יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:34

שטרק דרשה גינוני טקס, סורבה ולא הגיעה למשחק

פרסום ראשון: העימות בין יו"ר מנהלת ליגת הנשים לבין רמה"ש מתחמם לאחר שביקשה להשתתף בטקס תוך הכרזה על שמה ונדחתה. לפניכם: החלפת המיילים

|
רחל אוסטרוביץ' ואיריס שטרק (שי לוי)
רחל אוסטרוביץ' ואיריס שטרק (שי לוי)

פרסום ראשון: העימות בין יו"ר מנהלת ליגת העל נשים, איריס שטרק לרמת השרון עולה מדרגה. זאת לאחר ששטרק פנתה אמש (רביעי) להרבלייף רמה"ש וביקשה להיות אורחת הכבוד במשחק שהתקיים בין רמת השרון למכבי רמת חן בו ניצחה המארחת 71:82, וביקשה ללחוץ ידיים לשחקניות, ושיכריזו עלייה במהלך המשחק, כפי שמכריזים על נשיאי מדינה שבאים למשחקי גמר גביע. שטרק ככל הנראה נעלבה מהסירוב של רמת השרון לדירושתיה, ולא טרחה להגיע למשחק.

בתגובה רחל אוסטרוביץ' יו"ר קבוצת הרבלייף רמת השרון פנתה בתלונה חריפה נגד שטרק ליו"ר איגוד הכדורסל דני חלוץ.

בחלופת המיילים בין השתיים שהגיעה לידי ONE עולה כי אתמול (רביעי) ב-13:56 פנתה שטרק לאוסטרוביץ וכתבה לה: "היי רחל, בכוונתי להגיע הערב למשחק. אנא דאגי לשתף אותי בטקס לחיצת הידיים. בברכה, איריס".

אוסטרוביץ ענתה לה בין השאר ב- 14:19: "אין אצלנו שום טקס לחיצת ידיים. יש הדלקת נר ראשון של חנוכה, והענקת מגן לחבר של הקבוצה". שטרק המשיכה ברדיפה אחרי הכבוד וכתבה לאוסטרוביץ בשעה 15:32 :"רחל שלום, אבקש להיות שותפה לאירועים טקסיים באשר הם, כול הכרזה על נוכחתי".

אוסטרוביץ ואוסטפלד (יוסי ציפקיס)
אוסטרוביץ ואוסטפלד (יוסי ציפקיס)
 

אוסטרוביץ המשיכה לענות ליו"ר המנהלת ב-16:10: "איריס שלום, את מוזמנת למשחק כמו שמוזמנים ראש העיר וסגניו. אין אנו מכריזים על אנשים בתפקיד, ואין מורדים אותם לפרקט למעט משחקי גמר גביע ואליפויות". הבעלים של רמת השרון המשיכה ושאלה את שטרק :"על מה ולמה את לוחצת אותנו בטקסים ובגינוני כבוד? בואי לצפות במשחק כדורסל של שתי קבוצות בכירות".

אוסטרוביץ בתלונתה לחלוץ ציינה בין השאר: "שלא במפתיע בחרה גב' שטרק להיעדר באופן מופגן מהמשחק. בהתנהגותה זו הוכיחה שוב, שלא טובת הכדורסל עומדת אל מול עיניה, אלא מניעים אישיים. היעדרותה מהמשחק, היא בבחינת זלזול בשחקניות, במאמנים, בהנהלות ובאוהדים. ואנחנו ברמת השרון, מצפים ממנה להתעלות מעבר לאינטרסים של כבוד ויוקרה שאינם ממין העניין". לקרוא ולא להאמין.        

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */