחרון והצלחנו לחפור לעצמנו בור עמוק אבל גם הראינו הרבה אופי כשהצלחנו להפוך את התוצאה ולנצח. אני מאמין בחבר'ה וחושב שיש לנו את הפוטנציאל הנדרש להעפיל לפיינל פור של היורוליג. כל תוצאה אחרת היא אכזבה מבחינתנו".

צפו במכבי מנצחת 73:75 את קובאן

אקס מכבי, ריצ'ארד הנדריקס, אמר ל-ONE מחדר ההלבשה של קובאן: "ההפסד כל כך מתסכל. חזרנו מפיגור דו ספרתי ליתרון שש לקראת הסוף, המשחק היה שלנו אבל לא הצלחנו לגמור אותו ושלשות גדולות של בלו ופניני חיסלו אותנו. היה מרגש לחזור ולשחק בנוקיה, שיחקתי פה שנתיים עם הרבה אנשים אבל חבל שלא הצלחנו לסיים במקום הראשון בבית".

"היה משחק יוצא מן הכלל"

על המאבקים מול בלו בצבע והטראש-טוק שהשניים החליפו הנדריקס הוסיף: "זה חלק מהמשחק, לזרוק אגרופים ולהרביץ כדי לנצח אבל אני ובלו חברים טובים והכל נשכח אחרי המשחק. אני חושב ששתי הקבוצות למדו מהמשחק הזה הרבה להמשך כי שנינו שיחקנו בסגלים חסרים וזה בהחלט יחשל אותנו".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */