יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:25

הגדולה מכולן: סרינה וויליאמס טניסאית השנה

בפעם החמישית בקריירה והשנייה ברציפות קטפה האמריקנית בת ה-32 את התואר הנכסף: "יש לי עוד מה לשפר". האלפ המתקדמת, בושארד התגלית

|
סרינה וויליאמס חוגגת. הטובה בכל הזמנים? (רויטרס)
סרינה וויליאמס חוגגת. הטובה בכל הזמנים? (רויטרס)

סרינה וויליאמס, היא שחקנית השנה של ה-WTA בפעם השנייה ברציפות והחמישית בקריירה.

האמריקנית בת ה-32, רשמה ב-2013 את אחת העונות הגדולות של טניסאית בכל הזמנים כשזכתה ב-11 תארים כולל הרולאן גארוס ואליפות ארה"ב הפתוחה, ניצחה 78 משחקים, הפסידה רק בארבעה והרויחה 12,385,572 דולרים.

מאז חודש פברואר היא גם הראשונה בעולם, והיא הטניסאית המבוגרת ביותר בהיסטוריה שנמצאת בפסגת הדירוג העולמי. מיותר לציין שעוד ידה נטויה, והיא צפויה להמשיך ולנפץ שיאים בהיסטוריה של הטניס הנשי, וכל עוד היא נמצאת דרגה  או שתיים מעל רוב הסבב, היא לא תעצור עד שתעבור את שטפי גראף ומרטינה נברטילובה ותהפוך לטניסאית הטובה בכל הזמנים.

"יש כמה מקומות בהם אני יכולה להשתפר בשנה הבאה ואני מאוד מחכה לזה. אני זוכרת את הנצחונות הגדולים השנה אבל גם לומדת מהטעויות", אמרה סרינה שנבחרה לשחקנית השנה גם ב-2002, 2008, 2009 ו-2012.

במשך השבוע חילק סבב הנשים כמה תארים נוספים. שרה אראני ורוברטה וינצי הן צמד הזוגות של השנה. השתיים שהן גם שחקניות יחידים מצטינות, זכו באליפות אוסטרליה הפתוחה.

סימונה האלפ. המשתדרגת (רויטרס)
סימונה האלפ. המשתדרגת (רויטרס)
 

סימונה האלפ מרומניה היא השחקנית המתקדמת של השנה, לאחר שקטפה שישה תארים מאז חודש מאי ועלתה למקום ה-11 בעולם. הקאמבק של השנה היא אלייסה קליאבנובה מרוסייה שחזרה לסבב אחרי שהחלימה ממחלת הסרטן, ואילו השחקנית החדשה של השנה, היא ג'ני בושארד הקנדית בת ה-19, שנכנסה השנה לטופ 50.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */