יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:47

מתדלקים, קיבוצניקים וצמחונים בגמר החובבים

אתם כבר מוכנים? בסוף השבוע נקבעו 18 העולות לשלב הגמר של האליפות ע"ש אבי כהן. ביום חמישי נגלה מי הקבוצה הטובה במדינה. הפרטים בפנים

|
ZENITH. גם הם יהיו שם
ZENITH. גם הם יהיו שם

אחרי גול במספרת או דאבל-פס מהסרטים, כל מי שמשחק כדורגל עם החבר'ה בשישי אחה"צ עלול לרחף לפנטזיה המוכרת – "וואלה, מי יכול עלינו? אנחנו בטח הכי טובים בארץ". הדרך היחידה להוכיח את זה באופן חד משמעי היא לקחת את אותם חבר'ה ולהשתתף באליפות משרד התרבות והספורט בכדורגל הוגן ע"ש אבי כהן ז"ל, המתקיימת בימים אלו זו השנה השלישית.

במהלך החודש האחרון, לא פחות מ-182 קבוצות חובבים מכל חלקי הארץ שיחקו זו מול זו, ללא שופטים וללא אלימות – ע"פ ערכי ארגון "מדינת הכדורגל" העומד מאחורי הפרויקט. אחרי עשרות משחקים ושני סיבובים של מוקדמות, הרשימה הצטמצמה ל-18. ואלו הן הקבוצות הטובות וההוגנות במדינה:

קבוצת "ZENIT" החזקה מייצגת את מגזר דוברי הרוסית ואת אוהדי זניט בישראל. "מועדון (ספורט) הפורום" מורכבת מאוהדי הפועל ת"א. בקבוצת "ישגב" המצוינת משחקים חרדים עם פאות, ציציות וכיסוי ראש. "כוכבי קלנסווה" ערבים, הגלבוע ביל"ו צמחונים, ו"הפרויקט של סימו", שעלתה לגמר על משבצת הקבוצה ההוגנת, מורכבת כולה מלקוחות קבועים במספרה בנתניה (סימו הוא מעצב שיער).

קבוצת "The Cohens" מורכבת מבני משפחתו של אבי כהן ז"ל, שלזכרו מתקיימת האליפות. "הפועל רבדים" הם קיבוצניקים שהולכים מהמגרש ישר לחליבת בוקר ברפת. "Milano Square United" הם צפוניים אמיתיים המתאמנים במגרש של בי"ס עירוני ד' בת"א. "Champione F.C." מגיעים מאזור השרון, "SUPER STYLE" מהקריות, וה"המפוספסים" מבית שאן הם בוגרי מחלקת הנוער של הפועל בית שאן שלא הצליחו להגיע לרמות הגבוהות – לכן נקראים "המפוספסים".

חובבים
THE COHENS
 

את קבוצת "פריים טיים יונייטד" הוותיקה מנהיג הגורו הפינאנסי איתי שרוני, כלכלן בעל שם עולמי. אס"א בן גוריון היא קבוצת סטודנטים מב"ש, באופן תמוה כולם לומדים הנדסה. השחקנים של "הפועל ירמוט" מכונים "הטייסים", ו"Bafana Bafana" הם חבורה של צעירים מזכרון יעקב. לקפטן "העגלות" מטבריה קוראים מושיקו לוגסי, אין לו קשר למושיקו לוגסי ממכבי ת"א, אבל יש לו יומולדת ביום של הגמר. וב"דור אלון" משחקים יחד יהודים, ערבים, בדווים, נוצרים – כולם עובדי רשת "דור אלון", מתדלקים, נהגי מיכליות ומנהלי מחוזות.

פריים טיים יונייטד
פריים טיים יונייטד
 

כל קבוצה קיבלה במתנה את סט האליפות (11 חולצות dry fit לקבוצה), מתנת חברת DERBY – נותנת החסות הרשמית של האליפות. אתר ONE ליווה את האליפות עם כתבות ווידיאו וסיקור צמוד שיימשך גם באירועי הגמר.

ביום חמישי ייפגשו כל הקבוצות הנ"ל ליום משחקים חגיגי שייפתח בשלושה מוקדים במקביל: בוולפסון, קריית שלום ושכונת התקווה. רק אחרי חצות נדע מי הקבוצה מס' 1 במדינה.
         

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */