יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:32

צפו בקובי מויאל כובש ומבשל ב-0:8 של שריף

הקשר הישראלי הציג יכולת גבוהה בניצחון קבוצתו על אקדמיה, כבש שער בכורה והוסיף גם בישול: "משקיע המון, עוקב אחרי בית"ר". צפו בתקציר המשחק

|
קובי מויאל במדי שריף. כבש שער בכורה (רויטרס)
קובי מויאל במדי שריף. כבש שער בכורה (רויטרס)

קובי מויאל כבש אמש (רביעי) את שער הבכורה שלו בליגה המולדובית במדי שריף טירספול, בניצחון 0:8 על נועלת הטבלה, אקדמיה.

קבוצתו של מויאל, אשר מוליכה את הטבלה בפער של תשע נקודות על פני טירספול המדורגת שנייה, השיגה את הניצחון המרשים כשקובי מויאל כבש את שער הבכורה שלו על סף השריקה למחצית הראשונה, בנגיחה נהדרת בסיומה של התקפה מתפרצת מרשימה. השער אגב, היה השער החמישי במשחק.

לפני שהרשית, קשרה לשעבר של בית"ר ירושלים הספיק גם לבשל בדקה ה-24 שאגב היה השער השלישי במשחק.

השערים של שריף התחלקו בין שלושה שחקנים בלבד, כאשר ז'וליאם כבש רביעייה, לובאנור כבש שלושער וכאמור, מויאל כבש אחד. צפו בתקציר המשחק ובביצועים של מויאל.

צפו: גול של קובי מויאל

קובי מויאל אמר: "שיחקנו מול נועלת הטבלה אקדמיקה ואני שמח שיצא לי לכבוש שער ולבשל עוד שני שערים. בתפקיד שאני משחק לא יוצא הרבה פעמים לכבוש ואני שמח על הגול הראשון שלי בשריף, אבל יותר מזה על הניצחון. אנחנו בתקופה צפופה של משחקים, ביום חמישי שיחקנו במסגרת האירופאית, ביום ראשון היה משחק ליגה גם אתמול משחק ליגה בויום שבת עוד משחק, אנחנו בתקופה טובה ואני שמח שהייתי שותף לניצחון אתמול, זה נותן לנו כוח וביטחון להמשך".

על ההתאקלמות שלו בשריף הוסיף: "התאקלמתי בצורה טובה מאוד, יש לי פה חברים לקבוצה שעזרו לי, ואני משקיע המון כדי להצליח ובהחלט שאני מרוצה. אני שמח להיות חלק מהקבוצה הזו, יש לנו מטרות חשובות העונה. אני כמובן עוקב אחרי בית"ר ירושלים ומחזיק להם אצבעות, בקרוב מאוד יש לנו פגרה ואגיע לחופשה קצרה בארץ ואחרי זה אחזור חזרה למולדובה כדי להמשיך במשימות שלנו כקבוצה".          

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */