יום שבת, 21.09.2024 שעה 13:42

אשר אלון: רעננה לא מפחדת מההתאחדות לכדורגל

הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE, דיברנו עם הבעלים של רעננה על הסחבת בחתימה על הסכם המנהלת. רוני לוי על בני יהודה: "לא פנו"

|
אופירה אסייג ואיציק זוהר ב-102FM
אופירה אסייג ואיציק זוהר ב-102FM

אופירה אסייג ואיציק זוהר הגישו את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן היה לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

עו"ד מאירי: "מכבי לא הייתה צד בהסכם עם הטוטו"
בהמשך דיברנו גם על ההצעה של אבי לוזון, לפיה מי שלא תחתום על ההסכם עם המנהלת לא תוכל לשחק בליגת העל. כיוצא בזאת, האלופה מכבי ת"א עומדת בעין הסערה. 

עו&qout;ד מורן מאירי (רדאד ג´בארה)
עו"ד מורן מאירי. "מכבי מהווה 40% מהרייטינג" (רדאד ג´בארה)
 

עו"ד מורן מאירי, המייצג את מכבי תל אביב, עלה לשידור ובין היתר אמר: "למכבי היו הרבה הערות להסכם והיא שותפה רק בסוף התהליך. חשוב לנו מאוד לקיים דיון ענייני ולא להתלהם. הסכם הטוטו קובע שקבוצה מקבלת כסף לפי 18 דקות שידור תוך כדי משחק ואם קבוצה משודרת פחות מ-18 דקות היא נקנסת במלוא הסכום שהיא אמורה לקבל. מכבי תל אביב מהווה כ-40 אחוז מהרייטינג הטלוויזיוני של הרייטינג בישראל, זה מרכיב חסר תקדים, כשהיא נקנסת זה כסף מוחשי וזה כבר קרה בעבר. אולי זה פחות רלוונטי לקבוצות שהן פחות משודרות, איפה יוצבו שילוט וספונסרים, מכבי לא הייתה צד בהסכם הטוטו".

איך הגעתם למצב שההתאחדות מאיימת להוציא את מכבי מהליגה?
"הרשי לי לתקן אותך, ההצגה היא שגויה. זה לא שמכבי היא נגד מישהו, היא רואה את עצמה כלוקחת תפקיד באיך יראה הכדורגל הרבה שנים קדימה, זה לא עניין אישי של מכבי תל אביב ולא יותר כספים ולא קידום אנשים שלנו, זה אינטרסים שלא ניתן לוותר עליהם בנקודת הזמן לטובת הליגה".

כמו מה?
"לא דיברנו לאחרונה והסכמתי לדבר כי נציג ההתאחדות אמור לדבר, למיטב הבנתי ואנחנו רוצים להראות כלפי הציבור. למכבי היו הרבה הערות והסכימה להתפשר בהמון נקודות עקרוניות לה. הדבר הדרמטי ביותר שהסכימה, שלקבוצות בטוטו יש רייטינג. למי שמשודרת הכי הרבה, וברור שזו מכבי תל אביב, כשנאמר לה שאם היא תיקח כסף על כך, לא יהיה לקבוצה בונוס של 2.2 מיליון לכל קבוצה, אנגלידיס אמר מיד שהוא מוותר על כך, בשנייה ויתרנו על מיליונים. התהליך היה פגום מאוד, לא שותפנו ולא התקיימו דיונים".

למה?
"עסקתם בעבר בפגישה שקיימנו בין היתר בנושא הטוטו ולפגישה הזו שכל קבוצות הליגה היו אמורות להגיע, הגיעו שש קבוצות בלבד כי יש אנשים שלא התאים להם לשמוע שמכבי תל אביב ביקשה לקבל אינפורמציה. אנחנו הסכמנו לקבל הרבה דברים, במסמך הרפורמה נקבע איך נראית מנהלת הליגה, כלומר, חתימה על ההסכם עם הטוטו מחייבת לחתום על הסכם להיכנס למנהלת הליגה, שמורכבת מקבוצות העל והלאומית. בעולם לא קיימות מנהלות לשתי הליגות ביחד. ברור שמכירת זכויות השידור של ליגת העל היא לא זהה לליגה הלאומית וכן הלאה".

יעקב שחר (רדאד ג´בארה)
יעקב שחר. "היחסים איתו מצויינים" (רדאד ג´בארה)
 

עו"ד מאירי המשיך בדבריו: "זה ממלכד אותנו, אנחנו נצטרך להגיע בכל נושא להסכמות עם יתר הקבוצות ואנחנו מוכנים לזה, מלבד שנדע שיש אנשים שיש להם אינטרסים אחרים. בנושא הזה אנחנו למעשה נתקענו. לא מתקיים דיון מספיק ענייני, לא מתקיימות מספיק פגישות, אני מקווה שבימים הקרובים הדברים יסתדרו. קיבלתי הנחיה מאנגלידיס להגיע להסכמות. זה שיש מצוקת כספים, זה לא בגלל מכבי תל אביב, זה בגלל שעיכבו את הסכם הטוטו. לא קיימו הסכם מסודר, כפו את הסכם המנהלת, לא ניתן להסכים לדבר הזה, זו תהיה בכייה לדורות. כשהיה מדובר בכסף, לקח למכבי תל אביב שנייה לוותר על מיליונים לטובת יתר הקבוצות".

למה לדעתך מכבי תל אביב ממודרת?
"בתחילת התהליך נקבעה נציגות שנקבעה עם יעקב שחר שאני חושב שהתקשורת בינו לבין מכבי היא טובה מאוד ומשה דמאיו, בשלב מסוים הוצע לאנגלידיס להצטרף, מסיבות כלשהן הוא לא הוזמן לפגישות, גם כאשר ביקשנו לקיים דיון, אני יודע שאחד לפחות מאנשי ליגת העל, משה דמאיו, פעל שלא יתקיים דיון עם מכבי בעניין".

מאיזו סיבה?
"צריך לשאול אותו, הוא אמר שהוא לא הסכים שניר חפץ יקיים פגישה כזו אבל זה לא נשמע רציני בכלל ואי אפשר לבוא היום ולהפיל את כל האשמה על מכבי ת"א".

אתם מונעים תרגיל של לוזון וחבריו כדי לשלוט על המנהלת?
"אנחנו בוחנים את טובת העניין, טובת העניין היא מנהלת שמגנה על אינטרסים חשובים ששומרת על יתר הקבוצות ולא אינטרסים זרים שמאפשרים להשפיע על קבלת ההחלטות, לא רוצה בשבלב הזה להאשים אף אחד. יש מקום להידברות, היא מתקיימת מתחת לפני השטח, יש הרבה מאמצים של הרבה אנשים".

אנגלידיס ועו&qout;ד מורן מאירי (משה חרמון)
אנגלידיס ועו"ד מורן מאירי (משה חרמון)
 

עובדה שלא. מה התגובה של מכבי לאיום של לוזון?
"אגלה לך סוד, זה לא האיום הראשון שהושמע כנגע מכבי תל אביב בתהליך הזה, גם פרסונלית היו אמירות קשות. אני לא חושב שדרכה של מכבי היא להתווכח, אלא לראות תמיד את טובת העניין, גם הפועל ב"ש שותפה לדרך וגם אשדוד, אנו רואים את טובת העניין, לא להיגרר לדברים שמסביב ולדון בדברים לגופם. נכפה שהליגה הלאומית תהיה עם ליגת העל במנהלת, מי קבע שצריך שיהיו נציגים של ההתאחדות במנהלת? המנהלת תקבל כספים מההתאחדות, ייתכן שיבוא מישהו שיגיד שהעלנו את הכנסות המנהלת משמעותית וצריך לדון אם לתת עוד כספים להתאחדות, יעלה על הדעת שיבוא נציג מההתאחדות וישב בדיון כזה? זו הזדמנות חד פעמית לשמור על הכדורגל. מכבי רוצה מנהלת, מסתכלת על שיקולים ארוכי טווח ומקווה שההיגיון יגבר על כל תופעה אחרת".

מה דעתך על ההתנהלות של שחר בסיפור הזה?
"אני מאחל לכדורגל הישראלי שיהיו עוד הרבה אנשים כמו שחר. לא התאכזבתי ממנו אפילו פעם אחת, אני שמח מהדיונים איתו, על הניסיון שלו לעזור. אני לא חושב שיש ליענקל'ה איזו בעיה איתנו".

יואב כץ: "לא נראה לי שמכבי תל אביב רוצה את טובת הכדורגל"
גם הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, עלה לשידור ופרס את משנתו בנושא ההסכם שעוד לא נחתם עם הטוטו: "אני לא מסכים עם ידידי עו"ד מורן מאירי. אני לא מבין, כל שיטה דמוקרטית בעולם אומרת שהרוב קובע, לא מבין איך נותנים לקבוצה אחת, שתיים או שלוש לקבוע את גורל הכדורגל, הרבה פעמים החלטות יכולות להידחות הרבה שנים קדימה".

יואב כץ (עמית מצפה)
יואב כץ. "הרוב אמור לקבוע" (עמית מצפה)
 

מכבי רוצה את טובת הכדורגל.
"לא נראה לי, הכסף לא עובר לקבוצות".

האם אתה מסכים שישעבדו את הכספים שלך עד 2020, האם אתה רוצה שכל הכדורגל יתקע בגלל בן אדם אחד?
"אני מסכים לפוזישן שאת נוקטת, אבל אני לא נגד זה. אני נגד זה שאין החלטה של הרוב, מכבי תל אביב רוצה לשנות החלטה של יותר מ-75% מהקבוצות. לא מכיר החלטה אחרת, לא מבין את השיטה שאדם אחד מטיל וטו".

למה לא מצטרפים לג'קי, ברקת וגולדהאר ואומרים עצרו?
"זו לא הבעיה העיקרית, אני שם את הכסף מהכיס. אני שם כסף גדול מהכיס, היות שמחזיקים את כל הכדורגל בן ערובה לקבוצה אחת או שתיים"

למה אתה חושב שמכבי מחזיקה אתכם כבני ערובה?
"אני מסכים שהתהליך לא נעשה בצורה הכי טובה בעולם, אבל כל הטענות הללו אפשר לעשות ולשכלל אותם. אין לי בעיה עם מנהלת עצמאית שכל הזמן תהיה בסדר. יש 9 או 10 קבוצות קטנות שנמנעות לקבל כספים בגלל כאלה שלא מסכימות".

בן זקן: "אבי לוזון שבוי על ידי שטרן חלובה"
בעלי מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן, אשר מעורה מאוד בכל הקשור לנושא ההסכם מול ההתאחדות, אמר: "אני לא יודע למה הבעלים לא איתנו. אני חושב שצריך לשאול את הבעלים. שמעתי את יואב מדבר, לדעתי יואב לא חי איתנו, אין לו את כל האינפורמציה אז הוא הגיב כמו שהוא הגיב, אם הוא היה מכיר את הדברים הוא היה מגיב אחרת. אני רוצה רק לתאר את הסיטואציה. מצד אחד, במשך חודשים, קבוצות ליגת העל או חלקן ובעיקר ההתאחדות לכדורגל טענו שאין צורך בהסכם הטוטו ושמענו את כולם שאמרו 'אין מה למהר' ושאנחנו לא בני ערובה של אף אחד, ופתאום תראו איזה לחץ מופעל עלינו, אנחנו הורסים את הכדורגל הישראלי פתאום".

ג´קי בן זקן (משה חרמון)
ג´קי בן זקן. "מעולם לא חשבתי שיש דמוקרטיה" (משה חרמון)
 

בן זקן זעם: "בואו נקרא לילד בשמו, אתם אומרים אבי לוזון, זה לא אבי לוזון. אני היום מכיר את הסיטואציה הכי טוב. יושב שם שטרן חלובה בחדר בהתאחדות, מבין שיש שינוי גדול מאוד בכדורגל, שהטוטו והשרה קבעו שיהיה סדר חדש בכדורגל הישראלי, הוא לא לרוצה להיפרד ממוקד הכוח שלו, הוא ישב ותווה את המתווה איך אנחנו נותנים לטוטו לכאורה את מה שהם רוצים ובפועל הם לא מקבלים כלום. הוא שוקד על כל סעיף וכל פסיק, וכל מילה ואות בהסכם של המנהלת. אבי לוזון לא חושב כמוהו כי הוא כבר יודע שהוא לא בהתאחדות. אבי לוזון הוא מכבי פתח תקווה, האינטרס שלו זה מנהלת הליגה אבל היום הוא שבוי על ידי שטרן חלובה".

חשבנו שיש דמוקרטיה.
"אז אתם נאיביים, מעולם לא חשבתי שיש דמוקרטיה. תראו על מה מכבי תל אביב נלחמת, היא נלחמת על זה שלא יהיו נציגים של ההתאחדות בוועד המנהל של ליגת העל, הרי למה הקמנו מנהלת ליגה? אמרנו שאנחנו, הבעלים של הקבוצות, חושבים שאנחנו יכולים לנהל את העניינים שלנו יותר טוב מההתאחדות לכדורגל ואם אנחנו צודקים זה יהיה פנטסטי ואם אנחנו טועים, את המחיר אנחנו נשלם"

"בהתאחדות אומרים בסדר" אמר בן זקן, "נקים לכם את המנהלת אבל היא למעשה ההתאחדות לכדורגל. הם חילקו חמישים מניות לחברה שתחזיק את המנהלת, בנו את זה בצורה כזו שמכבי פ"ת ובני יהודה ירימו את היד שלהם, כי אלה הקולות הבטוחים, יהיה להם רוב להעביר כל החלטה. אם תיקח את השכלול והנציגים, את קבוצות הלאומית ואת ה-4 נקודות של פתח תקווה, תראה שכל החלטה הם מעבירים בקלות".

הם לא מוכנים לוותר על הכוח שלהם?
"רוב הקבוצות בליגת העל כבר מביבנות את זה, סכנין ורעננה ואחרות".

למה הם לא עומדים לצידכם?
"בשיחות שלנו הם איתנו, אבל מצד שני הם פוחדים מההתאחדות".

למה? הם עד כדי כך מפחידים?
"אני לא יודע, תשאלי אותם".

אשר אלון: "הפועל רעננה לא מפחדת מההתאחדות"
הבעלים של הפועל רעננה, אשר אלון, הצטרף לשיחה: "אני קצת הופתעתי ממה שג'קי אמר. אני חולק עליו, אם כי לא בהרבה דברים. הפועל רעננה לא מפחדת מההתאחדות, אין לה מה לפחד".

ההתאחדות מאיימת שאם מכבי לא תחתום היא תצא מהליגה.
"היו לי המון שיחות עם ג'קי. אני לא חושב שרומא נבנתה ביום אחד. אני חושב שהשינויים צריכים לבוא בהדרגה. אי אפשר לאכול את כל העוגה. הוא דיבר על חלובה ועל לוזון ואני חושב שכל מה שהוא אומר בקטע הזה, הדברים בחלקם לא נכונים".

"אני בעד זה שייחתם כבר הסכם השיווק הזה", אמר אלון, "לא יכול להיות, ריבונו של עולם. ההסכם קיים ויחד איתו יש את ההסכם של הרפורמה והיחסים בין המנהלת להתאחדות, ההתאחדות מוכנה לשבת ולדבר על כמות הנציגים, שיהיה נציג משקיף, הם מוכנים להגיע לפשרות. דיברתי עם שטרן חלובה ומושיק אביבי, גם עם אבי לוזון. מכבי תל אביב מוכנה לפשרות האלה"

אז מי תוקע את ההסכם?
"ההסכם מחר או מחרתיים ייחתם. הצדדים יישבו ויהיה בסדר. אני תמיד אופטימי".

אלון הוסיף לסיום לגבי זכויות השידור: "אני מסכים עם ג'קי בדבר אחד - אסור שזכויות השידור יימכרו לא עכשיו ולא בעוד שלוש שנים ולא שום דבר. אנחנו לא סוחרים בקפה או בסוכר. זה ניתן למנהלת, היא צריכה להחליט על העניין הזה, יחד עם ההתאחדות לכדורגל".

דני נוימן: "טביב צריך לעשות מהפך ב-48 השעות הקרובות"
עסקנו בצניחה של בית"ר ירושלים. בבירה מודאגים לאחר ה-1:0 למ.ס. אשדוד אמש (שבת) שככל הנראה יפגע ישירות בכמות האוהדים שיגיעו למשחק הליגה הקרוב מול מכבי תל אביב בטדי. בנוסף לכל הצרות, היום הודיע חיים רביבו בראיון בלעדי ל-ONE שהוא עוזב את בית"ר ירושלים בצעד חד צדדי. נציג הבעלים אמר בין היתר שאלי כהן הוא 'מאמן מדליף'.

חיים רביבו (חגי ניזרי)
חיים רביבו. עזב את בית"ר (חגי ניזרי)
 

דיברנו עם שחקן העבר ופרשן הערוץ הראשון, דני נוימן, שאמר בין היתר: "זו פשיטת רגל של מועדון. במקומו של אלי טביב אני עושה מהפך ב-48 השעות הקרובות, כי בית"ר נמצאת בבעיה גדולה".

בנוסף, עלה לשידור גם שחקן העבר ונציג עמותת האוהדים, שמוליק לוי, שהתייחס למצב הקבוצה.

אתה שמח שאתה לא בבית"ר?
"לא הייתי קורא לזה שמח, זה לא כיף כי בית"ר חשובה לי ואני לא רוצה לראות אותה במצב הזה. אני חושב שבית"ר צריכה להיות במקום אחר ולדבר על דברים אחרים"

ובכל זאת?
"אני מסכים שחיים רביבו חסר לכדורגל הישראלי וחשוב לבית"ר. זה עצוב שהוא לא יהיה חלק מהקבוצה, אבל אני חייב להגיד ששורש הבעיה זה הגדרת התפקיד. הוא לא היה שייך לקבוצה ולא ידע בדיוק מה קורה, הבעייה הייתה בהגדרה שלו, אני מדבר עם השחקנים ואנשי צוות הוא לא מספיק היה שם ולא היה מרגיש שייך והם לא הרגישו שהוא שייך ומעורב היה נראה שחיים מעורב לכאורה. בתחילת הדרך הוא היה מאוד מעורב אבל הוא לא הרגיש את חדר ההלבשה".

מה מצפים, שחיים רביבו יתחנן לאלי כהן?
"זה בדיוק מה שאמרתי, הוא אמור לדווח לו. זה לא הגיוני".

הגדרת התפקיד הייתה ברורה, אבל אם אלי כהן מתנהג בצורה כזו עם חיים רביבו.
"זה נראה לי חד צדדי מדי. ברור שיש גם צד לאלי כהן. גם אני מכיר את חיים והיינו יחד בנבחרת, אני יודע מי זה חיים רביבו, הוא לא עושה משהו שיזיק לבית"ר ירושלים, אבל אי אפשר להאשים רק צד אחד אני בטוח שגם לחיים רביבו בהתנהלות מול אלי כהן או בהגדרה היא כשל. אם הוא נציג בעלים הוא יכול לקבוע שהמאמן לא מספיק טוב וטביב חייב לכבד את נציג הבעלים שלו בקבוצה".

שמוליק לוי הוסיף: "התעלומה הכי גדולה, היא איפה דוד אמסלם בכל הסיפור הזה".

מה אתה מצפה שהוא יגיד?
"לא להגיד, לפשר בין הצדדים ולקרב בי הצדדים, מי כמוכם יודעים שזה בדיוק הבן אדם לפשר בין הצדדים".

רוני לוי: "בני יהודה יקרה לי. בוודאי שאני רוצה לעבוד"
בהמשך עסקנו בשינויים שחלו בבני יהודה. אחרי שהשיג ניצחון בודד ב-11 מחזורים וחמש נקודות בלבד, המאמן, דרור קשטן, החליט להתפטר היום מבני יהודה, שנמצאת במקום האחרון בליגת העל. קשטן הגיע לאימון הבוקר של הכתומים ושוחח עם השחקנים במשך מספר דקות והודיע להם שבעקבות המצב בקבוצה, הוא צריך לקחת אחריות. משה דמאיו ניסה לשכנעו להמשיך אולם המאמן סירב להשאר והודיע על עזיבתו.

האם קיבלת הצעה לבני יהודה?
"לא, לא קיבלתי טלפון".

אתה מעוניין?
"אני לא יודע להגיד לך, כי את שואלת אותי כעיתונאית. יש הבדל בין שאופירה שואלת אותי או איציק או המועדון, יכול להיות שיפנו אוליי ואז אדבר אחרת".

רוני לוי ואמסלם (גיא בן זיו)
רוני לוי. "לפעמים להיות קצת בחוץ זה לא רע" (גיא בן זיו)
 

האם זה מעניין אותך?
"בני יהודה זה מועדון שלקחתי בו אליפות כשחקן. עברתי שם משהו, אני אוהב את המקום והוא יקר לי, אבל להגיד לך אם אני רוצה או לא רוצה, אני צריך לדעת שרוצים אותי ופונים אליי".

אתה מתגעגע לליגה הישראלית?
"מעבר לזה שכדורגל זה המקצוע שלי, זה משהו שאני מאוד אוהב לעשות, אחרי הרבה שנים גם כשחקן וגם כמאמן שעבדתי, לפעמים להיות קצת בחוץ זה לא רע. זה גם טוב, ברור שאני רוצה לעבוד ובוא נזכור שאני כרגע בחוץ גם מבחירה כי היו לי כמה הצעות, חלק בתקשורת יודעים וחלק לא, בוא נגיד שלפני חודש היה לי הצעה מאלופת רומניה לשעבר".

ייטב לוזון: "כולם מודעים למצב הקשה של הקבוצה"
בהמשך דיברנו עם ייטב לוזון, בנו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ומאמן מכבי פ"ת, שדיבר על מצבה של קבוצתו, שהפסידה אמש להפועל ב"ש.

מה שלומך?
"מקווה שהמצב ייטב עם הזמן"

מבחינה מקצועית, להוציא את מכבי ת"א מהליגה, זו החלטה ראויה?
"את האמת שאני לא בקיא בפרטים ומה הדיבורים ומה היה, אבל אני לא חושב שזה ייצא לפועל, שיוציאו פה קבוצה מהליגה, קשה לי לראות את זה קורה. זה ספין שירד והכל יהיה בסדר בסוף".

כשלקחת את הג'וב לא הרגשת שזה קצת גדול עליך?
"ממש לא. אמרתי את זה כבר בשבוע שעבר שאם הייתי חושב לרגע שאני לא יודע מה צריך ומה אפשר לעשות עם הקבוצה, לא הייתי הולך על זה מלכתחילה, לא עמדו לי עם אקדח על הרקה. אני מרגיש מאוד מוכן, מי שנכח במשחק, קיבלתי הרבה תגובות חיוביות על איך שנראינו לפחות במחצית הראשונה, זה דברים שלא תמיד רואים בתקצירים, במחצית הראשונה ב"ש לא הגיעו ליותר מדי מצבים, אם היינו מובילים הדברים היו נראים אחרת".

בימים שאתה מאמן ראשי, באיזה חלק בקבוצה היה לך הכי דחוף להתעסק?
"לא יודע אם זה נכון להגיד, במחצית הראשונה נראינו טוב ובמחצית השנייה המערך קרס ושילמנו על זה"

יש תחושה שהמועדון קרס? האווירה השתנתה?
"בגלל המצב, קשה מאוד שתהיה אווירה שמחה, כולם יודעים מה המצב ומודעים לו. קשה שתהיה אווירה שונה. אני תמיד משדר גם לשחקנים ולכל מי שסובב אותי שאם נמשיך להראות כמו שנראינו במחצית הראשונה מול ב"ש, אנחנו נחזור לעניינים בליגה".

שפת הגוף שלך היית הנורא בטוחה בנוער.
"זה ברור, אני זה אני, לא אהיה בן אדם אחר, אמשיף לכוון ולעזור, בנוער כל שחקן שומע אותך, לפעמים שחקנים שרחוקים קצת קשה לתקשר איתם ואני אמשיך להיות כמו שהייתי בנוער".

אתה ממליץ לאבא להישאר או לעזוב?
"כל פעם זה עולה. לא יודע, בסך הכל אני יודע שהוא אוהב את מה שהוא עושה, מצד שני זה לא נעים כל הביקורות המוגזמות לפעמים מסביב, אבל אם זה משהו שפוגע לו בבריאות, אז הייתי אומר שעדיף לו לעזוב".

אתה מרגיש שזה פוגע בבריאות שלו?
"יש רגעים. כולנו בני אדם, אבל אבא אדם חזק והוא למד להתגבר על ביקורות ועוד אחת זה לא מה שישבור אותו. מה שהוא יעשה אני איתו".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */