יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:01

ירוק לוהט: גרין פלאג וגרין וויזארד בקרב בניוקאסל

המסלול בטייניסייד יציג מירוץ בין חמישה סוסים (14:05) כששני הסוסים אמורים להוביל את ראש החץ. סטרימס אוף וויסקי וסקוטסוול ינסו להפריע

|
מירוץ סוסים. הירוקים חזק בעניינים (רויטרס)
מירוץ סוסים. הירוקים חזק בעניינים (רויטרס)

מסלול ניוקאסל נמצא בטייניסייד והוא לא רחוק ממגרשה של קבוצת הכדורגל, סט. ג'יימס פארק. המסלול נחנך בשנת 1882, אם כי ישנם עדויות למירוצי סוסים באיזור כבר לפני 350 שנים. במסלול שני סוגי מסלולים – מסלול למירוצים שטוחים לצד מסלול מכשולים המיועד למירוצי נשיונאל האנט.

המירוץ שיפתח את יום המירוצים בבריטניה בשעה 14:05 יפגיש בין חמישה סוסים בכירים שינסו להשיג ניצחון מרשים שיקפיץ אותם קדימה בדירוג. המירוץ גורר עניין רב באנגליה והימורים רבים נרשמו על המירוץ המסקרן.

גרין פלאג (1.73) הוא הפייבוריט הבולט במירוץ מאחר וניצח את שני המירוצים האחרונים שלו והוא ממשיך להשתפר לאחר שהחליף את האימונים שלו לכאלו שיכשירו אותו למירוצי משוכות ולא למירוצים שטוחים.

סטרימס אוף וויסקי (5.00) יערוך את מירוץ הנשיונאל האנט השני שלו בלבד בקריירה לאחר שנחל אכזבה בראשון והפסיד ל-גרין פלאג לאחר שכשל במשוכה האחרונה. מדובר בסוס איכותי מאוד, אבל בכזה שעדיין מתקשה וטועה במירוצי משוכות.

רכיבת סוסים (GettyImages)
רכיבת סוסים (GettyImages)
 

גרין וויזארד (7.00) השלים שלושה ניצחונות רצופים בתחילת העונה, אם כי עשה זאת ברמה נמוכה יותר של תחרות. מאז אותם ניצחונות, כושרו הדרדר והוא לא הצליח לעלות על הפודיום מאז. סקוטסוול (7.00) היה בעברו מומחה למירוצי משוכות והוא מפגין כושר לא רע העונה, אך שיאו מאחוריו למרות שהצליח לסיים במקומות השני והשלישי בשני מירוציו האחרונים.

אושן קלאב (15.00) נמצא בכושר מצוין והגיע לפודיום בחמשת מירוציו האחרונים, אך הוא עדיין חדש למירוצי המשוכות ולא אמור להוות בעיה לסוסים הבכירים יותר במירוץ, עם היסטוריה ארוכה במירוצי נשיונאל האנט.            

בואו להרוויח ממרוצי סוסים

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */