יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:30

ג'רבי: המקום ה-1 הוא תמיד המטרה בכל תחרות

אלופת העולם בג'ודו הדליקה נר חנוכה בחוויה האולימפית ביחד עם לי קורזיץ וסיפרה על ההכנות לקראת אליפות ישראל: "תחושה שונה להתחרות פה"

|
קורזיץ וג´רבי מדליקות נר בחוויה האולימפית (שי לוי)
קורזיץ וג´רבי מדליקות נר בחוויה האולימפית (שי לוי)

שתי אלופות העולם, הגולשת לי קורזיץ והג'ודוקא ירדן ג'רבי, הדליקו היום (חמישי) נרות חנוכה יחד עם מבקרי החוויה האולימפית בתל אביב ואיחלו להם חג שמח.

"כיף לראות את הילדים והמבקרים פה", אמרה ירדן ג'רבי. "אני מקווה שיגיעו גם לראות אותי בתחרויות".

ג'רבי תתחרה בשבוע הבא באליפות הארץ בג'ודו ולקראת החזרה לתחרויות מאז הזכייה באליפות העולם סיפרה על התחושות: "אני מאוד מתרגשת. באימונים דפיקות הלב שלי מאוד גבוהות, אני מחכה לזה ורוצה לחזור למה שאני אוהבת. זו תחושה שונה להתחרות בארץ כי כולן מכירות אחת את השנייה ומתאמנות יחד פעמיים ביום, אבל זה אתגר אחר ומבחינתי אני בצעד הבא. מקום ראשון זה תמיד הכיוון בכל תחרות, גם באליפות הארץ".

על החזרה לשגרה לאחר ההד התקשורתי הגדול הוסיפה הג'ודוקא: "אני מרוכזת במה שאני עושה באימונים ואני לא חושבת לגבי כל מה שקורה מסביב. מה שכן, קשה לחזור לכושר אחרי חודש של חופשה, אבל אני כבר מרגישה טוב, חזרתי לעניינים ואני אוהבת את השגרה שלי כרגע".

לי קורזיץ סיפרה על ההרגשה: "זו הרגשה טובה להיות כאן עם אלופת עולם נוספת זה אדיר, זה אומר שמשהו כן משתפר פה כי רואים תוצאות".

הדלקת נרות בוועד האולימפי

הגולשת הוסיפה על מצבה ועל האפשרות שתחזור להתחרות בקרוב: "עכשיו אני בעצם מנסה לטפל בגוף שלי ולראות שאני כן יכולה להגשים את החלום שלי. אני מנסה להתחזק, עושה כושר כשאני יכולה ומקווה להרגיש טוב לקראת הקמפיין הבא. אני מקווה שאצליח לחזור בזמן בשביל להגיע לאולימפיאדה".

כמידי שנה, מאז פתיחת החוויה האולימפית בקיץ 2009, מיטב הספורטאים האולימפיים של ישראל ידליקו נרות עם קהל המבקרים בחוויה האולימפית וילוו אותם בסיור במקום.

השנה, בנוסף לקורזיץ וג'רבי, במהלך ימי החג ידליקו נרות גם השחיינית עמית עברי והאתלטית דניאל פרנקל (2/12), הגולשים נמרוד משיח ומעיין דוידוביץ' (3/12), וכלת פרס ישראל אסתר רוט שחמורוב (4/12).

קורזיץ (שי לוי)
קורזיץ: "מקווה שאצליח לחזור בזמן לאולימפיאדה" (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */