יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:13

ווילס כמרקחה: רולינג מול ינסה להמשיך במומנטום

המסלול המרתק בבנגור און די יקל על הסוסים בדרך למירוץ צמוד ב-16:00. הפייבוריט ירצה להשיג ניצחון 3 ברציפות, מאסטר רד, שילבש צהוב, יעמוד בדרכו

|
מירוצי סוסים. ווילס רותחת (רויטרס)
מירוצי סוסים. ווילס רותחת (רויטרס)

המסלול בבנגור-און-די ממוקם ברקסהאם, ווילס, והוא מהווה את המסלול המפורסם ביותר מחוץ לאנגליה. בבנגור יש מסלול אחד מעגלי, הרצוף במכשולים ואורכו הוא מייל וחצי (כ-2.4 ק"מ). המסלול נחשב לאחד הקלים ביותר בסבב מאחר והוא כמעט שטוח לחלוטין ולא כולל שום מכשולים טבעיים.

חמישה סוסים ירוצו על המסלול במירוץ שיתקיים בשעה 16:00 וירכיבו ליינאפ מעניין ופתוח לחלוטין. קי טו דה ווסט (4.50) ניצח בשני מירוציו האחרונים, כולל במירוץ צמוד מאוד בלינגפילד בתחילת השבוע, מה שיעניק לו יתרון גדול מבחינת כושר עכשווי.

איטס אה דודל (3.00) זוכה להימורים רבים על זכייתו, השיג תוצאות יפות עד כה למרות חוסר הניסיון שלו ולאחר ניצחון במירוץ הבכורה, הגיע שלישי בין חבורה איכותית מאוד במירוץ אוטואקסטר לאחרונה.

הפייבוריט, רולינג מול (2.87) התחיל את העונה מצוין עם שני ניצחונות במירוצי משוכות, אך עשה זאת על מסלולים גשומים ומאז חלה ירידה בכושרו כשהתחרה על מסלולים יבשים יותר.

סוסים בווילס. מסלול קליל (רויטרס)
סוסים בווילס. מסלול קליל (רויטרס)
 

מאסטר רד (4.00) שירוץ עם תלבושת צהובה/כחולה, נמצא גם הוא בכושר מטורף עם שני ניצחונות ופעמיים שהגיע למקום השני בארבעת מירוציו האחרונים וההצטיינות שלו על מסלולים לחים עשויה בהחלט לעזור לו להגיע לפודיום במירוץ הזה.

וינג מירה (26.00) התחיל לרוץ במירוצי נשיונאל האנט רק לאחרונה ומדובר בסוס שמצטיין בכלל רק במסלולים גשומים ובוציים. קשה לראות את וינג מירה לא מגיע אחרון במירוץ הזה אחרי כל הסוסים האיכותיים שיתחרו בו.            

בואו להרוויח ממרוצי סוסים

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */