יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:39

הפועל ירושלים הגישה הצעה לגארד מאט ג'נינג

הגארד, שהיה מבוקש בתקופה של קטש, עשוי להגיע. קלע 12.8 נק' בממוצע למשחק בקרואטיה. אחרי ה-71:85 על איגוקאה ביורוקאפ, בי-ם מתכוננים למכבי

|
ג´נינג במדי זאגרב מול פרננדו סן אמטריו
ג´נינג במדי זאגרב מול פרננדו סן אמטריו

הפועל ירושלים המשיכה במגמת השיפור אחרי ניצחון החוץ המרשים בליגה על הפועל תל אביב כשדרסה אמש (רביעי) במלחה 71:85 את איגוקאה הבוסנית במסגרת המחזור השביעי ביורוקאפ.

צמד הפורוורדים, רונאלד דופרי וליאור אליהו (בהופעת בכורה במלחה), המשיכו לתת את הטון עבור האדומים כאשר האמריקאי סיים כטופ סקורר עם 22 נקודות ואילו הישראלי, שמתחיל להרגיש בבית, תרם 12 נקודות לניצחון.

אליהו, שחתם לאחרונה בבירה לשלוש שנים, ממשיך ביכולתו הטובה, מוריד חלודה באופן מרשים ונראה כי הוא מסתגל היטב להבדלי הרמות בין היורוליג ויורוקאפ. 

הצוות המקצועי יתפנה כעת להכין את הקבוצה לקראת הסופר-קלאסיקו הישראלי בין הפועל לאורחת מכבי תל אביב שיתקיים ביום שני הקרוב, במשחק לוהט שיפגיש את אליהו, יותם הלפרין ויניב גרין, לראשונה באדום של ירושלים, נגד האקסית מתל-אביב. 

בתוך כך, הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי ממשיכים לחפש אפשרויות חיזוק לסגל ולאחר שמאני האריס העדיף להישאר בארה"ב ולמצות אופציות בליגת הפיתוח, וטריי ג'ונסון שלא החליט על עתידו, ל-ONE נודע לראשונה כי ירושלים הגישה הצעה לגארד מאט ג'נינג (25, 1.93) שמשחק בציבונה זאגרב הקרואטית.

שמו של ג'נינג קושר לירושלים לאורך השנים, בעיקר בעידן בו עמד עודד קטש על הקווים במלחה, אלא שהמשא ומתן בין שני הצדדים לא הבשיל. כעת, בהפועל נעשים מאמצים לחיזוק הקאדר ובעקבות עזיבתו של זאק רוזן למכבי אשדוד, בקבוצה מחפשים גארד זר שיסייע בהובלת הכדור וייצור מצבי קליעה.

רוזן (משה חרמון)
רוזן. נמצא המחליף? (משה חרמון)
 

ציבונה נקלעה לקשיים כלכליים כבדים כאשר מספר שחקנים לא קיבלו משכורות מזה חודשים כשהשחקנים המקומיים מאיימים בשביתה. הנהלת המועדון הודיעה כי כבר בזמן הקרוב הם צפויים להשלים את תשלומי המשכורות, אלא ששחקנים רבים כבר החלו לבחון את השוק וג'נינג, שקולע 12.8 נקודות בממוצע למשחק (52% ל-2, 43% ל-3, 70% מקו העונשין), לא פוסל מעבר לירושלים.

ג'נינג, בוגר מכללת נורת'איסטרן, שם רשם ממוצעים של 14.3 נקודות, 4.2 כדורים חוזרים ו-2.8 אסיסטים למשחק, משחק בעמדות הגארד ונחשב לשחקן אתלטי וחכם שמסוגל להוביל כדור, אך לא מדובר ברכז טבעי. את עונתו הראשונה כמקצוען העביר בדי-ליג במדי מיין וריו גראנד, אותה הוביל לסדרת הגמר עם ממוצעים של 11 נקודות ו-2.7 אסיסטים למשחק. את השנתיים האחרונות העביר באיטליה במדי קאסלה וסיינה, בשורותיה סיפק ממוצעים של 8.4 נקודות ביורוליג.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */