יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:45

מאמן אס"א: ההפסד הראשון של מכבי יגיע מחר

רן קנון בטוח ביכולת של חניכיו לקראת הדרבי מחר ב-17:00 מול מכבי ת"א, שמחזיקה במאזן מושלם. שירים של אריק איינשטיין יתנגנו במהלך המשחק

|
רן קנון (איגוד הכדוריד)
רן קנון (איגוד הכדוריד)

הדרבי התל אביבי יעמוד מחר (שישי,17:00) במרכז המחזור ה-10 בליגת ווינר בכדוריד. ממש לא מזמן, אס"א הייתה הקבוצה התל אביבית המובילה בעיר כאשר מכבי הייתה האנדרדוג, אך מחר אס"א ופרויקט הצעירים הישראלים שלה, שנטול שחקנים זרים, ינסה ליצור הפתעה מרעישה מול המוליכה, שמחזיקה במאזן מושלם של 9 ניצחונות.

משחק הדרבי התל אביבי ילווה בפתיחתו ובמהלכו בהשמעה של המיטב משיריו של אריק איינשטיין ז"ל. גם ביתר המגרשים הקבוצות ישמיעו את הלהיטים הגדולים של אחד היוצרים והזמרים הגדולים והמרגשים של הזמר העברי.

"אתה יכול לרשום שההפסד הראשון של מכבי ת"א העונה יבוא מחר, בחג המכבים, בנר השלישי של חנוכה", אמר מאמן אס"א, רן קנון, בסוג של חיוך לאתר איגוד הכדוריד. “האמת שזה המשחק הכי קל מבחינתנו, כי כל תוצאה שלא נעשה היא תהיה הפתעה. אני מקווה שהחבר'ה הצעירים שלי יצליחו למשוך את המשחק כמה שיותר זמן, ומחר ב-18:30 נמשיך לחייך".

קנון הוסיף: "המוטיבציה היא גבוהה וכל מה שניקח יהווה בונוס. עד היום אף קבוצה לא הצליחה לקחת את הבונוס מול מכבי, אז אולי אנחנו נעשה זאת".

אס"א תחסר במשחק את ניבו לוי, אלירן מצקי ודור ורסנו הפצועים, כאשר גם ניר מודריק עלול להחמיץ את המשחק בגלל כאבים בגב. במכבי, עומר דבדה סוחב רגל ובספק.

בוטוליה (דוד פליגל, איגוד הכדוריד) (ONE)
בוטוליה. מכבי ישמרו על מאזן מושלם? (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

יתר משחקי המחזור ה-10: (שעה ראשית 16:30): הפועל קרית אונו - בני הרצליה (15:45), עירוני רחובות - מכבי ראשל"צ, הפועל אשדוד - א.ס רמת השרון, א.כ נס ציונה - מ.כ חולון, הפועל ראשל"צ - מכבי קרית מוצקין.

בנושא אחר, נבחרת ישראל תתכנס למחרת המחזור ליומיים של אימונים מרוכזים. באיגוד הכדוריד בחרו לקיים את משחק האולסטאר של הכדוריד הישראלי ב-23 בדצמבר, בין נבחרת ישראל לבין הכוכבים הזרים של ליגת ווינר, באולם גושן בקרית מוצקין. שלושה ימים אחרי המשחק - הנבחרת תארח לשני משחקי ידידות את נבחרת גיאורגיה.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */