יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:11

בחמישי: ג'רבי חוזרת להתחרות באליפות ישראל

אלופת העולם בג'ודו תחזור למזרן ותנסה לשמור על תוארה כאלופת ישראל בפעם השישית ברצף. ארשנסקי צפוי לזכות ב-60 ק"ג, פליקר מועמד לזכייה ב-66 ק"ג

|
ג'רבי. חוזרת להתחרות (חגי ניזרי)
ג'רבי. חוזרת להתחרות (חגי ניזרי)

ביום חמישי תיפתח אליפות ישראל בג׳ודו באולם מטרווסט ברעננה. באליפות ישתתפו 130 גברים, ו- 40 נשים, בהן גם אלופת העולם ירדן ג׳רבי שתנסה להגן על תוארה כאלופת ישראל, תואר בו היא זכתה ברציפות בחמש השנים האחרונות.

בגזרת הנשים, התחרות של 52 ק״ג תהייה המעניינת ביותר ותפגיש בין גילי כהן, רוני שוורץ ושירה חייט. במשקל 63 ק״ג תתחרה ג’רבי, יחד עם רותם שור (מקום 3 באליפות אירופה ג'וניור) ופז לייבל שזכתה במקום 3 באולימפיאדת הנוער.

 

בגברים המשקל המענין עשוי להיות 60 ק"ג, שם צפוי להתחרות טומי ארשנסקי, אם הוא לא יתחה ב-66 ק"ג. בתחרות במשקל זה צפויים להיות קרבות מעניינים בין דור העתיד לדור העבר: יעקב אביטבול, פעמיים אלוף ישראל, יתמודד מול דניאל בן דוד שזכה במקום ה-3 באליפות אירופה לקדטים ויתחרה לראשונה במעמד הבוגרים.

ב- 66 ק"ג נראה כי טל פליקר (ספורטאי הסגל האולימפי) מועמד מוביל לזכות בבכורה לאור היעדרותו של גולן פולק שצפוי להתחרות ב- 73 ק"ג. ספורטאים נוספים שמועמדים לחלוק איתו את הפודיום: יאן וינוגרדוב, גור זמיר, וברוך שמאילוב.

ארטיום ארשנסקי (שי לוי)
ארשנסקי. צפוי לזכות ב-60 ק"ג (שי לוי)
 


ב-73 ק"ג יתחרו על הבכורה בר ראופמן וגולן פולק. משקל מרתק נוסף צפוי להיות 81 ק"ג: במשקל זה יתמודדו שגיא מוקי, שבדר"כ מתחרה ב- 73 (וזכה בשנה שעברה בתואר אלוף ישראל ב- 81), אסף חן, תומר זקהיים ועידן ורדי, שזכה במקום החמישי באליפות העולם לקדטים.

ב-90 ק"ג, פיטר פלצ'יק שחוזר מהיעדרות ממושכת לאחר פציעה עשוי ללכת עד הסוף. ב-100 ק"ג ייעדר אורי ששון שמחלים מניתוח, כאשר אחיו אלון, שמתחרה בדר"כ ב-90 ק"גינסה לקחת את הבכורה. באותו משקל יתחרה גם אסף זוהר- חבר הסגל האולימפי לשעבר.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */